زنی که توسط جوی سوول اینفلوئنسر تناسب اندام فراخوانده شد، گفت که از آن زمان با پیام های نفرت انگیز و تهدید به مرگ مواجه شده است.

شاید بیشترین خشم عمومی متوجه جسیکا فرناندز بود، همکار خالقی که مردی را به خاطر نگاه کردن به او در ورزشگاه، “عجیب” خطاب کرد. پس از اینکه سول او را فراخواند، موجی از واکنش را دریافت کرد و تحت فشار قرار گرفت عذرخواهی کرد برای حادثه

جوی سوول

TikTok او تنها حدود 220 لایک داشت که سوول آن را برای میلیون ها دنبال کننده خود تقویت کرد. لاو ادعا کرد که این ویدیو از متن خارج شده و به آن “روایت جعلی” داده شده است.

در چند هفته گذشته، جوی سوول، اینفلوئنسر تناسب اندام، به خاطر ویدیوهایش که عمدتاً از زنان برای برچسب زدن مردان در ورزشگاه به عنوان “خزنده” دعوت می کند، شناخته شده است. سول که بیش از شش میلیون دنبال کننده در TikTok دارد، خود را به عنوان “مدیر عامل مثبت ورزشگاه” معرفی می کند.

اینسایدر ده‌ها اسکرین شات از پیام‌های نفرت‌آمیز را مرور کرد و به تعدادی پیام صوتی تهدیدآمیز که دریافت کرده بود گوش داد.

او گفت که زنگ خطر او پس از اینکه متوجه شد مردی که حدود 25 دقیقه به یک زن بلوند در باشگاه ورزشی آنها خیره شده بود، به صدا درآمد. او در نهایت تصمیم گرفت این ویدیو را در صفحه کوچک TikTok خود با حدود 2000 دنبال کننده به اشتراک بگذارد که معمولاً کلیپ هایی از تمرینات او و محتوای مربوط به شغلش مانند ارائه مشاوره املاک و اطلاعات مربوط به املاک را نشان می داد.

“اگر واقعاً به صفحه من بروید، خواهید دید که من به میزان مساوی از فیلم‌های مردانه و زنانه ساخته‌ام، زیرا جنسیت هیچ ربطی به آن ندارد. من برنامه‌ای ندارم جز اینکه باشگاه را به مکانی امن‌تر برای همه تبدیل کنم. او در یک توییت طولانی که شامل اسکرین شات از تیتر قبلی Insider در مورد این موضوع بود، گفت. برخی بوده اند که این کار را به عهده گرفته اند که از سخنان مثبت من استفاده کنند و موقعیت های آزار و اذیت، زن ستیزی، شرمساری بدن یا هر نسخه دیگری از گسترش نفرت را ایجاد کنند.»

زنی که اخیراً توسط سوول فراخوانده شد، گفت که صدها پیام تنفر آمیز از طرفداران اینفلوئنسر دریافت کرده است، از جمله افرادی که به او می‌گفتند خودت را بکش و آدرسش را دکس کند. نورا لاو به اینسایدر گفت که همکاران و دوستانش نیز در نتیجه مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند. برخی، به دلیل احتیاط فراوان، احساس کردند که باید حساب های رسانه های اجتماعی خود را غیرفعال کنند. او گفت که از امنیت خود می ترسد و بارها دچار حملات پانیک شده است.

وقتی سوول به آن واکنش نشان داد، به نظر می‌رسد که TikTok این زن حدود 220 لایک داشته است.اسکرین شات/TikTok – thejoeyswoll

  • با این حال، برخی از طرفداران او چندان مثبت نیستند. در حالی که بسیاری از مردم به دلیل دفاع از مردان در ورزشگاه ها به او لقب “قهرمان” داده اند، برخی دیگر به او اشاره کرده اند. پایگاه هواداران تهاجمی و روشی که او همچنان زنان را به عنوان نشانه ای که می تواند باشد صدا می کند دامن زدن به زن ستیزی، که در حال حاضر در اینترنت گسترده شده است.

