زنی ویدیویی از لباس قرمزی را که نامزدش به او هدیه داده بود به اشتراک گذاشت. در عرض چند ساعت آنها با هجوم نفرت مواجه شدند زیرا شایعات وحشیانه در مورد آنها تیک تاک را فرا گرفت.

نظر دهندگان پیشنهاد کردند که بویل در این کلیپ “گناهکار” به نظر می رسید و تصور می کردند که او به گلزمن خیانت می کند. آنها این کلیپ را با یک TikTok مشابه مقایسه کردند که در سپتامبر 2021 به شدت در فضای مجازی منتشر شد، جایی که مردی که با ملاقات غیرمنتظره دوست دخترش با اتهامات گسترده ای در مورد وفاداری خود روبرو شد و به سرعت با نام مستعار “پسر کاناپه” به دلیل جایی که نشسته بود شناخته شد. در ویدیو

عکسی از لازیچ و پریرا.

او گفت در حالی که از تصویر موجود در وب سایت الهام گرفته است و زمانی که به پریرا پیشنهاد می دهد موهایش را مدل کند، این کار را انجام نداد زیرا به این مدل علاقه مند بود، او افزود که اکانت اینستاگرام ندارد و فالو نمی کند. مدل در TikTok

این اولین بار نیست که تعامل بین یک زوج به دلایل اشتباه آنها را در کانون توجه ویروسی قرار می دهد. مردمی که در مرکز چنین طوفان‌هایی قرار دارند، اغلب مجبورند با هزاران اظهارنظر و واکنش نفرت‌انگیز دست و پنجه نرم کنند که می‌تواند بر رفاه و سلامت روان آنها تأثیر بگذارد.

کاربران شروع به بخیه زدن و دوتایی کردن ویدیوی پریرا با تئوری هایی در مورد این زوج کردند و به زودی کامنت گذاران شایعات بی اساس را در مورد لازیک منتشر کردند و گفتند که او راینر را در TikTok دنبال می کند و در مورد قرار گرفتن با یک مدل اینستاگرام “فانتزی” دارد و می خواهد “تقلب” کند. در پریرا

پریرا افزود: “این غم انگیز است زیرا تصوری که این نسل دارد این است که اگر کسی برای شما کار شیرینی انجام دهد، همیشه یک انگیزه پنهانی برای کاری که آن شخص انجام می دهد وجود دارد.”

پریرا با نگاهی به تجربه لقب “دختری با لباس قرمز” توسط بینندگان TikTok در نتیجه ویدیوی خود، گفت که تبدیل شدن به یک شخصیت اصلی و شخصیت درام آنلاین از نظر احساسی گیج کننده است.

پریرا و لازیچ هر دو گفتند که در نتیجه اتهامات و سوء ظن شدیدی که با آنها برخورد کردند، آسیب روحی را تجربه کردند.

تصویری از لازیچ و پریرا در کنار نوزادشان.

پریرا این هدیه را دوست داشت، و از خودش فیلم گرفت که آن را امتحان می کند، و این ویدئو را در حساب TikTok خود که 10000 دنبال کننده دارد، در 4 ژانویه پست کرد. می توان دید که لازیک در حال ارائه پیشنهادی درباره نحوه آرایش موهایش با لباس است، کاری که او انجام می دهد. این زوج که در کارولینای شمالی مستقر هستند، به اینسایدر گفتند اغلب وقتی با هم بیرون می روند.

در شوک او، این منجر به موجی از نفرت آنلاین شد زیرا مردم گمان می‌کردند که او تقلب می‌کند.

  • پریرا و لازیچ فکر می‌کنند که کاربران جوان رسانه‌های اجتماعی به طور فزاینده‌ای نسبت به دیگران مشکوک می‌شوند، که منجر به این نوع انباشته‌ها بر اساس حدس و گمان در مورد رفتار یک نفر می‌شود.

    لازیچ گفت: «این فرهنگی که فکر می‌کند «همه به همه خیانت می‌کنند»، جایی که هیچ وفاداری یا اعتماد اساسی وجود ندارد، فکر می‌کنم واقعاً از رسانه‌های اجتماعی نشأت می‌گیرد.

    در بخش نظرات پریرا، تعدادی از کاربران اکانتی متعلق به سام رینر، مدلی با 322000 فالوور TikTok و 944000 فالوور اینستاگرام را تگ کردند. راینر در چندین پست قدیمی‌تر در حساب کاربری خود همان لباس قرمز را پوشیده بود، و کامنت‌گذاران پیشنهاد کردند که مدل مویی که لازیک از نامزدش می‌خواست بپوشد، شبیه مدل موهای رینر در پست‌ها است.

    در عرض چند ساعت، ویدیوی پریرا در فضای مجازی منتشر شد و 4.4 میلیون بازدیدکننده داشت. در ابتدا، او نمی توانست دلیل آن را بفهمد، زیرا آن را “برای سرگرمی” پست کرد و فکر نمی کرد توجه زیادی به آن جلب شود. او به اینسایدر گفت، وقتی او به بخش نظرات نگاه کرد، شروع به جمع کردن چیزها کرد.

    لازیچ به Insider گفت که شایعات در مورد او کاملاً دروغ بودند. او گفت وقتی مردم او را زیر پست تگ می‌کردند نمی‌دانست راینر کیست، اما وقتی حساب کاربری او را جست‌وجو کرد، متوجه شد که او یکی از مدل‌هایی بود که این لباس را در وب‌سایت فاکس فاکس پوشیده بود، جایی که او آن را خرید.

