سانتوس، نماینده ایالات متحده، اسنادی را برای مناقصه احتمالی انتخاب مجدد ارائه می کند

تشکیل پرونده در کمیسیون انتخابات فدرال لزوماً به این معنی نیست که سانتوس برای دومین دوره نامزد خواهد شد، اما به کمیته های مبارزات انتخاباتی وی اجازه می دهد تا به جمع آوری پول ادامه دهند، که برخی از آنها می توانند برای پرداخت صورت حساب های قانونی آینده استفاده شوند. پولی که او جمع آوری می کند همچنین می تواند برای بازپرداخت بیش از 700000 دلاری که ادعا می کرد به کمپین خود وام داده است، استفاده شود.

نیویورک (AP) – جورج سانتوس، نماینده ایالات متحده، روز سه‌شنبه اسنادی را ارائه کرد که نشان می‌دهد قصد دارد برای انتخابات مجدد نامزد شود، حتی در شرایطی که در بحبوحه تحقیقات جنایی و اخلاقی در مورد دروغ‌هایی که در زمان نامزدی برای ریاست جمهوری گفته است، با درخواست استعفا مواجه است.

این جمهوری خواه نیویورکی اعتراف کرده است که درباره داشتن اصل و نسب یهودی، سابقه وال استریت، مدرک دانشگاهی و سابقه یک ستاره والیبال به دروغ گفته است. اما سؤالات جدی در مورد امور مالی او نیز مطرح شده است – از جمله منبع چیزی که او ادعا می کرد علیرغم مشکلات مالی اخیر، از جمله اخراج ها و بدهی هزاران دلاری اجاره بها، ثروت به سرعت جمع آوری شده است.

سانتوس، 34 ساله، از جعلیات به عنوان تزئینات بی ضرر رزومه خود یاد کرده است.

در جوانی، او در برزیل با اتهاماتی مواجه شد – که هنوز حل نشده است – به این اتهام که از چک جعلی برای خرید پوشاک استفاده کرده است.



منبع

سانتوس همچنین با سوالات حقوقی طولانی مدت مواجه شده است.

فشار بر او برای استعفا تقریباً بلافاصله پس از افشای ناهماهنگی های نیویورک تایمز در سوابق عمومی او ظاهر شد. جمهوریخواهان نیویورکی خواستار استعفای او شده اند و گفته اند که با دروغ های خود به رای دهندگان و حزب خود خیانت کرده است.

به گفته وکیلی که گفت او در این پرونده به جمهوری خواه کمک کرده است، در سال 2017، او در ارتباط با چک های بدی که ظاهراً برای خرید توله سگ از پرورش دهندگان سگ استفاده می شد، در پنسیلوانیا متهم شد. با این حال، به گفته وکیل، این اتهامات بعداً رفع شد.