ستاره “به سلامتی” کرستی کوچه پس از تشخیص سرطان در سن 71 سالگی درگذشت

Alley در سال 1987 پس از اولین بازی در نقش ربکا هاو در فصل ششم به شهرت رسید. به سلامتی. اگرچه کاراکتر او – مدیر جدید بار و علاقه عاشقانه به بارکیپ نمکی تد دانسون – برای پر کردن حفره‌ای که پس از خروج شلی لانگ باقی مانده بود را پر می‌کرد، اما آلی به خاطر عملکرد او مورد تحسین قرار گرفت، که او هر دو جایزه را برد. گلدن گلوب و امی در سال 1991.

استیو گرانیتز/WireImage/Getti Images

این یک داستان شکسته است و به روز خواهد شد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

او در 147 قسمت از سریال ظاهر شد به سلامتی تا اینکه نمایش در سال 1993 به پایان رسید.

در طول راه، کوچه مجموعه ای از اعتبارات فیلم را نیز به دست آورد، از جمله در مقابل جان تراولتا در سال 1989. ببین کی داره حرف میزنه

کرستی کوچه، بازیگری که دو بار برنده جایزه امی شده است به سلامتی، ببین کی داره حرف میزنه، و کمد ورونیکا خانواده او روز دوشنبه گفتند که او قلب تماشاگران را در سراسر جهان به دست آورد و در پی یک مبارزه کوتاه با سرطان درگذشت. او 71 ساله بود.

استیو گرانیتز/WireImage/Getti Images

فرزندان او، ترو و لیلی پارکر می‌گویند: «متاسفانه به شما اطلاع می‌دهیم که مادر باورنکردنی، خشن و دوست‌داشتنی ما پس از نبردی با سرطان که به تازگی کشف شده، درگذشت. در بیانیه‌ای که در سراسر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی Alley منتشر شد، آنها “علاقه و اشتیاق او به زندگی” و “شادی ابدی او از خلقت” را به یاد آوردند.

در ادامه بیانیه آمده است: «او توسط نزدیک‌ترین خانواده‌اش احاطه شده بود و با قدرت زیادی جنگید و ما را از شادی بی‌پایان او از زندگی و هر ماجرایی که پیش رو داشت، مطمئن ساخت. او به همان اندازه که روی صفحه نمایش نمادین بود، مادر و مادربزرگ شگفت‌انگیزتری بود.»

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

تراولتا مدت کوتاهی پس از انتشار بیانیه خانواده در پستی در اینستاگرام نوشت: کرستی یکی از خاص ترین روابطی بود که تا به حال داشته ام. “دوستت دارم کرستی. می دانم که دوباره همدیگر را خواهیم دید.»

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.