زن آتلانتا می‌گوید پلیس به خانه‌اش هجوم برد و او را روی صفحه شطرنج گمشده از راه دور انداخت.

میلر این پاسخ را عجیب می‌دانست: «شما نمی‌توانید از آنچه در طرف دیگر است بترسید و سپس آن طرف در را بشکنید».

در یک نوار ضبط شده برای شکایت، تیلمن توضیح داد که چرا در را شکست و به داخل خانه رفت. او گفت: «در آن زمان معتقد بودم که امنیت من در خطر است.

یانسی می گوید که او هنوز از کوبیده شدن به زمین رنج می برد. او اکنون با عصا راه می رود. از او پرسیده شد که از شکایت چه می خواهد؟ او گفت: “من فقط می خواهم ببینم که استان در قبال اقدامات خود پاسخگو باشد.”

[SIGN UP: WSB-TV Daily Headlines Newsletter]

در سایر خبرها:



منبع

تانیا میلر، وکیل یانسی، می گوید هر کاری که تیلمن در آن روز انجام داد اشتباه بود. او سیاست های آنها را نقض کرد. او متمم چهارم را نقض کرد.»

دوربین بدن افسر از برخورد خشونت آمیز که در آن زن دستبند زده شده بود، تصویربرداری کرد و باید با فوریت های پزشکی تماس گرفته شود. خانای یانسی یک شکایت فدرال علیه شهرستان کلیتون و افسر، گریگوری تیلمن، تنظیم کرده است.

یک هیئت بازبینی پلیس متوجه شد که تیلمن در نحوه رسیدگی به این حادثه در خط مشی قرار نداشت. ابتدا به توصیه خاتمه او رای داد و سپس به تعلیق سه روزه با آموزش اضافی رای داد.

سپس تیلمن سعی می کند یانسی را دستبند بزند. سپس از پای خود استفاده می کند تا پاهای او را از زیر خود جارو کند. او به زمین می افتد. همه این ها در حالی اتفاق می افتد که پسرش تماشا می کند. «هی قربان. پسر به افسر می گوید: مادرم مشکل سلامتی داشت، قربان. یانسی می‌گوید: «مطمئناً دارم.

اداره پلیس می گوید که در مورد دعوی در حال انتظار اظهار نظری نمی کند. تام جونز از کانال 2 برای اظهار نظر با وکیل شهرستان تماس گرفت اما جوابی نشنید.

دوربین بدنه تمام قسمت را نشان می دهد. افسر در سال 2019 در خانه اش در ایندیپندنس درایو در شهرستان کلیتون با یانسی صحبت می کند. او در را به روی افسر می بندد. آن وقت است که در را می شکند تا داخل شود. یانسی فریاد می زند: “اوه، تو درب مرا شکستی.” تیلمن فریاد می زند: «دستت را پشت سرت بگذار».

اتهامات علیه یانسی لغو شد. او از استان می خواهد که این دعوا را حل و فصل کند تا بتواند به زندگی خود ادامه دهد.

یک مادر پس از اینکه می گوید یک افسر در خانه اش را شکست، به داخل خانه اش رفت و او را به زمین کوبید، شکایت می کند.

داستان های پرطرفدار:

یانسی می گوید که فکر می کرد این می تواند پایان کار باشد. او گفت: “من فقط امیدوار بودم که معلوم نشود، آن روز کجا می توانستم جانم را از دست بدهم.”

[DOWNLOAD: Free WSB-TV News app for alerts as news breaks]

تیلمن به خانه یانسی آمد زیرا مردی که از خانه نقل مکان کرده بود برای گرفتن یک کنترل از راه دور و یک صفحه شطرنج برگشته بود. او پس از اینکه یانسی اجازه نداد داخل شود، از پلیس کمک خواست. یانسی گفت اقلام آنجا نبودند. او گفت که این مرد روز قبل تهدید کرده بود. این زمانی بود که تیلمن در را شکست و به داخل رفت.