سربازان روسی فرمانده خود را دستگیر می کنند تا از فرار او از منطقه جنگی جلوگیری کنند – اطلاعات اوکراین

مکالمه تلفنی بین یک سرباز روسی و همسرش نیز نشان دهنده تلفات سنگین ارتش روسیه در اوکراین است. متن این تماس از سوی اداره اطلاعات منتشر شده است.

همچنین بخوانید: ستاد کل اوکراین می گوید تلفات نیروهای روسیه در اوکراین به 35600 نفر رسیده است

همچنین بخوانید: با توقف پیشروی آنها در نزدیکی باخموت، نیروهای روسی متحمل خسارات سنگینی شدند

یک سرباز روسی در گفتگو با همسرش می گوید: “گردان چهارم – آنها فرمانده میدان جنگ خودشان را اسیر کردند.”

سربازان روسی از تلفات قابل توجه و تعداد زیادی مجروح به همسران خود شکایت می کنند

چندین سازمان در روسیه متشکل از همسران و مادران سربازان ارتش علیه تهاجم روسیه به اوکراین تظاهرات کردند. یکی از آخرین رویدادهای سازماندهی شده توسط چنین سازمانی در جمهوری بوریاتیا در شرق روسیه رخ داد، جایی که زنان محلی که شوهرانشان در اوکراین می جنگند درخواست کردند که آنها را به خانه بازگردانند.

سربازان روسی از تلفات قابل توجه و تعداد زیادی مجروح به همسران خود شکایت می کنند

همچنین بخوانید: اطلاعات بریتانیا می گوید روسیه متحمل خسارات «فوق العاده» در دونباس و ایجاد ذخایر شده است

پیش از این، اداره کل اطلاعات وزارت دفاع از موج گسترده استعفا از ارتش و خدمات اجرای قانون در روسیه خبر داده بود، به طوری که تعداد کمتری از روس‌ها مایل به به خطر انداختن جان خود در جنگ علیه اوکراین هستند.

در رسانه‌های اجتماعی، از جمله شبکه اشتراک‌گذاری ویدئو TikTok، مردان جوان روسی درباره نحوه بسیج شدنشان برای خدمت در ارتش روسیه صحبت می‌کنند و احساسات خود را از ترس، ناامیدی و عدم تمایل به جنگیدن در جنگ اوکراین به اشتراک می‌گذارند.



منبع

آنها او را مجبور کردند که بماند، تا (فرار) نکند. این به این دلیل است که آنها تعداد 300 (مصدوم) دارند که بسیار زیاد است. و ما نیز دیروز ماشین هایمان را بارگیری و آماده کردیم تا از اینجا دور شویم. اما دستور ماندن گرفتیم. دیروز بیش از 20 300 (بیش از 20 سرباز زخمی) رانده شدند.