سئو خارجی چیست؟ بهترین تکنیک های سئو Off Page آنیز وب -بهترین بک لینک

سئو خارجی چیست؟ بهترین تکنیک های سئو Off Page آنیز وب

این لینک‌ها، معتبر و مفید هستند و کاربرانی که در جستجوی اطلاعات مرتبط با وب سایت هستند را، به‌سمت آن هدایت می‌کنند. یک روش ضروری برای سئو و بهینه سازی سایت است، که راهی برای نشان دادن کیفیت محتوای شما و اعتبار وب سایت شما در مقایسه با رقبای شماست. برای اینکه پیوندها توسط سایر منابع آنلاین انتخاب و ذکر شود، محتوایی که ارائه می کنیم باید مرتبط، اصلی و با کیفیت باشد. به همین دلیل مهم است که وقتی به یک استراتژی برای به دست آوردن بک لینک فکر می کنیم، به وضوح هدف، مخاطب مورد نظر و نتایجی را که می خواهیم به دست آوریم در نظر داشته باشیم. تعداد بیشتری از بک لینک ها توسط موتورهای جستجو به عنوان رای اعتماد دیده می شود.

  • هدف اول در بک لینک سازی باید این باشد که از سایت‌های معتبر و با کیفیت به سایت خود لینک دهید.
  • اگر امکان درج لینک در کامنت فراهم باشد که فه‌بها اگر هم نبود می‌توانید از برند منشن استفاده کنید و نام سایت خود را در کامنت درج کنید.
  • با وجود اینکه روش های نامعتبر متفاوتی برای بک لینک گرفتن وجود دارد (مثلا خریدن آن)، به طور کلی یافتن لینک های با کیفیت بالا کار سختی است.
  • در ابتدایی ترین سطح ، شما باید اصول اولیه در سئو on-page در مقابل سئو off-page و آنچه که هر یک از این بخش های سئو را شامل می شود را درک کنید.

مدیران بازاریابی و تبلیغاتِ کسب‌و‌کارهای آنلاین، از این امکان برای انتقال ترافیک بالا به سایت‌ استفاده می­کنند که این امر به بهبود سئوی سایت کمک شایانی خواهد کرد. هر‌گونه اقدامی بر روی سرعت وب­سایت، بررسی میزبانی و بهبود آن، کلمات کلیدی مرتبط با محتوا، ایجاد Content مناسب، بهینه‌سازی طراحی آن و… که در درون وب سایت انجام می‌شود را، “On-Page SEO” می‌نامند. گوگل به فرایند لینک سازی خارجی به شدت حساسیت دارد و به همین دلیل باید کوچک‌ترین تغییرات در سرچ کنسول را در فرایند سئو خارجی جدی بگیرید تا گرفتار پنالتی نشوید. کاربران مختلف، با دیدن نام برند شما در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، آن را در گوگل جستجو کرده و به احتمال زیاد از سایت شما بازدید می‌کنند. گوگل برندها را دوست دارد و ترجیح می‌دهد وب‌سایت‌های برند را در اولین نتایج رتبه‌بندی کند.

سئو خارجی یا سئو آف پیج (Off Page SEO) چیست؟

با کمی تلاش و تعهد، می‌توانید جامعه‌ای ارزشمند بسازید که سطح اعتماد کاربران را بالا می‌برد و مخاطبان را راضی می‌کند. فروم‌ها دیگر به اندازه دهه ۲۰۰۰ محبوب نیستند، اما هنوز فرصت وجود دارد تا از این پتانسیل استفاده کنید. ما در سال ۲۰۲۰ هستیم و در دنیایی که شبکه‌های اجتماعی حرف اول را می‌زنند. در حقیقت ۹۷ درصد از مصرف کنندگان فضای دیجیتال از سوشال مدیا استفاده می‌کنند.

  • فروم‌ها دیگر به اندازه دهه ۲۰۰۰ محبوب نیستند، اما هنوز فرصت وجود دارد تا از این پتانسیل استفاده کنید.
  • این اعتبار سبب خواهد شد تا سایت بارها و بارها در بین گزینه‌های معرفی شده در فهرست نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شود.
  • ورود هر بازدیدکننده از طریق این لینک‌ها در حکم رأی‌های مثبتی است که به آن وب‌سایت داده می‌شود.
  • علاوه بر این مزیت، هزینه درجرپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری پربازدید کمتر از درج آگهی مستقیم بوده و می‌تواند توجیه اقتصادی مناسبی برای تبلیغات نیز داشته باشد.

به عنوان رتبه بندی صفحات وب در نتایج موتور جستجو ، به رتبه بندی فکر کنید. بک لینک ها لینکهای وب سایتهای خارجی هستند که کاربران و خزنده های موتور جستجو را به وب سایت شما ارسال می کنند. بنابر این گفته ها، بدون شک اشتراک های واقعی در شبکه های اجتماعی تأثیر مثبت در رتبه بندی دارند سایت بهترین بک لینک – البته غیرمستقیم.

نقد و بررسی یا reviews

لینک ها و سایر عوامل سئو خارجی را که باید درباره آنها بدانید در ادامه ی این راهنما توضیح داده خواهد شد. در واقع میزان محبوبیت و نفوذ یک سایت در سطح وب با سئو خارجی مشخص می شود. راه اندازی یک وبلاگ جهت لینک دهی به سایت خود، از روش های سئو کلاه سیاه است و می تواند بسیار خطرناک باشد. به طور میانگین در هر رپورتاژ آگهی می توان تا ۳ عدد بک لینک دریافت کرد.

سئو offpage