    زنی که توسط سول مورد انتقاد قرار گرفت به اینسایدر گفت که در نتیجه او با هجوم نفرت مواجه شد.

  • او گفت که مجبور شد تمام رسانه های اجتماعی خود را غیرفعال کند و چندین بار دچار حملات پانیک شده است.

سول در پاسخ ویدیویی خود به عشق می گوید: «هیچ راهی وجود ندارد که به او نگاه کند. “می‌توانی تصور کنی که این برعکس باشد و او این کار را با تو انجام دهد؟” ویدیوی او بیش از 6.2 میلیون بار دیده شده است.

او گفت که مردم او را توهین آمیز و توهین آمیز خواندند و او را تهدید به مرگ کردند. او گفت که یک غریبه در استودیویی که زمانی در آن پادکست ضبط کرده بود حاضر شد و از او خواست تا او را ببیند.

موقعیت عشق اولین بار نیست که یک اوباش نفرت بر کسی که توسط سول فریاد زده می‌شود فرود می‌آید.

هفته گذشته، لاو کلیپی از ویدیوی خود را پیدا کرد که در صفحه TikTok Swoll به نمایش درآمد. اینفلوئنسر تناسب اندام که 6.4 میلیون طرفدار دارد، ویدیوی خود را بخیه زد تا اقدامات خود را در آنها محکوم کند. لاو در ابتدا از مردی مسن در باشگاه ورزشی محلی خود فیلمبرداری کرد که به ادعای او به زنان حاضر در ورزشگاه آموزش می‌دید و زمانی که او در آنجا بود تمرین زیادی انجام نمی‌داد.

لاو که یک مشاور املاک و مستغلات از اورلاندو و مادر سه فرزند است، به اینسایدر گفت که به شدت در مورد اینکه آیا ویدیوی اصلی خود را پست کند یا خیر، بحث کرده است.

تقریباً بلافاصله، عشق با پیام های نفرت انگیز غرق شد. او گفت که یک ویدئوی ردکننده با زمینه بیشتری در مورد وضعیت منتشر کرده است، اما بینندگان آن را به‌قدری سریع گزارش کردند که به زودی حذف شد. عشق آنقدر مورد آزار و اذیت قرار گرفت که مجبور شد تمام اکانت های خود از جمله TikTok، Instagram، Facebook، LinkedIn و حتی صفحه Pinterest خود را غیرفعال کند.

در حالی که واکنش‌ها عمدتاً فروکش کرده بود، او گفت که فردی در همین روز چهارشنبه تلفنی او را توهین نژادپرستانه خواند.

هنگامی که به دست رسید، سول به اینسایدر به پستی در رسانه های اجتماعی عمومی اشاره کرد که روز چهارشنبه به عنوان بیانیه رسمی خود منتشر کرد.

لاو، که شماره او به دلیل اینکه یک مشاور املاک است، در دسترس عموم قرار داشت، گفت: “من تماس های تلفنی بی وقفه ای دریافت می کردم.” “آنها به سختی تلاش می کردند تا من را پیدا کنند به این منظور که … باعث شوند منبع درآمدم را از دست بدهم، و باعث شود من از امنیت خود بترسم.”

لاو گفت: “من هرگز در زندگی ام بیشتر از این دچار حملات پانیک نشده ام.” “این دو هفته آخر زندگی من یک کابوس مطلق بوده است.”

اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع

لاو: “او ویدئوی مرا روی پلتفرم خود با روایتی جعلی به اشتراک گذاشت و مرا به عنوان آدم بدی به نمایش گذاشت… انگار که دارم بی ادب یا بی رحم می شوم، یا این پیرمرد شیرین را که فقط به کار خودش در ورزشگاه فکر می کند، آزار می دهم.” ادعا شده است. چیزی که اصلاً اتفاق نمی‌افتد.»

جوی سوول به خاطر فراخواندن افرادی که در ورزشگاه دیگران را صدا می کنند، در فضای مجازی منتشر شده است.