سرسپردگان پوتین «ده‌ها هزار» سرباز آمریکایی را تهدید می‌کنند

پاتریارک کریل، رئیس کلیسای ارتدکس روسیه، این هفته در مسکو خطبه ای را به مناسبت جشن عیسی مسیح ارتدکس ایراد کرد. او با کسانی که می‌خواهند «روسیه را شکست دهند» و از این موقعیت برای تهدید غرب استفاده کرد، گفت: «ما دعا می‌کنیم که خداوند آن دیوانه‌ها را نصیحت کند و به آنها کمک کند تا درک کنند که هرگونه تمایل به نابودی روسیه به معنای پایان جهان است. “

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

تصویرسازی عکس توسط الیزابت براکوی / دیلی بیست / گتی

تصویرسازی عکس توسط الیزابت براکوی / دیلی بیست / گتی

اول از همه، دشمن اصلی ما قطعا ایالات متحده است. آمریکا به چه واکنشی نشان می دهد؟ آنها به دو چیز واکنش نشان می دهند: تهدید به نابودی فیزیکی و انحلال تعداد معینی از پرسنل نظامی. آنچه ما بر اساس جنگ در ویتنام و کره می دانیم این است که چند ده هزار سرباز آمریکایی نابود شده باعث می شوند افکار عمومی در ایالات متحده به شدت تحت فشار قرار گیرند. تکرار می‌کنم: نه چندین هزار، مثل افغانستان یا عراق، بلکه تعداد معینی ده‌ها هزار نفر. اینکه چه کسی آنها را منحل خواهد کرد، کجا و به چه طریقی منحل خواهند شد کاملاً بی ربط است، اما اگر بخواهیم بر رهبری آمریکا تأثیر بگذاریم این یکی از اهداف است. ما مطلقاً چیزی برای از دست دادن نداریم.»

دیمیتری دروبنیتسکی آمریکایی نیز ایده سیمونیان در مورد رویارویی “سر به سر” همراه با تهدیدات هسته ای را به سخره گرفت و استدلال کرد که این استراتژی هواداران فعلی روسیه مانند هند یا چین را دفع می کند.

حتی ساتانوفسکی تفکر ساده‌گرایانه پشت روایت سیمونیان را رد کرد و به او گفت: «اگر خطر این است که دیگر وجود نداشته باشیم، نمی‌توانیم خودمان را با این تصور که آنها گفته‌های رئیس‌جمهور را خوانده‌اند و آن را باور کرده‌اند محدود کنیم – نه، مارگاریتا، آنها باور نکن.» او استدلال می‌کرد که ایده‌اش برای کشتن هزاران سرباز آمریکایی برای جلوگیری از نابودی کل آمریکا، عملی‌تر است. هیچ یک از کارشناسان در استودیو علیه پیشنهاد مخوف ساتانوفسکی بحث نکردند. دروبنیتسکی تنها یک استثنا داشت: «در کشورمان، یک آمریکایی را در آغوش گرفتیم که نمی‌خواستیم آن را بکشیم: تاکر کارلسون».

او مدعی شد که این بار، امتناع غرب از حمایت خود از اوکراین منجر به عواقب بزرگ‌تری خواهد شد: «درست است که هیچ‌کس در جنگ هسته‌ای پیروز نخواهد شد، اما اگر روسیه در آن حضور نداشته باشد، چه کسی به جهان نیاز دارد. آی تی؟ آن را با صدای بلند، ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین گفت!» رئیس RT در پایان گفت: من نتیجه دیگری نمی بینم … این یک توپ خراب خواهد بود! همه کاره خواهد بود! مانند دو هواپیما خواهد بود که رو در روی یکدیگر پرواز می کنند. یک نفر باید عقب نشینی کند و چیزی به من می گوید که این ما نخواهیم بود.

