سرباز اسرائیلی تبدیل شده به ملانیا جعل هویت می گوید که شغلش توسط دای جاب ویران شده است


جی. کمپین/گتی ایماژ

جی. کمپین/گتی ایماژ

یک سرباز سابق اسرائیلی که به “شبیه ملانیا ترامپ” شهر نیویورک تبدیل شد، ادعا می‌کند که یک آرایشگر بی‌صلاحیت حرفه‌اش را با جعل کردن چهل و پنجمین بانوی اول از مسیر خارج کرد و او را با چتری‌های بنفش کوتاه که به‌طور شیمیایی سوخته بود، از مسیر خارج کرد.

میرا تزور، یک افسر ضد جاسوسی در نیروهای دفاعی اسرائیل که می‌تواند ساعتی بیش از 3000 دلار درآمد داشته باشد تا به عنوان همسر سوم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که دو بار استیضاح شده است، ظاهر شود، می‌گوید که یک رنگ‌آمیزی-کار اشتباه-از بین رفته بقیه‌اش را برگرداند. طبق دادخواستی که برای اولین بار توسط The Daily Beast به دست آمد، “موهای شاه بلوطی رنگی زیبا با هایلایت و کیفیت برتر” جت مشکی، پس از آن “شکننده و شکسته شد” و شروع به ریزش کرد.

بر اساس این کت و شلوار، یک تزور “ویران شده” 50 ساله به زودی دچار یک نقطه طاسی قابل مشاهده شد و مجبور شد برای جلوگیری از ریزش مو روی یک روبالشی ابریشمی بخوابد. «بسیاری از استایلیست‌ها» به تزور گفتند که موهایش تا یک سال دیگر شبیه ملانیا نخواهد بود و به او توصیه کردند که یک کلاه گیس انتخاب کند.

بنابراین، اکنون تأیید شد: [Tzur] دیگر نمی‌توانست به عنوان جعل ملانیا ترامپ کار کند یا در تلویزیون حضور داشته باشد، زیرا رنگ و بافت موی او دیگر شبیه ملانیا ترامپ نبود.

تزور که با جان دی دومنیکو، پردرآمدترین شخصیت بدل دونالد ترامپ در آمریکا برنامه اجرا کرده است، اکنون از آرایشگر و شرکت سازنده رنگ مو مورد بحث در دادگاه عالی منهتن شکایت کرده است. بر اساس شکایت تزور، او برای رنج “پریشانی شدید عاطفی، درد پوست سر… درد فیزیکی، تحقیر عمومی، ناراحتی روانی، و هزینه های پزشکی آتی و سایر خسارات مالی” درخواست مبلغ نامشخصی می کند.

همانطور که Daily Beast قبلا گزارش داده بود، تزور در جشن تولد بدون ماسک در اوج همه‌گیری کووید-19 برای عکاسی شرکت کرد که در سال 2000 عکس‌های برهنه ای از ملانیا واقعی برای GQ بریتانیا گرفت.

مارک شیریان، وکیل تزور، بلافاصله به درخواست دیلی بیست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

تزور در سال 1995 به ایالات متحده مهاجرت کرد، در سال 1996 شهروند شد و طبق بیوگرافی وی در IMDb در تبلیغات Advil، Neutrogena و Viagra ظاهر شد. یک رقصنده باله آموزش دیده و مدل کار، تزور، اهل تل آویو، در نهایت به عنوان یک دوپلگانجر ملانیا آنقدر مشغول شد که یک نماینده را برای انجام تمام رزروهایش استخدام کرد. او در مصاحبه ای در سال 2017 گفت، اما تزور نه تنها به ملانیا شباهت دارد، بلکه “در بسیاری از سطوح” با او ارتباط دارد. تایمز اسرائیل، عکس های قدیمی پسرش را به مصاحبه کننده نشان می دهد تا به شباهت ظاهری پسر و بارون ترامپ اشاره کند.

تزور گفت: «من فکر می‌کردم که او از درون و بیرون زن زیبایی است اخبار یهود همان سال

فاجعه ادعایی موی تزور را می توان به 20 نوامبر 2019 ردیابی کرد، زمانی که او در یک تماس بازیگری برای یک تبلیغ مو ظاهر شد. محصولی که تبلیغ می شد، رنگ SK Keratin Schwarzkopf، توسط هنکل، یک شرکت آلمانی با دفتر مرکزی ایالات متحده در استمفورد، کانکتیکات بود.

