سخنگوی کاخ سفید از مرگ ملکه الیزابت در میانه جلسه توجیهی مطلع شد

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید در سخنرانی کاخ سفید متوجه شد که ملکه الیزابت دوم روز پنجشنبه پس از آن که چندین خبرنگار به طور همزمان در جلسه توجیهی وی به وی اطلاع دادند، درگذشت.

و، من قبلاً این را گفتم، روابط ما با مردم بریتانیا – و این چیزی است که رئیس جمهور خودش گفته است – قوی‌تر و قوی‌تر شده است. و این یکی از ماست، بریتانیا یکی از نزدیکترین متحدان ماست.»

بایدن در بیانیه خود با جیل بایدن، بانوی اول آمریکا گفت: «در سال‌های آینده، ما مشتاقانه منتظر ادامه دوستی نزدیک با پادشاه و همسر ملکه هستیم». امروز، افکار و دعاهای مردم در سراسر ایالات متحده با مردم بریتانیا و کشورهای مشترک المنافع در غم آنها است.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

“خوب. بسیار خوب. خب، اوکی، پس تایید شد؟» او پرسید.

بنابراین، همانطور که قبلاً گفتم، می دانید، قلب و افکار ما به اعضای خانواده ملکه می رود، به مردم انگلستان می رسد. من نمی خواهم از آنچه رئیس جمهور می خواهد بگوید جلوتر باشم. من از او می خواهم که اول از همه شما از او بشنوید. و بنابراین من نمی خواهم از آن جلو بزنم.

ژان پیر برای لحظه ای لال شد.

او سپس جلسه توجیهی را به پایان رساند.

جان کربی، سخنگوی کاخ سفید به خبرنگاران گفت: بایدن در اوایل روز در مورد وضعیت وخیم ملکه مطلع شد.

هنگامی که سخنگوی مطبوعاتی در نیمه راه پاسخ به سوال پیتر دوسی از فاکس نیوز در مورد تورم را می داد، شنیده شد که خبرنگاران فریاد می زدند: «ملکه مرد.

بایدن بعداً ادای احترامی طولانی به پادشاه 96 ساله صادر کرد و او را “یک دولتمرد با کرامت بی بدیل” خواند که در طول هفت دهه ملکه بریتانیا “دوره ای را تعریف کرد”.