سطح آب دریاچه شستا که با باران بیش از حد معمول خیس شده است، در ماه ژانویه 60 فوت افزایش می یابد.

بادر گفت: «خبر فوق العاده خوبی بود. “این ما را دقیقاً برای این تاریخ به ذخیره سازی عادی برمی گرداند، که خوب است. ما در آن منحنی خیلی عقب بودیم. بنابراین اکنون همه چیز بستگی به این دارد که در چهار تا پنج هفته آینده برای بارندگی بیشتر چه خواهیم داشت.»

خشکسالی این ایالت در سال گذشته به قدری بد شد که بسیاری از آژانس‌های وابسته به آب از این مخزن، از تخصیص ناچیزی دریافت کردند. برخی از مناطق آبی ایالت شمالی و شهرهایی که آب آشامیدنی را تامین می کنند، تنها حداقل مورد نیاز برای سلامت و ایمنی را دریافت کردند.

بارندگی بیش از حد نرمال در طول ماه گذشته دریاچه شستا را به طور چشمگیری تغییر داده است و سطح آب بزرگترین مخزن کالیفرنیا از اواخر دسامبر 60 فوت افزایش یافته است.

افزایش سطح آب در دریاچه شستا کل ایالت را تحت تأثیر قرار می دهد، زیرا آب این مخزن به آژانس ها از Redding تا کالیفرنیای جنوبی توزیع می شود.

پارک وسایل نقلیه در نزدیکی قایق Centimudi در دریاچه شستا در نزدیکی سد شستا در روز یکشنبه، 8 ژانویه 2023.

بادر در سال 2021 گفت: «وقتی حدود 100 فوت پایین می‌آییم، شروع به دیدن برج سر می‌کنیم و این بدان معناست که سال بدی را سپری می‌کنیم.» «ما دوست نداریم آن برج را ببینیم. خوب انجام دادن از نظر آب.”

هیچ طوفان بزرگی برای بقیه هفته در افق نیست و سازمان هواشناسی احتمال بارش باران را در روزهای پنجشنبه و جمعه پیش بینی می کند.

پارک وسایل نقلیه در نزدیکی قایق Centimudi در دریاچه شستا در نزدیکی سد شستا در روز یکشنبه، 8 ژانویه 2023.

خبرنگار دیمون آرتور از نکات داستانی به شماره 530-338-8834، از طریق ایمیل به نشانی [email protected] و در توییتر به نشانی @damonarthur_RS. با اشتراک امروز به روزنامه نگاری محلی کمک کنید

کوه شستا را می توان در فاصله شمالی دریاچه شستا مشاهده کرد که در ژانویه 60 فوت بالا رفت.

مناطق وسیعی از خط ساحلی که با خشک شدن دریاچه و کاهش سطح آب در طی چند سال گذشته کم باران در ایالت شمالی به پارکینگ و کمپ تبدیل شدند، از بین رفته اند.

این مقاله در ابتدا در Redding Record Searchlight منتشر شد: سطح آب دریاچه شستا در طول ژانویه 60 فوت افزایش می یابد





منبع

به گفته Drought Monitor، بخش‌های وسیعی از کالیفرنیا به خشکسالی «متوسط» تنزل داده شده است، اما شهرستان شستا و بسیاری از ایالت شمالی همچنان در خشکسالی «شدید» هستند. ایالت شمالی در آغاز ژانویه هنوز در یک خشکسالی “شدید” بود.

بادر گفت در حالی که باران های ژانویه به کاهش خشکسالی کمک کرد، در چند ماه آینده به بارش بیشتری نیاز است.

دان بادر، مدیر منطقه اداره احیا که چندین سد ایالت شمالی از جمله شستا را مدیریت می کند، گفت: پس از سه سال خشکسالی، “عادی” استقبال شد.

بقایای پایه های برج زمانی که سطح دریاچه بسیار پایین می آید ظاهر می شوند.

کوه شستا را می توان در فاصله شمالی دریاچه شستا مشاهده کرد که در ژانویه 60 فوت بالا رفت.

اداره منابع آب حدود 18 اینچ باران را در سد شستا در ژانویه اندازه‌گیری کرد، در حالی که سرویس ملی هواشناسی 9 اینچ بارندگی را در فرودگاه منطقه‌ای ردینگ ثبت کرد. بر اساس سرویس هواشناسی، میانگین بارندگی در ردینگ در ژانویه 5.66 اینچ است.

دریاچه شستا در ژانویه به دلیل بارندگی بیش از حد معمول در این منطقه 60 فوت افزایش یافت.  در اوایل ژانویه، بخش‌هایی از برج سر که در ساخت سد شستا استفاده می‌شد، بالای خط آب نمایان بود و خط ساحلی نزدیک قایق سانتیمودی به خوبی تا دریاچه امتداد داشت و برای پارکینگ به عنوان پارکینگ استفاده می‌شد.  برج سر و نوارهای بزرگی از خط ساحلی در زیر سطح بالاتر آب فرو رفته است.

دریاچه شستا در ژانویه به دلیل بارندگی بیش از حد معمول در این منطقه 60 فوت افزایش یافت. در اوایل ژانویه، بخش‌هایی از برج سر که در ساخت سد شستا استفاده می‌شد، بالای خط آب نمایان بود و خط ساحلی نزدیک قایق سانتیمودی به خوبی تا دریاچه امتداد داشت و برای پارکینگ به عنوان پارکینگ استفاده می‌شد. برج سر و نوارهای بزرگی از خط ساحلی در زیر سطح بالاتر آب فرو رفته است.

تا روز دوشنبه، دریاچه 56 درصد پر شده بود که نسبت به 34 درصدی که در 3 ژانویه ثبت شده بود، بهبود یافت. ژانویه.

در آغاز ماه، بخش‌هایی از برج سر را می‌توان دید که از سطح آب بالا می‌رفت. برج سر در هنگام ساخت سد شستا مورد استفاده قرار گرفت، اما پس از تکمیل سد در اوایل دهه 1940، سازه در نزدیکی پایه قطع شد.