زن تنسی در کالیفرنیا پس از یک سفر جاده ای خشونت آمیز در میان کانتری پیدا شد که با دوربین عکاسی گرفته شد

به گفته معاونان در شهرستان چیتام، تنسی، نیکی آلکاراز، سمت چپ، از یک سفر جاده‌ای با دوست پسرش استیون تایلر استراتن ناپدید شد. گفته می شود که این زوج در طول مسیر درگیر اختلافات خانگی در نیومکزیکو بودند، اما هیچ اتهامی مطرح نشد.

بر اساس گزارش حادثه، روز بعد از درگیری، الکاراز برای بیرون آوردن وسیله نقلیه خود از یک یدک کش در همراهی مرد دیگری حاضر شد.

استیون تایلر استراتون با دستبند در پشت رزمناو معاون

هیلی چی سینگ، متئو سینا و بروک کورتو از فاکس نیوز در این گزارش مشارکت داشتند.



منبع

او افزود: “من فکر می کنم او احتمالا در یک مقطع از خود دفاع می کرد.”

مقامات استیون تایلر استراتون را پس از یک اقدام خشونت‌آمیز خانوادگی کنار جاده‌ای در نیومکزیکو در 4 مه مورد بازجویی قرار می‌دهند. ظاهراً او در حال مشت زدن به دوست دختر نیکی آلکاراز، که اکنون ناپدید شده است، دیده شده است.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

این مورد باعث مقایسه شده است قتل گابی پتیتو، که در وایومینگ در طی یک سفر جاده ای “وان لایف” با نامزد سابق برایان لاندری کشته شد، تنها دو هفته پس از اینکه این زوج درگیر یک حادثه خشونت خانگی عمومی در یوتا بودند.

مقامات استیون تایلر استراتون را پس از یک اقدام خشونت‌آمیز خانوادگی کنار جاده‌ای در نیومکزیکو در 4 مه مورد بازجویی قرار می‌دهند. ظاهراً او در حال مشت زدن به دوست دختر نیکی آلکاراز، که اکنون ناپدید شده است، دیده شده است.

نیکی آلکاراز و دوست پسر استیون تایلر استراتون در 4 می در تورنس کانتی، نیومکزیکو، در سفری بین‌المللی از تنسی به کالیفرنیا دستگیر شدند.

اولین بار در FOX: پلیس کالیفرنیا روز سه‌شنبه اعلام کرد زنی را پیدا کرده است که اوایل ماه جاری در حالی که با دوست پسرش از تنسی سفر می‌کرده ناپدید شده بود.

هنگامی که استراتون برای درمان می رسد و از او می پرسد که چه اتفاقی افتاده است، شنیده می شود که “بین من و دوست دخترم درگیری رخ داد.” بعداً به او می گوید که تشخیص داده اند افسردگی و اضطراب دارد.

بر اساس گزارش حادثه، شاهدی به معاون کانتی تورنس گفت که در روز 4 مه دیدم استراتن با مشت به صورت آلکاراز در کنار ایالت 40 ضربه می زند. مقامات در حال حاضر در راه بودند و پس از اعزام یک زن جیغ می زدند. که ناگهان از پاسخ دادن منصرف شد.

اگر شما یا شخصی که می شناسید از خشونت خانگی رنج می برد، لطفاً با خط تلفن ملی خشونت خانگی به شماره 1-800-799-7233 (SAFE) تماس بگیرید.

مقامات گفتند که این زوج با جیپ رانگلر 2013 مشکی آلکاراز از شهر اشلند به اورنج کانتی، کالیفرنیا رفتند. پلاک خودرو BGL3539 است و یک برچسب سپر دارد که روی آن نوشته شده است: «ماما تلاش کرد» یا «ماما خسته شد».

مقامات استیون تایلر استراتون را پس از یک اقدام خشونت‌آمیز خانوادگی کنار جاده‌ای در نیومکزیکو در 4 مه مورد بازجویی قرار می‌دهند. ظاهراً او در حال مشت زدن به دوست دختر نیکی آلکاراز، که اکنون ناپدید شده است، دیده شده است.

