زوج تایوانی به تمام مهمانان عروسی خود با غذای 800 دلاری کاستکو غذا می دهند

پست فیس بوک عروس بیش از 40000 لایک و بیش از 1000 نظر به دست آورده است و کاربران تایوانی از خلاقیت و تدبیر این زوج شگفت زده و الهام گرفته اند.

از این محتوا لذت می برید؟ از NextShark بیشتر بخوانید!

کاربر دیگری نوشت: “این یک ضیافت عروسی در فضای باز است.”

تصویر ویژه از طریق Wei Ke (KO Pei-wei)

اطلاعات بیشتر از NextShark: کلاهبرداران با عذرخواهی از رستوران ویتنامی با نقدهای 1 ستاره برای کارت های هدیه باج می گیرند

زوج طبق گزارش ها خرج شده است 25000 TWD (تقریباً 787 دلار) در ضیافت عروسی آنها در Costco. آنها با کمک دوستان خود محصولاتی مانند بطری، شیشه و سطل های فلزی را برای سرو نوشیدنی ها و غذاهای مختلف از جمله کروسان، ژامبون و کیک خریداری کردند تا “ضیافت عروسی رویایی” عروس را ایجاد کنند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: صاحب کافی‌شاپ در تایوان بنری آویزان کرده است که به مشتریان بالای 18 سال هشدار می‌دهد که او را «خاله» صدا نکنند.

هشدار رئیس بهداشت چین در مورد اولین مورد ابتلا به آبله میمون ها نسبت به تماس پوست به پوست با خارجی ها



منبع

“اوه خدای من! تو خیلی با استعدادی! من همچنین یک عروسی در فضای باز داشتم و هزینه پذیرایی واقعا تکان دهنده بود.» یکی از کاربران فیس بوک به اشتراک گذاشت.

اطلاعات بیشتر از NextShark: وبلاگ نویس محبوب مواد غذایی که برای سفید کردن Pho فراخوانده شد، بسیاری را با پاسخ خود ناامید کرد

ضیافت عروسی یک زوج تایوانی در فضای باز که صرفاً با غذای Costco عرضه می شد، در رسانه های اجتماعی منتشر شده است.

عروس عکس های ارسال شده جشن عروسی آنها با گروه فیس بوک Costco صادقانه در مورد تجربه کالا در روز دوشنبه صحبت کرد و کل ضیافت خود را با اقلامی از خرده فروش جعبه بزرگ Costco به نمایش گذاشت.