سرمقاله میامی هرالد می‌گوید فرماندار دیسانتیس با ناسیونالیسم مسیحی «لاستیک» می‌کند و نسبت به ارتباط برتری سفیدپوستان هشدار می‌دهد.

دیسانتیس و دیگر رهبران محافظه کار مانند نماینده لورن بوبرت و نماینده مارجوری تیلور گرین اخیراً ایده های ناسیونالیستی مسیحی را تبلیغ کرده اند – یک ایدئولوژی سیاسی که یک ارتباط ذاتی بین آمریکایی بودن و مسیحی بودن را تایید می کند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا در طی یک کنفرانس مطبوعاتی که در مرکز و آکواریوم کاکس در 8 ژوئن 2022 در وست پالم بیچ، فلوریدا برگزار شد، صحبت می کند.جو رادل/گتی ایماژ

  • سرمقاله میامی هرالد در انتقاد از «ناسیونالیست مسیحی» فرماندار فلوریدا ران دیسانتیس.

  • این روزنامه پیشنهاد می‌کند که استقبال دیسانتیس از ناسیونالیسم مسیحی نشان می‌دهد که او به رأی‌دهندگان اولیه ریاست‌جمهوری 2024 حزب جمهوری‌خواه نگاه می‌کند، زیرا فلوریدا، که او در سال 2018 با اختلاف «تغییر» برنده شد، مدت‌ها به عنوان یک ایالت بنفش در نظر گرفته می‌شود.

    به گفته رایان بورگ، استاد دانشگاه ایلینوی شرقی که تلاقی بین دین و رفتار سیاسی را مطالعه می کند، ناسیونالیسم مسیحی نیز فقط مربوط به مذهب نیست.

    روزنامه پرنفوذ روزانه که یکی از پرخواننده ترین روزنامه های ایالتی است، به استناد دسانتیس به تصاویر جنگ مسیحی اشاره می کند، همانطور که او در سخنرانی اخیر خود گفت: “زره کامل خدا را به تن کنید. در برابر نقشه های چپ محکم بایستید.”

    ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا

    میامی هرالد سرمقاله ای را منتشر کرد که در آن از “لاس زدن با ناسیونالیسم مسیحی” فرماندار فلوریدا ران دیسانتیس انتقاد کرد و هشدار داد که این امر با برتری سفیدپوستان همپوشانی دارد.

    سرمقاله به این نتیجه رسید که دموکرات ها باید برای مقابله با لفاظی های ناسیونالیستی مسیحی بیشتر تلاش کنند.

اما، هیئت تحریریه روزنامه هشدار می دهد که ناسیونالیسم مسیحی می تواند جذابیت خطرناکی فراتر از مذهب داشته باشد.

این نشریه هشدار داد که ناسیونالیسم مسیحی که در حزب جمهوری خواه محبوبیت بیشتری پیدا می کند، با برتری سفیدپوستان ارتباط دارد.

  • این سرمقاله با اشاره به اینکه بسیاری از مسیحیان مؤمن قرن‌ها پیش سیاه‌پوستان را به بردگی می‌کشیدند، می‌گوید: «ما نمی‌توانیم همپوشانی بین ناسیونالیسم مسیحی – و نوستالژی آن برای گذشته «انگلو پروتستان» ما – و برتری سفیدپوستان را نادیده بگیریم.

    این روزنامه همچنین از دموکرات‌ها انتقاد می‌کند که نتوانسته‌اند یک ضدروایت مؤثر برای سیاستمدارانی مانند DeSantis ارائه کنند که دین را شیطانی نمی‌داند یا به عنوان تبلیغ‌کننده شناخته نمی‌شود.

    برگ به این روزنامه گفت که جذابیت آن همچنین به نوستالژی مربوط به روزهایی است که ارزش‌های سنتی زیر سؤال نمی‌رفتند – زمانی که «زن یک زن بود و مرد یک مرد»، که در میان محافظه‌کاران مورد انتقاد قرار می‌گرفت.

    این روزنامه می‌گوید جمهوری‌خواهانی مانند DeSantis با قرار دادن مسیحیان در برابر «به اصطلاح شرور چپ»، مانند LGBTQ و معلمان «بیدار»، «معدن طلای سیاسی» پیدا کرده‌اند.

    این مقاله همچنین به داده‌های اخیری که توسط رابرت پی. جونز، رئیس مؤسسه تحقیقات مذهبی عمومی ارائه شده است، استناد می‌کند، که نشان می‌دهد «هر چه نگرش‌های نژادپرستانه‌تر یک فرد داشته باشد، احتمال بیشتری دارد که به عنوان یک مسیحی سفیدپوست شناخته شود. “

    این سرمقاله می‌گوید: «اگر دسانتیس به پیروانش می‌گوید که برای شکل دادن به ملت مطابق میل مذهبی‌شان مبارزه کنند، ضد روایت باید این باشد که این لفاظی نه تنها می‌تواند خشونت را تحریک کند، بلکه خود مسیحیت را نیز تضعیف می‌کند».

    این روزنامه می‌گوید: «حرکت ملی‌گرایانه مسیحی فرماندار فقط ما را از هم جدا می‌کند»، و اضافه می‌کند که دموکرات‌ها باید «با جسارت بیشتری با آن مقابله کنند و رای‌دهندگانی را که احساس می‌کنند، در مورد مسائل دین و ایمان، چیزی برای گفتن ندارد، به چادر خود بازگردانند. آنها.”