استیون تایلر استراتون پس از تماس با خشونت خانگی در 4 ماه مه در پشت رزمناو یک معاون دستبند زده شد. او آزاد شد و پس از اینکه مقامات تشخیص دادند او و دوست دخترش نیکی آلکاراز “جنگجویان متقابل” هستند، آزاد شد و متهم نشد.

عکس نیکی آلکاراز در صحنه توقف در نیومکزیکو در 4 می.

معاون به استراتون دستبند زد و چاقویی را از جیب سمت راست جلوی او ضبط کرد.

جیپ با در باز

بر اساس گزارش حادثه، هر دوی آنها ظاهرا مشروب می‌نوشیده‌اند – اما هر کدام پشت فرمان را انکار کردند. در نهایت پلیس آنها را تقسیم کرد، ماشین را توقیف کرد و هیچ اتهامی مطرح نکرد.

به گفته اداره کلانتری شهرستان چیتام در تنسی، آلکاراز، که با نام نیکی کانینگهام نیز شناخته می شود، قبل از ناپدید شدنش، آخرین بار در 8 می با خانواده از طریق پیامک صحبت کرده بود.

به گفته کلانتری، به دلیل سابقه خشونت خانگی، الکاراز در خطر بوده است.

مفقود شدن زن تنسی از سفر جاده ای به کالیفرنیا با دوست پسرش پس از ادعای دعوا در مکزیک جدید

نیکی آلکاراز و استیون تایلر استراتن پس از دعوای ادعایی

استراتون به معاون می گوید: «ما با مشکلاتی روبرو هستیم زیرا چیزهای زیادی در جریان است. “مشکلات روحی با او.”

نیکی آلکاراز نشان های قرمز معاون را نشان می دهد

آلکاراز 5 فوت و 6 اینچ قد و حدود 160 پوند وزن دارد. او یک خالکوبی بزرگ روی سینه، سوراخی در لب بالایی و موهای تیره دارد.

استیون تایلر استراتن در نزدیکی EMT ها دستبند زده شد

معاون در یک نقطه استراتن را تحت فشار قرار می دهد که آیا آلکاراز ممکن است متجاوز بوده باشد یا خیر. مرد دستبند زده اصرار دارد که نمی خواهد داستان خود را تغییر دهد یا اتهامات خود را مطرح کند.

معاون می پرسد که آیا چیزی برای او تشخیص داده شده است و او می گوید مطمئن نیستم.

نیکی آلکاراز زن نشویل چند روز قبل از ناپدید شدنش در یک سفر جاده ای به کالیفرنیا در ویدیوی دوربین بدنه. یک شاهد به پلیس گفت که دوست پسرش استیون تایلر استراتن را دیده است که در کنار ایالت 40 به صورت او مشت زده است.

در عوض، او وسط قرار گرفت و از آلکاراز پرسید که آیا او خوب است؟ او گفت که از او خواست با 911 تماس بگیرد.

پلیس همچنین صدا و دوربین 911 را از چندین معاونی که به عنوان پشتیبان آمده بودند را منتشر کرد. فاکس نیوز دیجیتال هنوز در حال بررسی مطالب است.

این ویدئو نشان می‌دهد که آلکاراز کبودی‌ها و علائم قرمز روی پوست خود داشت و ابتدا به معاون گفته بود که می‌خواهد اتهامش را مطرح کند. اما دقایقی بعد وقتی معاون به استراتون نزدیک شد، صورتش را غرق در خون دید.

نیکی آلکاراز و استیون تایلر استراتن مشکی پوشیده اند

استراتون ابتدا روی پیاده رو نشسته بود، سیگار می کشید و کفش نمی پوشید که معاون نزدیک شد.

جیپ رانگلر 2013 مشکی نیکی آلکاراز.

شاهد گزارشگر، یک راننده کامیون، به معاون پاسخگو گفت که پس از آنچه که دید، آماده مبارزه با استراتن شد.

اوایل روز سه‌شنبه، نمایندگان نیومکزیکو تصاویر خونین، ویدیوی دوربین و صدای 911 را از یک تماس خشونت خانگی که شامل یک زوج در حال سفر به نشویل بود، منتشر کردند، زیرا پلیس در چندین ایالت تلاش می‌کرد تا این زن را پیدا کند – که برای هفته‌ها ناپدید شده بود.