زن آمریکایی ساکن سنگاپور می‌گوید از عبارت «بی ادبانه» «کمی صبر کن» آزرده شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: کارن تی یاماشیتا جایزه یک عمر دستاورد را از بنیاد ملی کتاب دریافت کرد

اطلاعات بیشتر از NextShark: ظاهراً مردی از بوستون زنان آسیایی را که به دلیل “کمونیسم” و استفاده از ماسک با کی پاپ می رقصند مورد آزار و اذیت قرار می دهد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: ویدیوی شایان ستایش پنگوئن‌های حساس در آکواریوم ژاپنی را نشان می‌دهد که از خوردن ماهی‌های ارزان‌تر امتناع می‌کنند.

تصویر ویژه از طریق @alisoninasia

شما 10 دلیل برای رفتن دارید،” کاربر دیگری گفت.

در ابتدا، امریک عبارت «بی‌ادب» را یافت، اما بعداً در ویدیوی خود توضیح داد که در سنگاپور، «کمی صبر کنید» به معنای «یک دقیقه صبر کنید» یا «چند ثانیه صبر کنید». پس نگران نباشید، آنها بی ادب نیستند.”

با این حال، برخی از کاربران از او دفاع کردند و یکی گفت: «چرا همه اینقدر تحت فشار هستند… او به معنای واقعی کلمه یک کار را انجام داد ویدیو درست قبل از این با 10 دلیل که چرا SG بهترین مکان برای زندگی است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: شهر نیویورک میزبان اولین رژه میراث ژاپنی خود است

ویدیوی TikTok او که بیش از 317000 بار دیده شده است، برخی از کاربران را در بخش نظرات خود گیج کرده است، به طوری که یکی از کاربران گفت: «یک دقیقه صبر کردن هم به معنای یک دقیقه نیست. همیشه بیشتر است.»

پست 17 ژوئیه اولین باری نبود که امریک بحثی آنلاین در مورد سنگاپور به راه انداخت. در یک پست 15 جولایاین مهاجر آمریکایی “10 دلیل برای اینکه سنگاپور بدترین مکان برای زندگی است” را فهرست کرده است که عبارتند از: “گرم و مرطوب”، “گران”، “مردم خارج از چارچوب فکر نمی کنند” و “مارها”.

این یک نکته درست و منصفانه است! اما برای من کوتاه تر به نظر می رسد.» امریک در پاسخ خود نوشت.



منبع

یک زن آمریکایی به TikTok رفت تا به اشتراک بگذارد که چگونه پس از نقل مکان به سنگاپور، اولین بار از عبارت «بی ادبانه» «کمی صبر کن» «آزرده» شد.

ویدیوی TikTok که بیش از 2.1 میلیون بازدید داشته است، نظرات متعددی دریافت کرد که نشان می‌داد امریک باید سنگاپور را ترک کند.

کاربر TikTok، آلیسون امریک، یک پیام ارسال کرد ویدئو در 17 جولای توضیح اینکه چگونه این عبارت زمانی که اولین بار در سنگاپور آن را شنید او را “واقعاً گیج” کرد. امریک در ویدئوی ۲۰ ثانیه‌ای خود می‌گوید که در حالی که در مطب دکترش بود، مسئول پذیرش به او گفت: «کمی صبر کن».

یکی دیگر از کاربران TikTok نوشت. “زمانی که در خارج از کشور زندگی می کنیم با آن سازگار می شویم.”

“بله من با شما موافقم. اما پس از آن شما هیچ تعهدی برای ماندن ندارید. یکی از کاربران نوشت: بسته بندی کنید و ترک کنید.