زوج متروی آتلانتا متهم به استفاده از کودکانی که به فرزندخواندگی گرفته اند برای ساختن فیلم های پورن کودکانه

ماه گذشته، کلانتر شهرستان والتون به خانه‌ای در لوگانویل غیرشرکتی یورش برد، جایی که معتقد بودند مردی در حال دانلود کردن پورنوگرافی کودکان است. هنگام مصاحبه با او، مظنون به جمع آوری فیلم های پورن کودکان اعتراف کرد و مظنون دوم را در آکسفورد شناسایی کرد.

[DOWNLOAD: Free WSB-TV News app for alerts as news breaks]

در سایر خبرها:



منبع

مظنون به نمایندگان گفت که مظنون دیگر با حداقل یکی از کودکانی که در خانه اش زندگی می کرد، از کودک پورنو می ساخت. هویت مظنون اول اعلام نشده است.

داستان های پرطرفدار:

هر دو مرد به اتهام کودک آزاری شدید، بهره کشی جنسی از کودک و اغوا کردن کودک برای اهداف ناشایست در زندان شهرستان والتون نگهداری می شوند. ویلیام زولاک یک اتهام اضافی برای کودک آزاری دارد.

نمایندگان توانستند برای هر دو مرد بالغ ساکن در خانه، ویلیام دیل زولاک، 32 ساله و زکری جاکوبی زولوک، 35، حکم بازداشت بگیرند.

[SIGN UP: WSB-TV Daily Headlines Newsletter]

پس از اطمینان از سالم بودن کودکان، بازرسان شواهدی یافتند که نشان می‌دهد این زوج که پدرخوانده‌های جفت برادری بودند که در آنجا زندگی می‌کردند، خود را در حال انجام اعمال آزار جنسی علیه کودکان ضبط می‌کردند.

نمایندگان می گویند تحقیقات آنها ادامه دارد، اما پسران اکنون سالم هستند.

بخش خدمات خانواده و کودک شهرستان والتون در پاسخ به خانه برای کمک به محافظت از دو کودک در خانه به معاونان پیوست.

یک زن و شوهر از شهرستان والتون دستگیر شده اند و با اتهامات جنایت جنسی کودکان به دلیل اعمالی که نمایندگان می گویند علیه فرزندان خوانده خود انجام داده اند، روبرو هستند.