“سرزنش فقط در خود اوست”

در بیانیه آمده است: «از اینکه فهمیدم خشونت باندی امروز عصر جامعه اووالده و مردم بی گناه تگزاس را به خطر انداخته است، خشمگین شدم.

گرگ ابوت

KSAT-TV گزارش داد که در اوایل این هفته، تیراندازی در پارک یادبود Uvalde دو نفر مجروح شدند. بر اساس این گزارش، پلیس اعلام کرد که این حادثه در نتیجه درگیری بین اعضای باند رقیب رخ داده است.

فرماندار گفت که در نتیجه به اداره ایمنی عمومی دستور داده است تا “عملیات گشت زنی در نقاط داغ باند” را انجام دهد و “هماهنگی یک تلاش ضد باند را با شهر آغاز کند.”

منتقدان فرماندار گرگ ابوت را پس از پاسخ او به تیراندازی اخیر در Uvalde صدا زدند.

  • به گزارش KSAT-TV، محلی که در آن مرد مسلح 19 کودک و دو بزرگسال را در ماه می کشتند، تیراندازی اخیر در حدود دو مایلی ابتدایی راب رخ داد.

    اما منتقدان از فرماندار جمهوری‌خواه می‌خواهند که محدودیت‌های بیشتری برای سلاح گرم اعمال کند، نه اینکه فقط بر هدف قرار دادن باندها تمرکز کند.

    ابوت در پاسخ به تیراندازی اظهار داشت که “خشونت باندها جامعه اووالده را به خطر انداخته است.”

  • تیراندازی که به گفته پلیس، باندهای درگیر در روز پنجشنبه دو نفر را مجروح کردند.

  • این رسانه گزارش داد که چهار نفر بین 16 تا 22 ساله در ارتباط با تیراندازی روز پنجشنبه متهم شدند. ابوت در واکنش به این حادثه بیانیه ای منتشر کرد.

    نانسی تامپسون، بنیانگذار Mothers Against Greg Abbott به سی بی اس آستین گفت: «در بیانیه مطبوعاتی خود، او از باندها استفاده کرد، زیرا سرزنش دیگران بسیار آسان تر از این است که به درون خود نگاه کند و متوجه شود که تقصیر تنها در درون خود اوست.

    پس از فاجعه راب ابتدایی، والدین در خط مقدم بوده اند و به ابوت فشار آورده اند تا اسلحه های سبک AR-15 را ممنوع کند، مشابه آنچه در تیراندازی دسته جمعی استفاده می شود. ماه گذشته، مدافعان و اعضای خانواده کشته شدگان در بیرون از خانه ابوت تظاهرات کردند و از او خواستند سن خرید یک سلاح نیمه خودکار را از 18 به 21 سال افزایش دهد.

    به گزارش سی بی اس آستین، منتقدان فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، او را به دلیل مقصر دانستن تیراندازی اخیر در Uvalde به دلیل خشونت گروهی مورد انتقاد قرار دادند.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، به همراه دیگر مقامات، یک کنفرانس مطبوعاتی برای ارائه به‌روزرسانی‌ها در مورد تیراندازی در مدرسه ابتدایی Uvalde در دبیرستان Uvalde در Uvalde، تگزاس در 25 مه 2022 برگزار می‌کند.ALLISON DINNER/AFP از طریق Getty Images