زن فلوریدا پس از کشف حشرات، مدفوع، زباله، 300 جونده شل و کودک در خانه اش توسط پلیس دستگیر شد.

هفت گربه، یک سگ و یک موش خرما از خانه خارج شدند و خانه به منظور تسهیل خارج کردن حیوانات باقیمانده ایمن شد.

کلانتر می گوید مرد فلوریدا متهم به پرتاب بچه گربه ها به بیرون از شاسی بلند در بزرگراه است

مقامات می گویند که حیوانات از نیازهای اولیه محروم بودند و مدفوع و ادرار در خانه و قفس باعث هجوم سوسک ها و سایر حشرات شده بود.

مورگان به دلیل 12 مورد آزار و اذیت حیوانات و یک مورد بی توجهی به کودکان با وثیقه 26000 دلاری دستگیر شده است.

پلیس: مردی از فلوریدا ماشین پلیس را به آتش می کشد، ادعا می کند که در هنگام مست شدن “کارهای احمقانه” انجام می دهد

پلیس در شهرستان سیتروس، فلوریدا، می‌گوید که به تماسی که در خانه شانون ماری مورگان 38 ساله در خانه شانون ماری مورگان 38 ساله انجام شده بود، پاسخ داده است. WTVT-TV گزارش داد.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

بازرسان همچنین می گویند خونی را در کف یک اتاق خواب پیدا کردند که ناشی از خوردن یکی از موش ها توسط گربه بود.

در یک اتاق خواب، افسران پلیس یک موش خرما و یک سگ را در قفس هایی که برای حیوانات بسیار کوچک بود پیدا کردند و یک کودک کوچک را در اتاق خواب دیگری پیدا کردند که اطراف آن را زباله های آلوده به حشرات روی زمین و تشک احاطه کرده بود.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

کلانتر مایک پرندرگاست در مورد این حادثه گفت: “هر نوع سوء استفاده را نباید تحمل کرد.” “شرایط این اقامتگاه و حیوانات در این مورد بسیار بد بود، به پرسنل کلانتری در مورد ورود اخطار داده شد. نه کودکان و نه حیوانات هرگز نباید این نوع محیط را تحمل کنند. بسیار مهم است که شهروندان ما هرگونه علائم احتمالی کودک یا کودک را گزارش کنند. بی توجهی به حیوانات. افسران کنترل حیوانات، معاونان و متخصصان صحنه جرم ما یک بار دیگر کار خارق العاده ای انجام دادند.



منبع مقامات می گویند که علاوه بر فحشی شدن حیوانات، زباله، ظروف کثیف و غذای فاسد در سراسر خانه پراکنده شده بود که باعث جذب حشرات مختلف نیز می شد.

مقامات گفتند که بیش از 50 موش در داخل قفس پیدا شده اند که حدود 300 موش آزادانه در حال پرسه زدن بودند.

نزدیک به 300 حیوان از خانه “مضر” آلوده به سوسک در نیویورک خارج شدند. صاحب حیوان خانگی دستگیر شد

هنگامی که مقامات کلانتری شهرستان مرکبات به محل حادثه رسیدند، با بوی آمونیاک در داخل خانه غرق شدند و متوجه شدند که چندین قفس و آکواریوم شیشه ای شامل مارها و جوندگان همراه با موش ها و گربه ها که در حال دویدن در اطراف خانه بودند.

یک زن فلوریدا پس از اینکه پلیس اعلام کرد یک کودک و چندین حیوان را در شرایط بدی که شامل مدفوع، حشرات و زباله‌ها می‌شد، پیدا کرد، دستگیر شد.