زن هوستون در روز تولدش پس از دست زدن به دستمالی که روی ماشین پیدا شده بود مسموم شد

او گفت که این کلیپ را ضبط می کند تا به دیگران بگوید “مراقب باشند”، زیرا دکتر همچنین به او اطلاع داد که ممکن است یک اقدام احتمالی برای آدم ربایی باشد.

ارین میمز گفت که بعد از لمس دستمالی که در دستگیره در پیدا شده بود، شروع به گرگرفتگی، درد قفسه سینه و ضربان قلب کرد.

به گزارش فاکس 26، کارشناس مارک وینتر از مرکز سموم جنوب شرقی هیوستون گفت که علائم توصیف شده توسط سیمز با صدها سم بالقوه مطابقت دارد، اگرچه قرار گرفتن در معرض او به عنوان “گاهی” یا حداقل در نظر گرفته می شود.

تولدها قرار است روزی پر از شادی، عشق و – اگر خوش شانس باشید – کیک باشد، اما تجربه یک زن در هیوستون به آنچه که او می‌گوید یکی از ترسناک‌ترین لحظات زندگی‌اش بود، تبدیل شد.

ارین میمز صاحب آرایشگاه هیوستون روز سه شنبه در حال جشن تولد با همسرش بود که دستمالی که در دستگیره در او گیر کرده بود، شب او را به آشوب کشید.  (عکس: فیسبوک/ارین میمز)

به گزارش فاکس 26 نیوز، ارین میمز روز سه شنبه در حال جشن تولد با همسرش بود که هنگام خروج از رستوران متوجه شد که دستمال سفره ای در دستگیره درب سرنشینان خودرویشان گیر کرده بود. وقتی دستمال را دور انداخت، به سختی دستمال را لمس کرد، بدون اینکه فکری به حالش کند، سپس به داخل غذاخوری رفت و دست هایش را شست. پس از بازگشت او به وسیله نقلیه و حرکت آنها، احساس سوزن سوزن شدن در دستش را احساس کرد و در ماشین را باز کرد.

ارین میمز صاحب آرایشگاه هیوستون روز سه شنبه در حال جشن تولد با همسرش بود که دستمالی که در دستگیره در او گیر کرده بود، شب او را به آشوب کشید. (عکس: فیسبوک/ارین میمز)

TheGrio بر روی تلویزیون شما از طریق Apple TV، Amazon Fire، Roku و Android TV رایگان است. همچنین، لطفا برنامه های موبایل گریو را دانلود کنید امروز!

هرگز فکر نمی‌کردم این اتفاق برای من یا در شهر من بیفتد. بنابراین ممکن است در هر جایی اتفاق بیفتد.» “من فقط از اینکه اینجا هستم سپاسگزارم.”

میمز در ویدئوی ارسال شده در فیس بوک هشدار داد: “آنها همه دیوانه های a** در دنیا دارند.”

میمز در ویدیوی فیس بوک گفت: «فقط همین مقدار اندک مرا به هم ریخته بود، پس تصور کنید با دست کامل آن را می گرفتم. “من احتمالاً می توانستم مرده باشم.”

او ادامه داد: “فقط برای همه، همه زنان در هیوستون، و فقط در همه جا، وقتی بیرون هستید مراقب باشید.” «به محیط اطراف خود توجه کنید. فقط مراقب باش، ایمن باش.»

The post مسموم شدن زن هوستون در روز تولدش پس از دست زدن به دستمال کاغذی پیدا شده روی ماشین اولین بار در TheGrio ظاهر شد.



منبع

شوهرش او را به بیمارستانی در آن نزدیکی برد، جایی که پزشکان آزمایش خون، آزمایش ادرار و اسکن CAT را انجام دادند. میمز در ویدئویی که در فیس بوک منتشر شد و به دیگران درباره تجربه خود هشدار داد، گفت که پس از این حادثه که در پارک پراسپکت شروع شد، حدود شش ساعت و نیم را در بیمارستان گذراند.

“من برخی از نظرات را خواندم. به گزارش فاکس 26، میمز گفت: “من برایم مهم نیست که مردم چه فکر می کنند. من فقط می خواهم آنها بدانند چه اتفاقی افتاده است. وقتی آن دستمال سفره را در سر خود می بینند، متوجه می شوند که به آن دست نزنند. من فقط می خواهم همه مراقب باشند. از نظر بدنی خوبم اما از نظر احساسی [and] از نظر ذهنی من نیستم من حتی نمی خواهم خودم جایی بروم.»

فاکس 26 گزارش داد که آنها به رستوران مراجعه کردند تا بپرسند آیا مشتریان دیگری نیز حوادث مشابهی را گزارش کرده‌اند، اما پاسخی دریافت نکرده‌اند.

در حالی که ماده خارجی به اندازه کافی در سیستم او وجود نداشت که بتواند آن را تشخیص دهد، پزشک به او تشخیص داد “مسمومیت حاد ناشی از یک ماده ناشناخته”.

“شاید [in] پنج دقیقه، تمام بازویم شروع به گزگز و بی حسی کرد. من نمی توانستم نفس بکشم.

در حالی که چندین نظر از این ویدیو نشان می دهد که سناریوهای مشابهی برای افراد دیگر نیز اتفاق افتاده است، برخی دیگر معتقدند که میمز مسموم نشده است، بلکه از آنجایی که ادعا می کند که یک میکروب هراس است، دچار یک حمله پانیک شده است.