زن و شوهری پس از انتشار توییتی درباره او، 2 ساعت رانندگی کردند تا گربه ای افسرده به نام فیشتوفر را به فرزندی قبول کنند. اکنون، آنها می خواهند از محبوبیت او برای کمک به سایر حیوانات خانگی استفاده کنند.

لیزا بوستون، مدیر اجرایی Homeward Bound به Insider گفت که ظرفیت مرکز در حال حاضر بیش از حد است و او امیدوار است که دیگران از داستان فیشتوفر الهام بگیرند.

اکنون آنها از محبوبیت او در رسانه های اجتماعی برای جلب توجه به سایر حیوانات پناهگاه استفاده می کنند.

به گفته این زوج، آزمایش فیشتوفر برای ویروس نقص ایمنی گربه مثبت بود، که مرکز سلامت گربه‌های کورنل آن را به عنوان یک بیماری شایع که به سیستم ایمنی گربه حمله می‌کند، توصیف می‌کند. به گفته این مرکز، FIV بین 2.5 تا 5 درصد از گربه های سالم در آمریکای شمالی را تحت تاثیر قرار می دهد.

اکنون که فیشتوفر یک پلتفرم دارد، فولتز و کالاهان می گویند که می خواهند به سایر حیوانات نیازمند توجه کنند. فولتز مکرراً عکس‌ها و فهرست‌های مربوط به حیوانات پناهگاه را بازتوییت می‌کند، و او گفت امیدوار است افرادی که با فیشتوفر همگام بودند – و از یک لیست کوچک آرزوها برای او اقلام خریدند – متوجه شوند.

فیشتوفر گربه ای که روی بالشی در کمد خوابیده است

او گفت: “من واقعاً امیدوارم مردم همین انرژی را برای گربه های دیگر حفظ کنند، فقط به این دلیل که او از نظر ظاهری بسیار منحصر به فرد است.” “اما گربه های دیگری نیز وجود دارند که به همان اندازه منحصر به فرد و خاص هستند که به خانه و همچنین پول نیاز دارند… مردم می خواستند برای ما پول برای غذا بفرستند یا فقط به ما پول بدهند زیرا ما او را به فرزندی پذیرفتیم. و من فقط می گویم “نه، آن را به گربه های دیگری بدهید که در حال حاضر خانه ندارند.”

فولتز گفت فیشتوفر فضای خوبی برای چرت زدن روی بالشی در کمدش پیدا کرد.با حسن نیت از لورا فولتز

فولتز و کالاهان گفتند که هوموارد باند به آنها گفت که صدها سوال درباره فیشتوفر دریافت کرده‌اند و برخی از آنها از کالیفرنیا و امارات متحده عربی سفر کرده‌اند.

فیشتوفر گربه

سفر فیشتپر گربه به خانه جدیدش با یک توییت آغاز شد.

فیشتوفر، گربه افسرده، پس از اینکه یکی از کاربران توییتر اسکرین شات هایی از پروفایل Petfinder خود را به اشتراک گذاشت، در فضای مجازی منتشر شد.

  • این زوج روز شنبه از بالتیمور به بلک وود رانندگی کردند، حدود ساعت 8 صبح حرکت کردند و حدود ساعت 10 صبح، یک ساعت قبل از افتتاح مرکز، به Homeward Bound رسیدند. فولتز می دانست که دیگران برای ملاقات فیشتوفر خواهند آمد، بنابراین در سرما منتظر ماندند تا در صف اول باشند. تلاش آنها نتیجه داد.

    فولتز شروع به مستندسازی زندگی جدید گربه با عکس های شخصی خود کرد صفحه توییتر، و علاوه بر این، یک را ایجاد کرد توییتر و اکانت اینستاگرام به نام او. هر دو اکانت رسانه های اجتماعی Fistthtopher تا روز یکشنبه بیش از 13000 دنبال کننده دارند، که فولتز گفت که برای او شوکه کننده بود.

    • روز پنجشنبه، کاربر توییتر @MollyClarke یک اسکرین شات را به اشتراک گذاشت فهرستی از Petfinder از مرکز پذیرش حیوانات خانگی محدود به خانه در بلک‌وود، نیوجرسی. در این فهرست عکسی از یک گربه بزرگ که در پناهگاه به عنوان “بسیار غمگین و افسرده” و “بی‌هنجار” توصیف شده بود را نشان می‌داد.

      صاحبان جدید فیشتوفر، علیرغم مشکلات سلامتی او، می گویند که او حیوان خانگی گرم و مهربانی است که مردم را دوست دارد.

      یک زوج بالتیمور به Insider گفتند که دو ساعت رانندگی کردند و در سرما منتظر ماندند تا او را به فرزندی قبول کنند.

    • پس از یک ماشین سواری که توسط یک پیت استاپ برای غذای گربه و نوازش برجسته شده بود، فیشتوفر به خانه کالاهان نقل مکان کرد. این زوج می گویند که اگرچه او چند مخفیگاه برای خود ایجاد کرده است، اما به خوبی با فضای جدید خود سازگار شده است.

      “فکر می‌کنم خیلی‌ها می‌خواستند او را ببینند. و از گروه 10 نفر اولی که در فضای باز آنجا بودند، حدود هشت یا نه نفر از آنها برای دیدن فیشتوفر آنجا بودند. و بنابراین همه مجبور شدند او را نوازش کنند. ” او گفت. اما ما خوش شانس بودیم که او را به خانه بردیم.»

      یکی از افرادی که گربه سانان را به صورت آنلاین دید، لورا فولتز، جوان 22 ساله ای بود که در بالتیمور، مریلند زندگی می کرد. فولتز به اینسایدر گفت که او و دوست پسرش، تانر کالاهان 24 ساله، قبلاً در مورد پذیرش حیوان خانگی صحبت کرده بودند، بنابراین او به شوخی این توییت را برای او ارسال کرد. او نمی دانست، کالاهان درخواستی را ارائه کرد – و به سرعت از پناهگاه شنید.

      این توییت در روز شکرگزاری منفجر شد و تا روز یکشنبه 168000 لایک و بیش از 21000 بازتوییت داشت. کاربران شبکه‌های اجتماعی با تشویق و عکس‌هایی از گربه‌های نجات‌دهنده‌شان پاسخ دادند و امیدوار بودند که کسی فیشتوفر را قبول کند.

      فولتز و کالاهان می‌گویند که فیشتوفر هنوز در مسیر بازگشت به خانه ترسو بود، اما پس از توقف در پیت با آنها درآمیخت.با حسن نیت از لورا فولتز

  • او گفت: «این واقعاً دلگرم کننده است که چگونه بسیاری از مردم می‌گویند: «می‌توان گفت که او چقدر خوشحال‌تر است».

    اصل مقاله را در Insider بخوانید





    منبع

    او گفت: “ما از این همه توجهی که او به دست آورد هیجان زده ایم و امیدواریم که مردم متوجه شوند که ما گربه ها و سگ های شگفت انگیز زیادی داریم که اغلب نادیده گرفته می شوند.”