سخنان راسل برند درباره MSNBC، راشل مدو ویروسی می شود

برند تحت فشار برای ارائه شواهدی مبنی بر اینکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی تا به حال در اقداماتی مشابه با تقویت توطئه‌های تقلب در انتخابات توسط میزبانان فاکس که آنها می‌دانستند نادرست هستند، درگیر شده است، رفتار «مضحک و ظالمانه» شبکه لیبرال با تبلیغ پادکست جو روگان از ایورمکتین را به عنوان کووید-19 محکوم کرد. رفتار.

آیا شما فقط به حرف برنی سندرز گوش ندادید، کسی که آشکارا و مشروع به این کشور اعتقاد دارد و معتقد است که امکان تغییر وجود دارد، اما محدود به فساد است، توسط سیستم لابی گری مقید است؟ برند این قانونگذار مستقل که مهمان مکرر MSNBC است، گفت.

مطالعات بارها نشان داده اند که ایورمکتین، که می تواند هجوم انگل را در انسان و حیوان درمان کند، درمان موثری برای COVID-19 نیست. برند همچنین نادیده گرفت که حتی علاقه مندان به استفاده از این دارو بدون برچسب و از نظر پزشکی آن را به عنوان “خمیر اسب” یاد می کنند و آشکارا کاربردهای اسبی آن را جشن می گیرند.

برند تاریکی خود را با پیامی محبت آمیز خطاب به سناتور ورمونت برنی سندرز به پایان رساند که تشویق شدید تماشاگران لس آنجلس ماهر را برانگیخت.

برند با اشاره به حضور بدنام خود در کانال گفت: “فقط از نظر روحی، رفیق – اگر اجازه داشته باشم از این کلمه در کشور بزرگ شما استفاده کنم – ما باید مسئولیت دیدگاه های خود را بپذیریم.” صبح جو برنامه یک دهه پیش به عنوان مدرک

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

HBO

برند در این بخش توضیح نداد که چرا معتقد است این حادثه قابل مقایسه با مجریان فاکس است که مکرراً تئوری‌های توطئه را در مورد پیروزی جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن در سال 2020 بر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق پخش می‌کنند، که پرونده‌های اخیر دادگاه نشان می‌دهد که ستارگان این شبکه محافظه‌کار به‌عنوان «بی‌شمار کل» شناخته می‌شوند و “به طرز شگفت انگیزی آجیل.” روپرت مرداک، موسس این شبکه، حتی در اظهاراتی اعتراف کرد که برخی از برنامه‌های تلویزیونی این شبکه، این اتهامات بی‌اساس را «تأیید کردند»، که مبنای شکایت 1.6 میلیارد دلاری افترای Dominion Voting Systems علیه این کانال است.

برند می‌گوید: «به عمد از آن به عنوان داروی اسب یاد می‌کنند، وقتی می‌دانند این داروی مؤثری است.

در این کلیپ دو دقیقه ای، برند فریاد می زد که MSNBC اساساً هیچ تفاوتی با فاکس نیوز ندارد. او با صدای بلند اصرار داشت که همه اینها در تضاد با «خبرنگاری واقعی» ادوارد اسنودن، مشاور آژانس امنیت ملی، جداشده روسی و مجری سابق شبکه RT، جولیان آسانژ است.

کلیپی از برند تاریخی راسل در زمان واقعی با بیل ماهر روز شنبه در فضای مجازی پخش شد – در آن کمدین که صاحب خانه های چند میلیون دلاری است، تحلیلگر سیاسی و مهمان همکار جان هیلمن را به دلیل انتقاد از فاکس نیوز از “درون قلعه MSNBC” به ریاکاری متهم کرد.

برند با صحبت در مورد تلاش های هیلمن برای پاسخ به انتقاداتش، اظهار داشت که هر دو کانال صرفاً “گوشی برای صاحبان وابسته خود در بلک راک و ونگارد” هستند و از یک جفت شرکت سرمایه گذاری بحث برانگیز نام برد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

هایلمن و ماهر در نهایت توانستند با برند کنار بیایند و میزبان و بنیانگذار Recount به این موضوع گفتند. او را به یونانی برسان ستاره که او درگیر “معادل کاذب” بود.

برند همچنین توضیحات نادرست راشل مدو مجری MSNBC را در مورد نحوه عملکرد واکسن کووید-19 در یک پخش مارس 2021 برجسته کرد، که در آن او یک سوء تفاهم رایج را تکرار کرد که واکسن کاملاً در برابر علائم و انتقال تلقیح می شود. در واقع، واکسن آنتی بادی می سازد و احتمال مرگ و میر در صورت عفونت را به شدت کاهش می دهد، تمایزی ظریف که مدو در همان برنامه به آن اذعان داشت.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

هیلمن گفت: «شما در واقع چیزی در مورد هیچ یک از این سازمان هایی که در مورد آنها صحبت می کنید نمی دانید. شما یک بار به MSNBC رفتید. معامله بزرگ لعنتی.»

HBO