ست مایرز از عکس «ذوب صورت» ترامپ جهنم را کباب می‌کند

اما او هنوز تمام نشده بود. میرز گفت: «ببین، می‌دانم که می‌گویند همه روسای جمهور به سرعت پیر می‌شوند، اما ترامپ به نظر می‌رسد که در نیمه راه است. مهاجمان کشتی گمشده صورت ذوب مثل این است که کشتی را باز کردند، صورتش شروع به آب شدن کرد، اما بعد آن را به سرعت بست. اما پس از آن چهره او به همین شکل باقی ماند.»

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

NBC

مایرز در میانه یک مطلب نامربوط در مورد حمایت مضاعف “ERIC” ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه میسوری خاطرنشان کرد که هم اریک گریتنز و هم برنده نهایی اریک اشمیت “لفک می زدند که مورد تایید ترامپ قرار گرفته اند، مردی که باز هم نه تنها نیست”. تحت چندین تحقیقات جنایی فعال برای تحریک یک کودتا برای سرنگونی دموکراسی آمریکا، اما کم‌تر شبیه به یک رئیس‌جمهور سابق و بیشتر شبیه به تیراندازی نیک نولته است.»

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

ست مایرز به آنجا بازگشت دیروقت این چهارشنبه پس از یک هفته مرخصی برای بهبودی از دومین دوره کووید خود. و در حالی که او نمی‌توانست تمام چیزهایی را که در زمان غیبت از دست می‌داد پوشش دهد، نمی‌توانست فرصت شوخی‌های وحشیانه درباره عکس دونالد ترامپ را از دست بدهد. برای پوشیدن کمی بدتر به نظر می رسد در جریان مسابقات گلف اخیر او که توسط عربستان سعودی حمایت می شود.

برای اطلاعات بیشتر، گوش دهید و در پادکست The Last Laugh مشترک شوید.

«نمایش روزانه» خنده دارترین لحظه محاکمه الکس جونز را شکست

تنها پس از اینکه میرز در مورد اینکه چگونه باید صندوق عهد را برای جستجوی لپ‌تاپ هانتر بایدن باز کند، ترامپ در مورد اینکه چگونه باید صندوق عهد را باز کند تا به دنبال لپ‌تاپ هانتر بایدن باشد، اظهار نظر گسترده‌ای کرد که میرز احساس کرد آماده بازگشت به اخبار اساسی‌تر مانند نتایج انتخابات مقدماتی روز سه‌شنبه است.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

“یعنی سرش کوچکتر شده یا کلاهش بزرگتر شده است؟” میزبان پرسید. “به نظر می رسد کلاه او نوعی موجود زنده است که از خون او تغذیه می کند. ببین چقدر رنگش پریده! به نظر می رسد او در فیلم بعدی مارتین مک دونا در نقش روح یک کشیش ایرلندی در مقابل کالین فارل بازی می کند.

NBC