سانفرانسیسکو زن و شوهر را مجبور می کند تا “انسداد” پیاده رو را حذف کنند – یا 1400 دلار بپردازند. این یک کتابخانه کوچک رایگان است.

به گزارش ژورنال، مقامات محلی چاره ای جز اقدام در هنگام ثبت شکایت از طریق خط تلفن ندارند.

یکی از مقامات شهری پاسخ داد، طبق ژورنال: “دفتر ما نمی تواند بیشتر به توافق برسد. این مکان مورد علاقه بسیاری از همسایگان شما است و ما هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا مطمئن شویم که در جای خود باقی می ماند تا شما و دیگران سال ها از آن لذت ببرید. بیا.”

ژورنال گزارش داد که کتابخانه مایرز هنوز پابرجاست، زیرا شهر قوانین جدیدی را برای جعبه کوچک و بسیاری از آنها مانند آن تنظیم می کند.

خانواده Meyers می‌توانستند مجوز نگهداری کتابخانه‌شان را با قیمت 1402 دلار دریافت کنند، اما در نهایت تصمیم گرفتند در عوض برای تغییر سیستم تلاش کنند. در نتیجه، مقامات شهری در حال بررسی مجوزهای ارزان‌تر – حدود 5 دلار، برای کتابخانه‌ها و نیمکت‌های رایگان مشابه هستند.

این کتابخانه، جعبه چوبی محکمی است که روی یک مجسمه قرار دارد و شبیه خانه عروسک است، متعلق به سوزان و جو مایرز است.

وال استریت ژورنال گزارش داد که این کتابخانه بخشی از سرکوب اشیای غیرمجاز در سانفرانسیسکو است که در راه های عمومی تداخل دارند. این شهر دارای یک خط تلفن برای راهنمایی ناشناس در مورد موانع است، که شامل سایبان‌های چند دهه قدمت بر روی مشاغل در منطقه محله چینی‌های شهر و نیمکت‌هایی است که توسط ساکنان برای راحتی رهگذران ساخته شده است.

این دستور با تماس با خط تلفن شهری که برای شکایات در مورد تخلفات نظارتی مورد استفاده قرار می گیرد، صادر شد.

  • توییت‌ها نشان می‌دهند که این کتابخانه سال‌ها فعال بوده است، و توسط بسیاری از رهگذران مورد تحسین قرار گرفته است، اما ممکن است توسط شهر به دلیل یک شکایت تخلف حذف شود.توییتر

    • LFL توییتر

      وال استریت ژورنال گزارش داد که دستور حذف یک کتابخانه رایگان کوچک محبوب در سانفرانسیسکو صادر شد.

    • کتابخانه داوطلبانه ساکنان تنها یکی از موارد متعددی است که در یک سرکوب گرفتار شده است.

    جف کلاوس، همسایه‌ای که در نزدیکی کتابخانه کوچک زندگی می‌کند، به ژورنال گفت: «این واقعیت که ما در شهری زندگی می‌کنیم که در آن ترجیح می‌دهند با کسی که کار مثبتی انجام می‌دهد بجنگند، چیزی است که به نظر من بسیار ناامیدکننده است.

    او به ژورنال گفت: «شاید باید از آن شخص تشکر کنیم.

    ژورنال گزارش داد که این کتابخانه در محله مایرز محبوب است. حتی بسیاری در رسانه های اجتماعی کمپینی را برای نجات آن به راه انداختند که نتیجه آن نامه هایی از سوی ساکنان به شهر بود. یکی از یک دختر جوان التماس کرد: “پلیس کتابخانه جو و سوزان را غبارآلود نمی کند.”

    افراد دیگری که اخیراً در سرکوب اشیاء غیرمجاز هدف قرار گرفته‌اند شامل یک صاحب رختشویخانه 79 ساله است که ظاهراً سایه بان او با خط تلفن شهر تماس گرفته و باعث تماس رسمی با لی شده است.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    در پایان، سوزان مایرز به ژورنال گفت که شکایت اولیه خط تلفن ممکن است کاتالیزوری برای تجدید نظر در مقررات شهر باشد.

    بیل لی به ژورنال گفت: «آنها پرسیدند که آیا من مجوزی برای تابلو دارم. گفتم: از کجا بدانم بیش از 40 سال گذشته است؟

    به زوجی در سانفرانسیسکو گفته شد که مانعی را از پیاده رو جلوی خانه خود بردارید یا جریمه 1402 دلاری بپردازند. هدف شهر: یک کتابخانه کوچک رایگان.