زن نیویورکی که به دلیل حمله ضدآسیایی زندانی شده بود، اکنون به جرم قتل، آتش زدن همان روز دستگیر شده است

تاندیکا رایت، 36 ساله، متهم به قتل لاوینا نولی، 49 ساله، در NYCHA Queensbridge Houses در شهر لانگ آیلند در 9 دسامبر 2021 است. او ظاهراً قبل از آتش زدن آپارتمان، مکرراً قربانی را کتک زده است.

زنی که در سال 2021 در متروی شهر نیویورک به یک مرد آسیایی توهین و توهین‌های نژادی پرتاب کرد، روز جمعه یک بار دیگر به دلیل قتل و آتش‌سوزی در همان روز دستگیر شد.

رایت، یک مجرم مکرر، در ژانویه 2022 به دلیل حمله ضد آسیایی دستگیر شد.

«هی، تو یک ch*nk هستی؟ شما مردم ویروس را به اینجا آورده اید. رایت قبل از هل دادن به قربانی در حین فرار به او گفت شما مردم من را کشتید.

این حادثه که در همان روز قتل رخ داد، در قطار F به سمت جنوب در حال نزدیک شدن به ایستگاه خیابان 23 رخ داد. حدود ساعت 6:15 بعد از ظهر – ظاهراً فقط چند دقیقه قبل از یافتن نالی.

رایت سپس سال‌های 2015 تا 2019 را در زندان گذراند و پس از آزادی مشروط آزاد شد. سوابق نشان می دهد که او همچنین از سال 2011 تا 2013 به دلیل آتش سوزی درجه چهارم پشت میله های زندان بوده است. نیویورک پست.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مالک سالن ناخن DC هنگام تلاش برای جلوگیری از امتناع مشتری از پرداخت مورد حمله قرار گرفت

طبق سوابق دادگاه، او بدون وثیقه بازداشت شد.

در آن زمان، ساکن بروکلین پس از محکومیت به قتل عمد درجه یک در حال آزادی مشروط بود. او ابتدا در 11 دسامبر 2014 برای آن پرونده دستگیر و به قتل درجه دو متهم شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: 4 مرد ویتنامی به عنوان قربانیان آتش سوزی کارخانه اولدهام در بریتانیا شناسایی شدند

با آخرین حادثه، رایت در حال حاضر سابقه حدود سه ده دستگیری دارد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: سونگ هه، مجری کهنه کار برنامه استعدادیابی موسیقی تلویزیون کره جنوبی که به نام “امسی ملت” شناخته می شود، در 95 سالگی درگذشت.





منبع

او در ماه می به اتهام آزار و اذیت شدید اعتراف کرد و به 60 روز زندان محکوم شد.

بیشتر از NextShark: “نفرت جایی در آمریکا ندارد”: بایدن در نشست کاخ سفید با بازماندگان جنایت نفرت دیدار کرد

پلیس حوالی ساعت 6:20 بعد از ظهر نالی را با سوختگی و ضربه های بدنی پیدا کرد. PIX11 گزارش شده است. او به بیمارستان منتقل شد و بعداً به دلیل جراحات ناشی از استنشاق دود جان خود را از دست داد.

[Source]

رایت پس از دستگیری روز جمعه به قتل، قتل، حمله، آتش‌سوزی و نگهداری مجرمانه سلاح متهم شد.

مرگ نالی یک قتل اعلام شد. این همچنین با مواد مخدر مرتبط است، به گفته یکی از منابع پلیس، رایت و نالی هر دو مظنون به مصرف مواد مخدر بودند. نیویورک دیلی نیوز.