زنی که خانه اش در تصادف آن هچه ویران شد در میان “زمان آسیب زا” صحبت می کند

خانه لین میشل در محله مار ویستا در لس آنجلس روز جمعه پس از اینکه هچه با ماشین خود با آن تصادف کرد، در آتش سوخت. این بازیگر برنده جایزه امی در پی این تصادف در کما به سر می برد و گزارش شده است که او در زمان تصادف کوکائین در سیستم خود داشت.

زنی که خانه اجاره‌ای‌اش هفته گذشته در تصادف خودروی آتشین بازیگر آن هچه ویران شد، به این حادثه پرداخته و از حمایت مردم در سراسر جهان تشکر کرده است.

وکیل میشل قبلاً در بیانیه‌ای گفته بود که او “از اتفاقی که روز جمعه برای او رخ داد ویران شده است – نه تنها به این دلیل که او و حیوانات خانگی‌اش تقریباً جان خود را از دست دادند، بلکه به این دلیل که تمام دارایی‌های او، از جمله مواردی که ارزش عاطفی عمیقی داشتند، تخریب شد.”

من هنوز در حال بهبودی هستم و سعی می‌کنم از بالا به پایین پی ببرم، اما می‌خواستم تشکر بزرگ و عظیمی را برای همه از سرتاسر جهان به خاطر حجم عظیم عشق، شفقت، سخاوت و مهربانی که مردم نشان داده‌اند ارسال کنم. در هفته گذشته، میشل در ویدئویی که پنجشنبه در حساب تجاری اینستاگرامش منتشر شد، گفت.

برخی از همسایگان او در آخر هفته یک صفحه GoFundMe برای او راه اندازی کردند که بیش از 30000 دلار از هدف 100000 دلاری خود فراتر رفت. این صفحه می‌گوید که میشل و حیوانات خانگی‌اش «به سختی از آسیب جسمی فرار کرده‌اند» اما او یک عمر دارایی و همچنین تجهیزات تجاری، لباس و مایحتاج اولیه‌اش را از دست داده است.

او افزود: “بدیهی است که این دیوانه کننده ترین و آسیب زاترین زمان بوده است.”

میشل، سگ‌هایش بری و روبان، و لاک‌پشتش، مارلی، همه بدون آسیب از این مصیبت نجات یافتند. او پنج‌شنبه توله‌هایش را جلوی دوربین نشان داد و گفت: «آن‌ها می‌خواهند از شما تشکر کنند که آنها را تشویق کردید». او گفت که لاک پشت او نزد یکی از دوستانش می ماند. او به بینندگان گفت: «مارلی از دره «سلام» می‌گوید.

“لین یک فرد مهربان و سخاوتمند، همیشه اولین کسی است که به دیگران کمک می کند. امروز ما از جامعه می خواهیم که گرد هم آیند و به لین کمک کنند تا از نو شروع کند.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع