ساسکس “عکاس را بدون اجازه ملکه فقید به کاخ باکینگهام برد”

تصویری در تریلر بازی Sussex’  به نظر می رسد مستند جدید نتفلیکس آنها را در حال خروج از کاخ باکینگهام نشان می دهد - توییتر

یکی از خودی ها گفت که ظاهر یک عکاس خصوصی توسط کارکنان خانه در آن زمان مورد توجه قرار گرفته بود، زیرا ساسکس ها از کاخ می آمدند و می رفتند.

نه کاخ باکینگهام و نه آرچول به درخواست اظهار نظر در جمعه شب پاسخ ندادند.

آگهی یک دقیقه‌ای برای مستند جدید دوک و دوشس، مجموعه‌ای از عکس‌های سیاه و سفید را نشان می‌دهد که در کلبه Frogmore، پذیرایی شب عروسی آنها و در روزهای تعطیل گرفته شده‌اند.

آنها در مارس 2020 برای آنچه به عنوان “تور خداحافظی” آنها شناخته می شود، از جمله یک رشته مشارکت عمومی از یک مدرسه متوسطه تا سرویس روز مشترک المنافع به بریتانیا سفر کرده بودند.

تصور نمی شود که ساسکس ها شخصاً از این هشدار آگاه شده باشند.

“معمولاً یک یادداشت برای ملکه ارسال می شود”

یکی از تصاویر نشان می دهد که شاهزاده هری و مگان در یک هفته در آشپزخانه کلبه Frogmore خود می بوسند – نتفلیکس

حداقل یک عکس گرفته شده در همان هفته، اما هرگز دیده نشده، هنوز به عنوان یک عکاس نامی شناخته نشده است، اکنون به عنوان بخشی از تریلر نتفلیکس پخش شده است.

این تصویر یکی از حداقل دوجین نما از پشت صحنه بود که در تریلر نتفلیکس پخش شد.

آنها پیش‌بینی کردند که می‌توان تصاویر بیشتری را در مستند یا در جای دیگری چاپ کرد، با اینکه ساسکس‌ها همچنین رویدادهایی را در سوئیت بلژیکی و اتاق 1844 و دفاتر کارمندان برگزار می‌کنند.

آنها اعتراضات خود را از آب بیرون انداخته و سیاست حفظ حریم خصوصی خود را منفجر کردند.

حریم خصوصی اینگونه نیست. حریم خصوصی در مورد حق مالکیت و کنترل اطلاعات شخصی است که انتخاب می‌کنید با کسی به اشتراک بگذارید.»



منبع

تصاویر دیگر شامل تصاویری از پرنس هری و مگان در حال بوسیدن در آشپزخانه Frogmore Cottage در همان هفته، و چیزی که به نظر می رسد دوشس در حال گریه کردن در طول یک تماس تلفنی در حالی که سر خود را در دست دارد، است.

یکی از تصاویر نشان می دهد که شاهزاده هری و مگان در یک هفته در آشپزخانه کلبه Frogmore خود می بوسند - نتفلیکس

تصویری در تریلر مستند جدید نتفلیکس ساسکس ها به نظر می رسد که آنها را در حال خروج از کاخ باکینگهام نشان می دهد – توییتر

وکیل دوک و دوشس ساسکس قبلاً تاکید کرده بود که چالش آنها در مورد “نقض غیرقانونی حریم خصوصی” با به اشتراک گذاشتن زندگی آنها بر اساس شرایط خودشان متفاوت است.

یکی از منابع گفت: «منصفانه است که بگوییم دیدن یک عکاس تعجب آور بود.

دوشس یک کت زمستانی و کفش های پاشنه بلند متمایز پوشیده است و کیف دستی کوچکی به همراه دارد که شبیه لباسی است که در آن هفته در یک ناهار خداحافظی در هتل گورینگ برای کارکنان به تن کرده بود.

نفر دوم گفت: «پروتکل بسیار سختگیرانه ای در مورد آوردن یک گروه فیلمبرداری یا عکاس وجود دارد. معمولاً یادداشتی برای دریافت تاییدیه برای ملکه ارسال می‌شود.»

تلگراف می‌داند که حضور این عکس موضوع شکایت کتبی کاخ در آن زمان بود، زیرا دستیاران خاطرنشان کردند که این زوج اجازه عکاسی در داخل خانه ملکه را نخواسته‌اند.

طبق قرارداد، هرکسی که بخواهد در خانه ملکه فیلمبرداری یا فیلمبرداری کند، نیاز به اجازه دارد، با “پروتکل دقیق” پیرامون تصاویر در محله های خصوصی.

“[It] جنی افیا در سال 2021 گفت، به این معنی نیست که فقط به این دلیل که حقوق بشر خود را مطرح می کنید، و سپس به نوعی راهب تراپیست می شوید و عهد سکوت می بندید، اجازه ندارید در مورد چیزی بحث کنید.

یک منبع حضور یک عکاس غیرمجاز را “تخلف واقعی” خانواده ملکه توصیف کرد و گفت که او توسط بسیاری از افراد دیده شده بود که “طولانی طول نمی کشید تا اخبار به اطراف ساختمان برسد”.

ممکن است تصاویر بیشتری در آینده وجود داشته باشد

در آن، شاهزاده هری و مگان دست در دست به سمت خروجی کاخ باکینگهام می روند، جایی که دو پیاده درها را به روی آنها باز می کنند.

زمانی که اینجا بودند، عکاس کریس آلرتون، عکاسی از دوشس را تعقیب کرد که کارش در مورد عکسبرداری از دوشس در یک بازدید خصوصی از تئاتر ملی و در یک خداحافظی احساسی با کارکنان کاخ باکینگهام منتشر شد و بلافاصله پس از آن منتشر شد.

برای زوجی که به حریم خصوصی علاقه دارند، در 60 ثانیه احساسات خام، مکان‌های خصوصی، عکس‌هایی را که قبلاً ندیده‌اند نشان داده‌اند.

یکی از منتقدان پس از انتشار تریلر گفت: «مطمئناً تعریف حریم خصوصی را گسترش می دهد.

دوک و دوشس ساسکس متهم شدند که در جریان تور خداحافظی خود در بریتانیا، بدون اجازه یک عکاس خصوصی را به کاخ باکینگهام برده اند، پس از اینکه تصویری از پشت صحنه برای میلیون ها نفر در تریلر جدید نتفلیکس پخش شد.

به نظر می رسد یکی از عکس ها از داخل کاخ باکینگهام گرفته شده است و آنها را در حال خروج از ورودی باغ نشان می دهد.

تلگراف تایید کرده است که از عکاس خواسته نشده است که آنجا را ترک کند.