زن گا به 2 دختر نوجوان پیشنهاد می دهد در ازای قاچاق جنسی به خانه سوار شوند

دادستان ایالات متحده در بیانیه ای گفت: «قربانیان خردسال گرسنه بودند، پول نداشتند، جایی برای ماندن نداشتند، وسیله ای برای حمل و نقل نداشتند، فقط لباس در پشت داشتند و یک تلفن همراه شارژ نشده داشتند.»

یک قاضی آلاباما یک زن اهل رم را به 25 سال زندان و سپس 20 سال آزادی تحت نظارت به دلیل قاچاق جنسی کودکان محکوم کرد.

مارلت لیشل «لالا» اسمیت به دو فقره قاچاق جنسی یک خردسال و دو فقره حمل و نقل یک خردسال به قصد شرکت در فعالیت جنسی مجرمانه اعتراف کرد.

[DOWNLOAD: Free WSB-TV News app for alerts as news breaks]

اسمیت به آنها گفت که اگر با او به آلاباما بروند و هر کدام 200 دلار درآمد داشته باشند، به آنها کمک می کند تا به خانه برگردند. اسمیت کودکان خردسال را به جورجیا و سپس به آلاباما برد و در آنجا آنها را قاچاق جنسی کرد.

اسمیت گفته می شود که این دو نوجوان “در ممفیس، تن گیر افتاده اند.” در حالی که آنها سعی می کردند به خانه خود در کالیفرنیا برگردند. او آنها را در یک راه پله در متل 6 ملاقات کرد.

اسمیت در 23 مارس به جرم خود اعتراف کرد و در 2 ژوئن محکوم شد.

بر اساس اسناد دادگاه، وزارت دادگستری ایالات متحده اعلام کرد که او دو کودک 15 و 16 ساله را برای روسپی شدن استخدام کرده است.

پریم اف اسکالونا، دادستان ایالات متحده، گفت: «استثمار جنسی تجاری از کودکان باعث آسیب طولانی مدت به کودکان قربانی و کل جامعه می شود. مبارزه برای جلوگیری و ایجاد اختلال در استثمار بدون حمایت شرکای مجری قانون فدرال، ایالتی و محلی ما غیرممکن خواهد بود. ما به ویژه از کار FBI بیرمنگام در دستگیری متهم در این پرونده سپاسگزاریم.»

سایر اخبار:



منبع

[SIGN UP: WSB-TV Daily Headlines Newsletter]

همانطور که توسط دفتر دادستانی ایالات متحده در ناحیه شمالی آلاباما ذکر شده است، “اسمیت برای منافع مالی خود دو دختر خردسال (15 و 16 ساله) را برای تن فروشی استخدام کرد.”

داستان های پرطرفدار: