زوج بروکلین فاکتور هتل ماریوت را با حروف تایپی ضد آسیایی دریافت کردند.

جیمی چانگ، 37 ساله، و دوست دخترش تیرنی اوبرهامر، 35 ساله، شب را در 13 ژوئن در Courtyard by Marriott در جاده کنکورد در شهر یورک اقامت کردند. پس از اقامت آنها، آنها فاکتوری از طریق ایمیل دریافت کردند که حاوی توهین نژادی ضد آسیایی بود. روی صورتحسابشان تایپ شده است.

این زوج مدیران ماریوت را در جریان این حادثه قرار دادند. به گفته چانگ، در حالی که مخاطب آنها عذرخواهی کرد و امتیاز هتل را ارائه کرد، آنها قادر نبودند یا نمی خواستند به سوالات مربوط به جزئیات آموزش حساسیتی که ادعا می کردند اجرا کرده اند پاسخ دهند.

این زوج گفتند: «پاسخی که ما از مدیران ماریوت دریافت کردیم ناامیدکننده بود. «آنها سعی کردند به جای اینکه مسئولیت آنچه را که در زیر سقف آنها رخ داده است، سرزنش کنند و بهانه بیاورند. آنها سعی کرده اند با اشاره به اینکه این حادثه در یک امتیاز ماریوت رخ داده است، از این حادثه فاصله بگیرند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: شیمیدان سابق کوکاکولا به دلیل سرقت 120 میلیون دلار اسرار تجاری برای شرکت تحت حمایت دولت چین محکوم شد.

«من و دوست دخترم داشتیم از ماریوت خارج می‌شدیم، و کارمند میز جلو، نام خانوادگی‌ام «چانگ» را با تأکیدی عجیب گفت، مثل اینکه او لهجه‌ای آسیایی را مسخره می‌کرد. چانگ به NextShark می گوید. ما به نیویورک برگشتیم، فاکتور را باز کردیم و دیدیم که آنها توهین نژادی “Ching and Chong” را روی آن نوشته بودند. بسیار جسور و گستاخ.»

من می خواهم تکرار کنم که ماریوت اینترنشنال در برابر نژادپرستی ایستاده است. تونی کاپوانو، مدیر اجرایی Marriott International در نامه ای نوشت: ما بر این باوریم که همه مردم به خاطر انسانیت و ویژگی های متمایز که آنها را منحصر به فرد می کند، سزاوار آن هستند که با کرامت رفتار شود و به آنها احترام گذاشته شود. بیانیه در مورد نفرت آسیایی که در مارس 2021 منتشر شد. «ما این کار را به روش‌های مختلفی انجام می‌دهیم، از طریق منابع داخلی در دسترس همکارانمان که احترام و مهربانی را ترویج می‌کنند، و آموزش‌هایی که برای القای حس اجتماعی و مبارزه با تعصب ناخودآگاه طراحی شده‌اند.»

ماریوت در مورد این حادثه نژادپرستانه بیانیه ای منتشر نکرده است.

«آنها یک تصادف اداری، یک اشتباه تایپی را پیشنهاد کردند، کارمند میز جلوی آنها را وادار کرد که یک توهین نژادی را در فاکتور وارد کند. پاسخ آنها این تصور را به ما نداد که آنها این حادثه را جدی می گیرند.»

ماریوت یک شرکت بزرگ و قدرتمند است که افراد زیادی را استخدام کرده و به آنها خدمات ارائه می دهد. آنچه انجام می دهند و می گویند مهم است. آنها باید بهتر عمل کنند.» این زوج در بیانیه ای برای NextShark نوشتند. این در مورد فرهنگ شرکت، آموزش، مسئولیت پذیری، نجابت انسانی اولیه و ریاکاری ناشی از واکنش ناکافی ماریوت به نژادپرستی در سازمانشان است، به ویژه با توجه به ارزش های اعلام شده شرکت.

اطلاعات بیشتر از NextShark: به سبک لوئیزیانا در مقابل مرغ سوخاری کره ای: پوپیس قصد دارد صدها مکان را در کره جنوبی افتتاح کند

«این داستان، از جمله بافت تاریخی، آنقدر ظرافت و پیچیدگی دارد که نگران آن هستیم که نادیده گرفته شود. از دست ما نرفته است که این توهین نژادی توسط یک همکار POC ارائه شده است. «آخرین چیزی که ما می خواهیم این است که تنش بین جوامع اقلیت که در این کشور در برابر یکدیگر قرار گرفته اند، تشدید شود. نژادپرستی همه را تحت تأثیر قرار می دهد و ما در برابر آن می ایستیم.»

تصویر ویژه از طریق جیمی چانگ

یک زوج اهل بروکلین که در هتل ماریوت در پنسیلوانیا ثبت نام کرده بودند، فاکتوری با یک توهین ضد آسیایی دریافت کردند.

بیشتر از NextShark: “من گربه نمی خورم”: کاربرگ هایی که کلیشه های نژادپرستانه آسیایی را به دانش آموزان در 2 مدرسه کبک نشان می دهد



منبع

اطلاعات بیشتر از NextShark: گزارش ها: مدیر عاملی که بیش از 900 کارمند خود را از طریق یک تماس زوم اخراج کرد، سابقه کلاهبرداری و بدرفتاری با کارگران دارد.

چونگ که اصالتاً چینی و یهودی است، می گوید که کارمند میز پذیرش نیز فردی رنگین پوست بوده است. اگرچه چانگ و اوبرهامر مایل بودند کارمند را ببخشند، ریاکاری ادعایی ماریوت آنها را بر آن داشت تا داستان خود را به اشتراک بگذارند. آنها درخواست کردند که این کارمند به دلیل این حادثه نژادپرستانه اخراج نشود. در عوض، آنها آرزو می کنند که شرکت بین المللی هتلداری پاسخگو باشد و فرهنگ نژادپرستی را که آنها از آن حمایت می کنند، زمانی که یک وضعیت نژادپرستانه ساده گرفته می شود، درک کند.