سیمونیان در پایان گفت: «این تنها با تهدید فوری که ابراز و ارائه می‌شود، یعنی تهدید یک رویارویی هسته‌ای، پایان می‌یابد». او استدلال کرد که شکست غرب در تن دادن به فهرست خواسته های ارائه شده توسط ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در دسامبر 2021، منجر به حمله به اوکراین شد. سیمونیان گفت که پس از علنی شدن اولتیماتوم پوتین، او به دوستانش گفت: “بچه ها، مطمئناً یک جنگ بزرگ رخ خواهد داد. تا پایان زمستان، اتفاق بسیار بزرگی رخ خواهد داد!»

مارگاریتا سیمونیان، رئیس RT، حال و هوای کشور را چنین توصیف کرد: “در هر خانه، در هر آشپزخانه و اتاق نشیمن، در هر حیاط، همه صحبت‌ها فقط درباره این است که بعداً چه اتفاقی می‌افتد، چگونه همه چیز به پایان می‌رسد… من نمی‌دانم. هر روند ممکن به جز موارد زیر: اول از همه، آنها متوقف نمی شوند. من در مورد اوکراین یا زلنسکی صحبت نمی کنم [She is talking about the West]… آنها به حدی بالا می برند که باعث درد ما می شود. امنيت قلمرو فدراسيون روسيه مورد بحث خواهد بود، نه فقط سرزمين هاي تازه اضافه شده. من شک ندارم که آنها تمام تلاش خود را می کنند تا ما نگران امنیت مسکو باشیم یا حداقل به طور جدی در مورد آن فکر کنیم… قطعاً این اتفاق خواهد افتاد!»

طرح حمله مخفی پوتین یک کابوس اوکراینی خواهد بود

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

همه حاضران در استودیو با این تصور موافق نبودند که تنها رساندن سیاره به آستانه یک فاجعه هسته ای، باتلاق روسیه در اوکراین را حل می کند. سرگئی میخایف، دانشمند علوم سیاسی، سناریوی سیمونیان در مورد رویارویی رودررو را استثنا کرد و استدلال کرد که هنر دیپلماسی نباید به آن وضعیت اسفناک تقلیل یابد. او از اقدامات نامتقارن برای دستیابی به اهداف روسیه استدلال کرد. سولوویف برای کاهش ضربه به صدا در آمد و به میخایف گفت: «سرگئی الکساندرویچ، ما فقط روزنامه نگاران بی مسئولیتی هستیم. ما می توانیم این کار را انجام دهیم.» میخیف زیر لب پاسخ داد: ما حتی روزنامه نگار نیستیم.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

آندری کارتاپولوف، رئیس کمیته دفاع دومای دولتی روسیه، سخنان سیمونیان را با لاف زدن به قدرت هسته‌ای کشور مادری و ادعای پوچ این ادعا که روسیه غرب را در جنگ جهانی دوم شکست داد، دنبال کرد و ناتو را “از جنگ جهانی سوم” ترساند. کارتاپولوف با توسل به تهدیدهای غم انگیز، غرب را با جمله ای از یک فیلم قدیمی شوروی خطاب کرد: «نگران نباش، وقتی گلویت را می بریم، درد نمی کند. ما فقط یک بار تکه تکه می کنیم و شما در بهشت ​​هستید… پیروزی ما در هر کجا که سرباز روسی متوقف شود به دست خواهد آمد – و هر کجا که متوقف شود، از آنجا هرگز نخواهد رفت.

برترین مبلغان روسیه، از دیمیتری مدودف، رئیس جمهور سابق روسیه تا ولادیمیر سولویوف مجری تلویزیون دولتیهمان تهدید هسته‌ای نه چندان ظریف را به دور و بر گسترده‌ای منتشر کرده‌اند – و با این حال، سخنرانان پوتین اکنون نگران هستند که روال «پسری که گرگ گریه می‌کرد» دیگر توسط مخاطبان هدف آنها در غرب جدی گرفته نمی‌شود. معضلی که در طول پخش زنده از شب با ولادیمیر سولوویف. پس از اینکه گروه سران سخنگو به نوبت تکرار کردند که شکست روسیه به معنای پایان جهان خواهد بود، ناگهان یوگنی ساتانوفسکی، رئیس موسسه خاورمیانه، تظاهرات آنها را از بین برد.