ستوان فرماندار جورجیا جف دانکن می گوید هرشل واکر «احتمالاً به عنوان یکی از بدترین نامزدهای تاریخ حزب ما شناخته خواهد شد».

دانکن در دوران ریاست جمهوری، پشت سر امتناع کمپ از تلاش ترامپ برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 در جورجیا ایستاد و در عین حال از برد رافنسپرگر وزیر امور خارجه جمهوری‌خواه برای دفاع از یکپارچگی آرا در انتخابات آن سال تمجید کرد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

جف دانکن در مصاحبه ای با شبکه سی بی اس به شدت از نامزدی هرشل واکر در سنا انتقاد کرد.

  • دانکن که برای انتخابات مجدد نامزد نشد و در ژانویه جانشین فرماندار منتخب جمهوریخواه برت جونز خواهد شد، اوایل سال جاری گفت که بر جنبش مستقل GOP 2.0 تمرکز خواهد کرد تا ائتلاف جمهوریخواه را پس از پایان دوره ریاست جمهوری خود گسترش دهد. .

    جمهوری‌خواهان جورجیا به رهبری برایان کمپ، فرماندار جمهوری‌خواه، در انتخابات ریاست‌جمهوری مقابل استیسی آبرامز دموکرات، چرخه انتخاباتی بسیار موفقیت‌آمیزی داشتند، علی‌رغم اینکه حزب در سطح ملی دچار تزلزل شد – اکثریت مجلس نمایندگان را دوباره به دست آوردند، هرچند محدود، در حالی که در رقابت‌های کلیدی شکست خوردند که اکثریت سنا را از دست دادند. .

    واکر و سناتور دموکرات فعلی رافائل وارناک در دور دوم انتخابات 6 دسامبر به مصاف هم می روند.

  • ستوان جف دانکن، فرماندار جمهوری خواه جورجیا که در حال خروج است، در مصاحبه اخیر گفت که هرشل واکر، نامزد مورد حمایت ترامپ در سنا، احتمالا به “یکی از بدترین نامزدهای تاریخ حزب ما تبدیل خواهد شد.”

    واکر با اتهاماتی مبنی بر اینکه در گذشته به زنان برای سقط جنین پول پرداخت کرده است، متهم شده است که او به شدت آن را رد کرده است.

    او گفت: “من از آن دسته افرادی بودم که در صف ایستادم و حدود یک ساعت منتظر ماندم، و این ناامید کننده ترین رای گیری بود که در تمام زندگی ام از زمانی که رای دادن را شروع کردم به آن خیره شده بودم.” گفت شبکه. “من دو نامزد داشتم که نمی‌توانستم چیزی پیدا کنم که بتواند رای خود را پشت سر بگذارم. بنابراین از صندوق رای بیرون آمدم و برای رای دادن حاضر شدم اما به هیچ یک از آنها رای ندادم.”

    جف دانکن

    ماه گذشته، واکر 48.5 درصد از آرا را در مقایسه با 49.4 درصد وارناک در انتخابات عمومی به دست آورد، که باعث شد در 6 دسامبر دور دوم انتخابات برگزار شود، زیرا هیچ نامزدی به 50 درصد آرای لازم برای پیروزی مطلق نرسید.

    ستوان فرماندار جف دانکن از جورجیا.AP Photo/John Amis

    • در حالی که جمهوری خواهان عمدتاً پشت واکر صف آرایی کرده اند، برجسته سابق فوتبال دانشگاه جورجیا ماه گذشته در مقایسه با سایر نامزدهای جمهوری خواه در سراسر ایالت که همگی در رقابت های مربوطه خود پیروز شدند، با مشکل مواجه شدند.

      دانکن، منتقد سرسخت نفوذ بیش از حد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا بر جمهوری‌خواهان، به سی‌بی‌اس نیوز گفت که واکر گزینه مناسبی برای محافظه‌کاران جورجیا نبود.

      من یک محافظه‌کار هستم. من محافظه‌کار هستم زیرا احساس می‌کنم این بهترین راه برای حکومت است. من خیلی بیشتر از بسیاری از مردم جمهوری‌خواه بوده‌ام. فکر می‌کنم احتمالاً بچه‌هایی دارم که می‌توانند این را بیان کنند. پلتفرم محافظه کار بهتر از برخی از نامزدهایی است که دونالد ترامپ و گروهش در سراسر کشور از آنها حمایت کردند.” گفت رسانه خبری

      پیروزی وارناک به دموکرات‌ها اکثریت ۵۱ بر ۴۹ را می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد از توافق‌های مربوط به تقسیم قدرت چشم‌پوشی کنند و کرسی‌های بیشتری را در کمیته‌ها به آن‌ها اختصاص دهند، بنابراین تایید نامزدهای قضایی رئیس‌جمهور جو بایدن و هر مقام کابینه را آسان‌تر می‌کند.

      او گفت: “من فکر می کنم هرشل واکر احتمالاً به عنوان یکی از بدترین نامزدهای تاریخ حزب ما خواهد ماند.”

    • جمهوری خواهان در طول انتخابات عمومی این روایت را پیش بردند که پیروزی واکر باعث می شود دموکرات ها دو سال دیگر از اکثریت آنها در مجلس عالی محروم شوند. با این حال، با توجه به اینکه دموکرات‌ها بدون توجه به نتایج دور دوم انتخابات جورجیا، مجلس فوقانی را کنترل می‌کنند، استدلال حزب جمهوری‌خواه مبنی بر اینکه سنا 50-50 – که هنوز توسط دموکرات‌ها کنترل می‌شود- به آنها تقسیم یکنواخت از وظایف کمیته‌ها را می‌دهد، فاقد اهمیت به دست آوردن کامل است. کنترل اتاق

      دانکن در کتاب سال 2021 خود با عنوان “GOP 2.0” در مورد نیاز به یک حزب مستقل و فراگیرتر نوشت، در حالی که همچنین به پیامدهای تردید محافظه‌کاران در مورد مدیریت انتخابات اشاره کرد، که به گفته او شامل از دست دادن دو کرسی جمهوری‌خواهان در سنا بود که قبلاً در اختیار داشتند. دیوید پردو و کلی لوفلر در دور دوم ژانویه سال گذشته.

      اما علیرغم تلاش مداوم حزب جمهوری خواه برای کسب پیروزی واکر در دور دوم انتخابات 6 دسامبر، دانکن در اوایل این هفته به سی ان ان اظهار داشت که نمی تواند برای نامزد جمهوری خواه رای بدهد.

      او ادامه داد: «این برند مناسبی برای جمهوری خواهی نبود، و من فکر می کنم هرشل واکر احتمالاً به عنوان یکی از بدترین نامزدهای تاریخ حزب ما خواهد ماند.

      ماه گذشته، نامزد جمهوری خواه در جریان یک گردهمایی تبلیغاتی درباره گرگینه ها و خون آشام ها صحبت کرد که برخی رای دهندگان را حیرت زده کرد.