سخنان پسر هرشل واکر در مورد پدران غایب در لحظه ناخوشایند ویروسی می شود


ناسزاهای وحشیانه پسر هرشل واکر درباره پدران غایب نوزاد در توییتر پخش می شود، درست زمانی که پدر نامزد جمهوری خواه او در مجلس سنا تلاش می کند توضیح دهد که چگونه چند فرزند دیگر دارد که مردم از آنها بی اطلاع هستند.

در حالی که کریستین واکر، 22 ساله، در ویدیوهای TikTok با عصبانیت به پدران نوزاد موعظه می‌کرد که «کار خود را کنترل کنید»، پدرش اعتراف کرد که دو پسر و یک دختر دیگر با مادران دیگر دارد.

واکر، برنده جایزه Heisman و ستاره سابق NFL که توسط دونالد ترامپ در مبارزات انتخاباتی خود علیه نماینده رافائل وارنوک (D-Ga.) مورد تایید قرار گرفته است، اغلب به طور علنی علیه بزرگ شدن کودکان در خانواده های بدون پدر صحبت کرده است، که او آن را “” خوانده است. مشکل اصلی

“به خانه برگرد و بچه هایت را بزرگ کن!” کریستین واکر عصبانی در یکی از پیام‌های ویدیویی خود در اوایل این هفته می‌گوید که مجری «Wild N’ Out» نیک کانن را هدف قرار داده است. «و مراقب زنانی که می‌زنید، باشید! آیا می‌توانی وسایلت را برای سه ثانیه کنترل کنی؟»

او هفته‌ها پیش فوران مشابهی با همین موضوع داشت.

پدران، خیلی خوب می‌شود که در خانه بمانید و بچه‌هایتان را بزرگ کنید، به‌جای اینکه فرار کنید و چند زن را که مادر بچه‌تان نیستند، بکوبید. در خانه بمانید و بچه های بداخلاق خود را بزرگ کنید!» او گفت. «بچه های شما به پدر نیاز دارند! به خانه برگرد!»

روز چهارشنبه، کمپین هرشل واکر گزارشی را در The Daily Beast تأیید کرد که او یک پسر 10 ساله با زنی دارد که از او جدا شده است.

اسکات پارادایس، مدیر کمپین انتخاباتی در بیانیه‌ای به هاف پست گفت: او سال‌ها پیش زمانی که ازدواج نکرده بود، فرزندش را به دنیا آورد.

The Beast گزارش داد که مادر کودک، که به طور عمومی شناسایی نشده است، پس از زایمان از واکر شکایت کرد تا از واکر، که ارتباط محدودی با کوچکترین پسرش دارد، اعلامیه پدری و حمایت از فرزندش را دریافت کند.

پس از اینکه کمپین انتخاباتی وی پسر 10 ساله، واکر 60 ساله را تایید کرد، روز پنجشنبه گفت که او همچنین یک پسر 13 ساله و یک دختر بالغ دارد که در زمانی که واکر حدود 20 ساله بود به دنیا آمد. دیلی بیست.

من چهار فرزند دارم: سه ​​پسر و یک دختر. آنها “ناشناس” نیستند – آنها فرزندان من هستند. واکر در بیانیه ای به هاف پست گفت: من از همه آنها حمایت می کنم و همه آنها را دوست دارم.

واکر به هاف پست گفت که “ترجیح داد از آنها به عنوان ابزاری برای پیروزی در یک کمپین سیاسی استفاده نکند” – اگرچه کریستین واکر در رویدادهایی با پدرش ظاهر شده است.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



Source link