سال باندو، بازیکن پایه سوم آل استار در 78 سالگی درگذشت


میلواکی (AP) – سال باندو، قهرمان سه دوره مسابقات جهانی با اوکلند اتلتیک و مدیر سابق میلواکی برورز درگذشت. او 78 سال داشت.

طبق بیانیه خانواده اش، باندو جمعه شب در اکونومووک درگذشت. خانواده گفتند که پایه سوم سابق در نبرد با سرطان که بیش از پنج سال پیش آغاز شده بود، شکست خورد.

در بیانیه خانواده آمده است: “ساندی، همسر 54 ساله سال، و پسران سال جونیور، سانی و استف، عشق خود را به خانواده، دوستان و طرفدارانی که در غم از دست دادن یک مرد متواضع و وفادار عزادار هستند، ارسال می کنند.”

باندو با 242 هومر و 1039 RBI در 16 فصل با Athletics and Brewers به ​​0.254 رسید. آل استار چهار بار، که در دانشگاه برای ایالت آریزونا نیز بازی کرد، از سال 1972-1974 سه عنوان متوالی را با A’s کسب کرد.

باندو پنج فصل آخر خود را با میلواکی گذراند و در اولین تیم برنده این فرنچایز در سال 1978 و اولین تیم پس از فصل آن در سال 1981 بازی کرد.

این بازیکن بومی کلیولند پس از دوران بازیگری خود به دفتر اصلی برورز پیوست. او از اکتبر 1991 تا آگوست 1999 به عنوان ششمین مدیر عامل این تیم فعالیت کرد.

سال‌ها به‌عنوان بازیکن و به‌عنوان مدیر اجرایی، سال‌ها با افتخار بر سازمان تأثیر گذاشت. ریک شلزینگر، رئیس عملیات تجاری میلواکی، گفت: اضافه شدن او به تیم در سال 1977 به ایجاد اولین دوره عالی بیسبال برورز کمک کرد. ما از صمیم قلب به عزیزان سال تسلیت می‌گوییم.

___

AP MLB: https://apnews.com/hub/mlb و https://twitter.com/AP_Sports





منبع