زن پیتسبورگ که به اتهام تیراندازی مرگبار به مامور اف بی آی محکوم شده بود از زندان آزاد شد

رابرت کوربی سال گذشته به اتهامات قاچاق کوکائین که هیکس و دیگر افسران را به خانه اش آورده بود، اعتراف کرد. او در حال گذراندن 25 سال زندان است.

کارابوتا گفت: «کریستینا کوربه از فرزندانش محافظت نمی کرد. ساموئل از فرزندانش محافظت می کرد.

پوشش قبلی >> زن پیتسبورگ خواهان کاهش حکم قتل مامور اف بی آی است

پوشش قبلی >> زن محلی محکوم به مرگ مامور اف‌بی‌آی پس از ابتلا به کووید-19 درخواست آزادی کرد

دانلود کنید برنامه رایگان WPXI News برای هشدارهای خبری فوری

مقامات تایید کردند که کریستینا کوربه در 14 ژوئن 2022 از بازداشت اداره زندان ها آزاد شد.

کوربی در سال 2011 به قتل عمد و اتهام سلاح گرم در قتل مامور ویژه ساموئل هیکس، که اولین مامور از درب ورودی خانه شهرستان ایندیانا در نوامبر 2008 بود، اعتراف کرد. -توطئه قاچاق و شمارش سلاح.

هیکس و سایر افسران مجری قانون در تلاش بودند تا شوهر کوربه را به اتهام مواد مخدر دستگیر کنند. گلوله ای که از طبقه دوم به پایین راه پله های تاریک شلیک شد به مامور اصابت کرد و با وجود جلیقه ضد گلوله وارد سینه او شد. کوربی گفت که فکر می‌کرده کسی در حال نفوذ به خانه‌شان است و او برای محافظت از خود شلیک کرد.

شارلوت کارابوتا، مادر مامور کشته شده، ادعای کوربه مبنی بر اینکه او برای محافظت از خانواده اش، از جمله دو فرزندش، شلیک کرده است، رد کرد.

دادستان ها اصرار داشتند که هیکس و دیگر افسران قانون قبل از استفاده از قوچ کتک زدن برای رد کردن درب کوربس، با صدای بلند و واضح خودشان را شناسایی کردند.

بازرسان همچنین به اقدامات انجام شده توسط شوهر کوربه در طول حمله به عنوان مدرکی مبنی بر اینکه ماموران به وضوح خود را شناسایی کرده اند اشاره کرده بودند. صبح روزی که هیکس درگذشت، رابرت کوربی فوراً برای دفع کوکائین به طبقه پایین دوید و اقدامات فراری دیگری انجام داد که به ادعای دادستان ها ثابت می کند که هیکس و دیگران را افسران مجری قانون می دانستند.

اخبار کانال 11 را در ادامه مطلب دنبال کنید فیس بوک و توییتر. | WPXI را اکنون تماشا کنید





Source link کریستینا کوربه 15 سال و 10 ماه حبس را سپری کرد و قرار بود در می 2022 آزاد شود.

زنی که در سال 2008 در جریان حمله مواد مخدر به خانه اش به یک مامور اف بی آی شلیک کرد، روز سه شنبه از زندان آزاد شد.