زوجی از کلرادو که در دبیرستان با هم آشنا شدند، در حالی که داماد برای سرطان تحت درمان بود، در بیمارستان ازدواج کردند – عکس هایی از مراسم ویژه آنها را ببینید.

مدیسون گفت که مراسم قانونی در ماه آوریل در مرکز پزشکی پرسبیتریان سنت لوک برگزار شد. او گفت که پرستاران در روز مرخصی برای آرایش مو و آرایش او آمدند و سایر متخصصان پزشکی در بیمارستان برای جشن عروسی آنها حاضر شدند. در حالی که والدین آنها مجاز به حضور حضوری بودند، سایر دوستان و خانواده به دلیل محدودیت های COVID-19 برای محافظت از بیمارانی که شیمی درمانی می شوند، در FaceTime تماشا کردند.

این عود، همراه با تشخیص بیماری کرون از قبل موجود در سال 2020، باعث شد زاک 112 پوند وزن کم کند (او قبلاً 240 پوند وزن داشت) و همه به جز 10 درصد تحرک در سمت راست خود داشت.

او با اشاره به اینکه بذر یک رابطه مادام العمر را کاشت، افزود: «خیلی نشان می دهد که ما توانستیم از همه اینها عبور کنیم و عشقمان به یکدیگر تغییری نکرده است».

مدیسون و زک استروپ عروسی خود را در بیمارستان جشن گرفتند.

مدیسون گفت: “ما نمی خواستیم فرصت ازدواج با یکدیگر را از دست بدهیم.”

یک زن و شوهر از کلرادو در ماه آوریل مراسم عروسی خود را در بیمارستانی محلی که داماد تحت درمان سرطان بود برگزار کردند.

مدیسون گفت: “این در ستون فقرات قفسه سینه او بود و تومور به شدت در حال رشد بود.” “آنقدر بزرگ بود که تمام حس را از سینه به پایین قطع کرد.”

در طول اولین تجربه زک با NHL، مدیسون گفت که پزشکان به آنها اطمینان دادند که اگرچه نرخ عود بالایی دارد، اما میزان بقا نیز بالاست.

در نوامبر 2020، زک به لنفوم غیر هوچکین (همچنین به عنوان لنفوم غیر هوچکین یا NHL شناخته می شود) تشخیص داده شد. این شکل از سرطان در غدد لنفاوی، به ویژه در امتداد گردن، زیر بغل و کشاله ران منشأ می‌گیرد و بر لنفوسیت‌ها، نوعی گلبول سفید، که نقش حیاتی در عملکرد سیستم ایمنی دارند، تأثیر می‌گذارد.

زک گفت: “من به تنهایی نمی توانستم دوش بگیرم. برای همه چیز به کمک نیاز داشتم.” وی افزود که او همچنین از سوراخ شدن روده رنج می برد که نیاز به جراحی داشت.

پس از چند دوره سخت شیمی درمانی، زک به Insider گفت که در مارس 2021 بهبود یافت. دو هفته بعد در آوریل، او از مدیسون در ساحل فلوریدا خواستگاری کرد.

این زوج به Insider گفتند اولین بار در سال 2015 در دبیرستان با هم آشنا شدند، اما فقط با هم دوست بودند. آنها گفتند که رابطه عاشقانه آنها در سال 2018 زمانی شروع شد که زک یک پیام فیس بوک به مدیسون ارسال کرد و از او خواست تا قرار ملاقات بگذارد – این زوج در کنسرت Clay Walker شرکت کردند و جدایی ناپذیر شدند.

مدیسون با اشاره به تشخیص سرطان زک گفت: “از آن زمان ما هر روز با هم بودیم. فکر می کنم تنها زمانی که او در بیمارستان بود از هم جدا شدیم.”

مدیسون و زک استروپ در حال عکس گرفتن از نامزدی.

عکس هایی از مراسم ازدواج مدیسون و زک استروپ در بیمارستان.مدیسون و زک استروپ

زک استروپ، 26 ساله، و مدیسون استروپ، 24 ساله، پس از انتشار ویدئویی از TikTok در ماه آگوست که عکس های نامزدی آنها را نشان می داد، که قبل از اینکه زک بفهمد سرطانی که قبلاً با آن مبارزه کرده بود، بازگشته است، مورد توجه قرار گرفتند. این کلیپ که همچنین سفر بهبودی زک از سرطان و عروسی آنها در بیمارستان را به اشتراک گذاشته بود، در زمان نگارش بیش از 22 میلیون بازدید جمع آوری کرد.

این زوج در اوج مبارزه خود گفتند که یک مددکار اجتماعی از آنها خواسته بود تا ازدواج کنند: “بچه ها شما خیلی چیزها را از دست داده اید. اجازه ندهید سرطان عروسی شما را از بین ببرد.”

چیزی که پزشکان پیش‌بینی نمی‌کردند این بود که NHL زک در دسامبر 2021 بازمی‌گردد و سیستم عصبی مرکزی او را هدف قرار می‌دهد، چیزی که به گفته زوجین به آنها گفته شده نادر است.

مدیسون و زک استروپ عروسی خود را در بیمارستان جشن گرفتند.مدیسون استروپ

این زوج نپذیرفتند که سرطان شانس آنها را برای ازدواج با یکدیگر از بین ببرد

اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع

مدیسون گفت که او یک “مراقب 24 ساعته” برای زک شد، که “از لحاظ احساسی و جسمی” مایه ی زجرآور بود، اما در همان زمان آنها را به هم نزدیکتر کرد. زک گفت که آنها به دلیل سرطان چیزهای زیادی از دست دادند، مانند خوابیدن در یک تخت، مسافرت، و به دلیل آسیب عصبی، حتی لمس کردن او برای او بسیار دردناک بود.

مدیسون و زک استروپ در حال عکس گرفتن از نامزدی.مدیسون استروپ

با این حال، اگرچه لباس برای او خیلی بزرگ بود، او به اینسایدر گفت که این مهم نیست، زیرا این زوج “نمی‌خواستند فرصت ازدواج با یکدیگر را از دست بدهند.”

عکس هایی از مراسم ازدواج مدیسون و زک استروپ در بیمارستان.

زک استروپ گفت که در سال 2021 پس از شکست دادن سرطان برای اولین بار از مدیسون استروپ خواستگاری کرد.

  • مدیسون گفت: “خیلی خوشحالم که با عشق زندگیم ازدواج کردم. خیلی وقت ها بود که نمی دانستم آیا قرار است بتوانیم این کار را انجام دهیم یا نه.” به آنها قدرت داد تا ادامه دهند. می دانم که او برای من خیلی جنگید و این هدیه ای است که هرگز نمی توانم آن را جبران کنم.»

    یک زوج عروسی خود را در بیمارستانی برگزار کردند که داماد تحت درمان سرطان بود.

  • اگر زود تشخیص داده نشود، می تواند به سایر اندام های خارج از سیستم لنفاوی گسترش یابد و درمان آن دشوارتر شود. انجمن سرطان آمریکا تخمین زده است که در سال 2022، تقریباً 80470 نفر مبتلا به NHL تشخیص داده می شوند که حدود 4 درصد از کل سرطان ها را تشکیل می دهد و حدود 20250 نفر بر اثر آن می میرند.

    زک و مدیسون استروپ در طول عکاسی نامزدی (سمت چپ) و در روز عروسی آنها (راست.)

    زک و مدیسون استروپ در طول عکاسی نامزدی (سمت چپ) و در روز عروسی آنها (راست.)مدیسون و زک استروپ

    • آنها گفتند که عروسی خود را در 48 ساعت با بنیاد Choices برنامه ریزی کردند، یک موسسه خیریه برای بزرگسالان جوان مبتلا به سرطان که بودجه مراسم آنها را تامین کرد. این موسسه خیریه یک کیک، گل مصنوعی، تزئینات و هدایایی تهیه کرد. مدیسون گفت که مدت کوتاهی پس از نامزدی یک لباس عروس خریده بود، اما به دلیل عجله، فرصتی برای دوخت آن نداشت.

      مدیسون گفت: «وقتی جوان‌تر بود به من گفت که هرگز به همنوعان اعتقادی ندارد و سپس با من آشنا شد.

      آنها گفتند که عود سرطان زاک رابطه این زوج را آزمایش و تقویت کرد

      با توجه به اینکه زک اکنون در حال بهبودی است، و هر روز وزن و قدرت خود را افزایش می دهد، این زوج می گویند که امیدوارند عهد خود را در مقابل کسانی که بار اول نتوانستند با آنها باشند، تجدید کنند. آنها همچنین می خواهند برای یک ماه عسل طولانی مدت به ساحل برگردند، اما در حال حاضر، آنها صرفاً روی لذت بردن از ازدواج متمرکز شده اند.