تزور ظاهراً تیم خلاق را تحت تأثیر قرار داد و او برای حضور در تبلیغات استخدام شد. طبق دادخواست هنکل قرار ملاقاتی با یک آرایشگر حرفه ای برای رنگ کردن موهای تزور برای عکسبرداری ترتیب داد.

کت و شلوار توضیح می دهد که در 2 دسامبر، تزور برای جلسه رنگ آمیزی خود به کانکتیکات رفت. وقتی او وارد شد، استایلیست فوراً در مورد آن اظهار نظر کرد [Tzur’s] شباهت به ملانیا ترامپ، با اشاره به این [Tzur’s] موهای زیبای شاه بلوطی با هایلایت و کیفیت برتر شبیه ملانیا بود [Tzur’s] ظاهر کلی کلی،» ادامه می دهد. اگرچه چندین نفر در هنکل از قبل می دانستند، [Tzur] توصیه کرد [the stylist] که او در واقع به عنوان جعل ملانیا ترامپ مدل شد.

طبق این دادخواست، قراردادی که تزور با هنکل امضا کرد، خواستار رنگ آمیزی موهای او به رنگ کاپوچینو بود. از آنجایی که سایه فقط یک سطح تیره‌تر از رنگ‌آمیزی معمولی‌اش بود، تزور در پرونده‌اش ادعا می‌کند که پس از عکس‌برداری، رنگ‌آمیزی به راحتی قابل تغییر است و سپس می‌تواند به اجرای ملانیا بازگردد.

پس از استفاده از رنگ مو “طبق” دستورالعمل سازنده و آبکشی آن، تزور متوجه شد که موهایش رنگ ریوی شده است. با توجه به کت و شلوار، استایلیست به تزور گفت که «اکنون شبیه آنجلینا جولی از فیلم است. نمک

تزور از چیزی که در آینه دید “بلافاصله ناراحت و نگران” شد، اما “امیدوار بود که شاید در روزهای آینده رنگ به رنگ کاپوچینویی روشن شود.” او سپس «به‌طور فزاینده‌ای مضطرب و ناراحت شد، زیرا می‌دانست که اگر این موهای قرمز رنگ اسپرسویی باقی بماند، نمی‌تواند به عنوان جعل‌کننده ملانیا ترامپ به کار خود ادامه دهد، زیرا روشن کردن موهای سیاه به رنگ بسیار دشوار خواهد بود. رنگ قهوه ای روشن.”

با این حال، تزور به سربازی ادامه داد. پس از یک جلسه مناسب با آژانس تبلیغاتی پشت آگهی، تزور سر صحنه فیلمبرداری در بروکلین ظاهر شد. در آنجا، تیم هنکل نظرات مکرری را در مورد موهای تزور “بیشتر مشکی تا قهوه ای” بیان کردند، اما تزور در دادخواست خود می گوید که آرایشگر قول داده است “او می تواند برگردد.” [Tzur] تا چند روز پس از تیراندازی شبیه ملانیا ترامپ شود.

“زیرا [Tzur] به او داده شد [sic] تضمین می کند که او به سرعت شبیه ملانیا ترامپ خواهد شد، [Tzur] احساسات خود را کنار گذاشت و روی عکسبرداری متمرکز شد.» در دادخواست آمده است.

می گوید تیم هنکل در مورد روشن کردن رنگ موی تزور در پس از تولید صحبت کردند و تزور به آرایشگر هنکل گفت که از آرایشگر خودش می خواهد موهایش را به رنگ معمولی خود بازگرداند. اما، به گفته تزور، آرایشگر هنکل “اصرار داشت” که او بهترین فرد برای این کار است.

در 10 دسامبر 2019، تزور به آرایشگر بازگشت تا موهایش را به رنگ اصلی خود روشن کند.

“از آنجایی که تقریباً تعطیلات بود، [Tzur] در این دادخواست آمده است که باید در تعطیلات که شلوغ‌ترین زمان او در سال بود، کنسرت‌های شبیه‌ساز ملانیا ترامپ را رزرو کند. با این حال، شاکی نمی‌توانست این کار را انجام دهد تا زمانی که به رنگ موی قهوه‌ای روشن با هایلایت‌های قاب جلویی مناسب – یعنی رنگی که اسپرسو یا مشکی نبود، بازگردانده شد.

تزور از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهر آنجا بود و تمام تلاش‌ها برای بازگرداندن قفل‌هایش به رنگ قهوه‌ای بلوطی ناموفق بود.

