زن ویسکانسین در حمله مرد باریک درخواست آزادی را رد کرد

بورن سه پزشک را برای ارزیابی وضعیت روانی آبفشان منصوب کرد. پس از دریافت گزارش یک پزشک، گیزر و وکیلش نامه ای را برای قاضی ارسال کردند.

به گزارش WTMJ-TV، در این نامه آمده است: “ما درخواست می کنیم که معاینات باقیمانده نهایی نشود و به بررسی مجدد این موضوع ادامه خواهیم داد زیرا خانم آبفشان به پیشرفت در درمان و پیشرفت خود با بهبودی خود ادامه می دهد.”

سپتامبر گذشته، وایر برای زندگی با پدرش به طور مشروط آزاد شد و به او دستور داده شد که مانیتور GPS بپوشد.



منبع

آبفشان و وایر لوتنر را رها کردند تا مردند، اما او توانست از جنگل خارج شود و توسط یک دوچرخه سوار در حال عبور کشف شد.

وایر به تلاش برای قتل عمدی درجه دوم اعتراف کرد و پس از اینکه هیئت منصفه دریافتند او در زمان حمله از یک بیماری روانی رنج می‌برد، به مرکز روانپزشکی فرستاده شد.

به گفته دادستان، گیزر و وایر پیتون لوتنر را به دنبال خوابیدن در می 2014 به جنگل در پارک واوکشا کشاندند، و آبفشان بارها و بارها به لوتنر چاقو زد در حالی که وایر او را اصرار می کرد. هر سه دختر در آن زمان 12 سال داشتند.

به گفته کادر پزشکی که او را درمان کردند، او 19 ضربه چاقو خورد و به سختی زنده ماند.

وکیل او، آنتونی کاتن، تماسی را برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

پلیس اواخر همان روز وایر و آبفشان را در حال قدم زدن در بین ایالتی 94 در واوکشا پیدا کرد. آنها گفتند که در حال سفر به عمارت اسلندر من در شمال ویسکانسین بودند و به لوتنر حمله کردند زیرا فکر می کردند این کار آنها را خدمتکاران مرد باریک می کند و از کشتن خانواده های آنها جلوگیری می کند.

آبفشان در معامله ای با دادستان ها به اقدام به قتل عمدی درجه یک گناهکار خود اعتراف کرد و قاضی پس از تشخیص اینکه او دارای یک بیماری روانی است او را به موسسه بهداشت روانی Winnebago فرستاد.

در ماه ژوئن، مورگان گیزر، 20 ساله، از مایکل بورن، قاضی شهرستان واوکشا خواست تا دستور آزادی او را بدهد، همانطور که سال گذشته برای متهم همکارش، آنیسا وایر، که نزدیک به چهار سال را در یک مرکز بهداشت روان در اوشکوش گذراند، دستور داد.

واکیشا، ویز (AP) – یکی از دو زن ویسکانسین که پس از حمله چاقو به یک همکلاسی کلاس ششم در سال 2014 به یک مرکز بهداشت روانی ایالتی فرستاده شده بودند و ادعا می کردند برای دلجویی از شخصیت ترسناک Slender Man بود، درخواست خود را برای آزادی پس گرفت. .