    پریرا چهار ماه پیش اولین فرزند این زوج را به دنیا آورد.کیمبرلی پریرا

  • در 12 ژانویه – هشت روز پس از پست اصلی – لازیچ در ویدئویی که در حساب TikTok پریرا پست کرده بود، از خود فیلمی گرفت که این شایعات صحت ندارد و به نظر می رسید که طنین انداز شده بود: پاسخ به این ویدئو مثبت بود و بسیاری از گمانه زنی ها شروع شد. می میرند، اما آنها هنوز از آنچه که از سر گذرانده اند، می پیچند.

    این زوج بر این باورند که مصیبت آنها به فرهنگ بی اعتمادی رایج در رسانه های اجتماعی اشاره دارد

    این زوج به Insider گفتند که مصیبت آنها – که منحصر به فرد نیست – از نظر عاطفی آسیب زا بود.

    لازیچ، 27 ساله، به اینسایدر گفت که این لباس را به عنوان هدیه بعد از زایمان برای پریرا، 24 ساله، که چهار ماه قبل اولین فرزند این زوج را به دنیا آورد، خرید. او گفت: “من می خواستم به او کمک کنم تا احساس جذابیت داشته باشد و به او انگیزه بدهم.”

    او گفت: “اگر واقعا صادق باشم، در ابتدا هیجان انگیز است زیرا می بینید که دیدگاه های شما بالا می رود. اما سپس نفرت شروع می شود و متوجه می شوید که این دو واقعیت وجود دارد.” و افزود: “ما به اندازه کافی خوش شانس بودیم. در این شرایط همدیگر را پشت سر بگذاریم، اما من فقط می توانم تصور کنم که برای کسی که باید به تنهایی آن را پشت سر بگذارد، چه شرایطی دارد.”

    تصویر زوج و اسکرین شات از TikTok.

    پریرا و لازیچ پس از انتشار ویدیوی آنها با هجوم قضاوت و گمانه زنی مواجه شدند.

    کیمبرلی پریرا از خودش در حال تلاش برای لباس قرمزی که نامزدش در TikTok برایش خریده بود فیلم گرفت.

  • لازیچ به Insider گفت که قبلاً فکر می کرد نادیده گرفتن نظرات منفی آنلاین باید آسان باشد، اما این تجربه او را به این درک رساند که “وقتی هزاران نفر در مورد شما چیزهایی می گویند، و چیزهایی مانند “من نمی توانم باور کنم که شما یک چیزهایی دارید” عزیزم با این مرد نفرت انگیز، این به تو هم می رسد. من فکر می کنم به هر انسانی می رسد.

    در کمال تعجب پریرا، مردم بخش نظرات او را با اظهارات نفرت انگیز درباره لازیچ پر می کردند، که متقاعد شده بودند که با پیشنهادات خود در این ویدئو سعی می کند از ظاهر یک مدل محبوب اینستاگرامی الگوبرداری کند – زیرا غریبه ها شروع به انتشار شایعات وحشیانه و نادرست در مورد آن کردند، به سرعت پخش شد. رابطه آنها

    این باعث شد تا کاربران به این فکر کنند که لازیک سعی می‌کند ظاهر مدل را “بازآفرینی” کند زیرا فکر می‌کرد او جذاب است.

    کیمبرلی پریرا به مدت 10 ماه با نامزدش داریو لازیچ نامزد کرده بود که او را با یک هدیه غافلگیر کرد: یک لباس آستین قرمز کوتاه از یک بوتیک آنلاین به نام وایت فاکس.

    پریرا و لازیچ گفتند که آنها در “شوک مطلق” در مورد روشی که مردم بر اساس آنچه قرار بود یک پست “بی گناه” باشد، نتیجه گیری می کردند.

    یکی از کامنت‌های برتر زیر ویدیوی پریرا با 18000 لایک می‌گوید: «این باعث می‌شود که فکر کنم او دقیقاً قیافه دختر دیگری را دیده و حفظ کرده است و تلاش می‌کند من را به او تبدیل کند، قلبم را می‌شکاند.

    “ابتدا خنده دار بود. با 10، 20 نظر اول، من اینطور گفتم “چرا مردم عصبانی می شوند؟” اگر به وب سایت بروید، او به معنای واقعی کلمه اولین مدلی است که این لباس را پوشیده است، مثلاً ساده است.» او به اینسایدر گفت. “اما هنگامی که در میان هزاران نظر قرار گرفت، فکر کردم، “باشه، این موضوع از کنترل خارج می شود.”

    نظر دهندگان در TikTok شایعاتی در مورد Lazic منتشر کردند.کیمبرلی پریرا.

  • TikTok 4.4 میلیون بازدید داشته است.کیمبرلی پریرا

    • اصل مقاله را در Insider بخوانید





    منبع

    پریرا و لازیچ اولین زوجی نیستند که بر اساس یک پست در شبکه های اجتماعی با اتهاماتی در مورد رابطه خود مواجه می شوند. در ماه نوامبر، Insider با دانشجویان کالج Meagan Glesmann و Matthew Boyle صحبت کرد که وقتی گلزمن ویدیویی درباره غافلگیر کردن بویل در کالج منتشر کرد، با موجی از قضاوت آنلاین مواجه شدند.

    برای داستان‌های بیشتر مانند این، پوشش تیم فرهنگ دیجیتال Insider را در اینجا بررسی کنید.