«در واقع، پس از ساعت‌ها انتظار و اعتماد [the stylist]، [Tzur] متوجه شد که همه چیز به آرامی پیش نمی رود. “[The stylist] شروع به وحشت زدگی کرد و با صدای بلند جلوی آن را مالش داد [Tzur’s] طوری سرش که انگار می خواهد چیزی را حذف کند.»

تزور شروع به وحشت کرد و خواستار یک آینه شد، دعوا ادامه دارد.

می گوید: «نتیجه وحشتناک بود. “[Tzur] خود را با چتری‌های کوتاه بنفش مشاهده کرد که به‌طور شیمیایی سوخته بودند. [The stylist] گریه کرد و التماس کرد [sic] برای بخشش از [Tzur]”

تزور، کت و شلوار ادعا می کند، “از تصویر ویران شده خود ویران شد.” او درخواست کرد که با رئیس استایلیست صحبت کند، یا اینکه «یکی بالاتر از هنکل فوراً برای کمک به سالن بیاید. [the stylist] و [Tzur] هر دو گریه می‌کردند و نمی‌دانستند در این لحظه چه کنند.»

یکی از مدیران بازاریابی هنکل پایین آمد و به شدت از تزور عذرخواهی کرد، او در کت و شلوارش ادعا می کند که مدیر شروع به تماس با هر سالن در آن منطقه کرده است و “از آنها التماس می کند که در آن شب باز بمانند” تا سعی کنند رنگ موهای تزور را اصلاح کنند.

در دادخواست آمده است که آنها یک سالن در نزدیکی پیدا کردند که مایل به کمک بود. اما رئیس رنگ‌ساز آنجا به تزور گفت که تنها راه برای از بین بردن رنگ قرمز تند موهایش استفاده مجدد از رنگ اصلی «کاپوچینو» است که در وهله اول موهای او را سیاه می‌کرد. طبق کت و شلوار، پس از آن، او باید صبور باشد زیرا موهایش در طی چهار تا شش ماه آینده به رنگ شاه بلوطی معمولی خود بازگشته است.

“بافت موهای تزور اکنون یک بافت درشت سوخته شده بود، [her] موها دیگر قوی و سالم نبودند، اما اکنون شکننده شده بودند و همه جا شکسته بودند، [she] در اثر تمام مواد شیمیایی، یک نقطه طاس در تاج سر او ایجاد شد، و [her] مو شروع به ریزش کرد.» در این دادخواست ادعا شده است.

اشاره می‌کند که مدیر بازاریابی هنکل، همانطور که او توصیه کرد، یک روبالشی ابریشمی برای تزور خریداری کرد تا از آن برای حرکت رو به جلو استفاده کند. [Tzur] که به دلیل ماهیت شکننده بودن [Tzur’s] مو، [Tzur] نباید روی روبالشی معمولی بخوابد تا موهایش نریزد. [Tzur] بعداً با چندین استایلیست مشورت کرد، همه آنها تأیید کردند که ماه‌ها، اگر نه یک سال طول می‌کشد تا موهای او با خیال راحت به رنگ و کیفیت اولیه خود بازگردد و حتی به او پیشنهاد کردند که کلاه گیس بپوشد.

دعوای تزور می گوید که او متعاقباً «درآمد قابل توجهی» را از رزروهای ترامپ از دست داده است، که شامل مجموعه ای از وب بود که او اخیراً فیلمبرداری خود را با DiDomenico، ersatz Donald to Tzur’s Melania آغاز کرده بود. اکنون که تزور دیگر شبیه بانوی اول آن زمان نبود، طبق کت و شلوار “دیگر نمی توانست” در تولید شرکت کند.

علاوه بر این، تزور می‌گوید که در آن زمان در جریان فیلم‌برداری یک فیلم سینمایی اسرائیلی بود و تولید آن «به دلیل عدم تداوم با شخصیت او» به تعویق افتاد. تزور همچنین به دلیل موهایش نمی‌توانست هیچ شغل مدلینگی را در زمانی که از کارمزد خارج می‌شد رزرو کند، زیرا او ادعا می‌کند که «اکنون کاملاً متفاوت از عکس‌های نمونه کارش به نظر می‌رسید».

در دادخواست تزور آمده است: “آسیب به سر و مو معمولاً در طول دوره آرایش مو در سالن بدون سهل انگاری رخ نمی دهد.”

Daily Beast برای اظهار نظر با هنکل تماس گرفته است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع