زنی نژادپرستانه زن آسیایی را به راه انداخت. پس از مواجهه با روزنامه نگار آسیایی سنگ پرتاب می کند

یکی از کاربران آسیایی TikTok لحظه‌ای را که یک زن سیاه‌پوست در پمپ بنزینی در کاپیتول هیل، سیاتل، علیه او یک جنجال نژادپرستانه به راه انداخت، شکار کرد.

تصویر ویژه از طریق @lycheemarteenee



منبع

به گزارش The Post Millennial، لی گفت: “من فکر می کنم او آنچه را که در آن زمان لازم بود گفت و من از او برای دفاع از کارمندم قدردانی می کنم.”

استفانی، که آمریکایی تایوانی است، به The Post Millennial گفت که قصد ندارد گزارش پلیس ارائه کند، و اگرچه کاربران آنلاین او را در رابطه با نسخه او از رویدادها مورد آزار و اذیت قرار داده اند، او از کارهای خود پشیمان نیست.

سپس این ویدئو نشان می دهد که زن در پنجره خود به چو فریاد می زند که لازم نیست چیزی به او بگوید و از دارایی خود خارج شود.

اطلاعات بیشتر از NextShark: عضو 16 ساله گروه دختران جهانی XG با رپ سه زبانه خیره کننده خود، TikTok را به دست می گیرد.

استفانی در پاسخ به یکی از کامنت‌کنندگان که ابراز تردید می‌کرد که او چیزی نژادپرستانه علیه زن نگفته است، متعجب شد که چرا باورش اینقدر سخت است که او این حرف را نزند.

هنگامی که استفانی به او می‌گوید که ویدیو را آنلاین آپلود خواهد کرد، زن همچنین می‌گوید: «به کشورت برگرد، b*tch».

کاربر TikTok بعداً ویدیوهای بعدی را منتشر کرد که در پاسخ به نظر دهندگان TikTok او را متهم به ارائه یک روایت نادرست برای ارائه زمینه بیشتر به ویدیو و توضیح چگونگی شروع حادثه کردند.

اولین بار توسط کاربری به نام استفانی (lycheemarteenee@) در TikTok آپلود شد، به نظر می رسد فیلم این حادثه برداشته شده است، اما از آن زمان به بعد حذف شده است. در Reddit بازنشر شد.

وقتی او از او می‌پرسد که آیا می‌تواند برای اظهاراتش عذرخواهی کند، زن ادعا می‌کند که استفانی او را کلمه n نامیده است.

زن مرتب فریاد می زند: «برو سگت را با برنج بخور، ب*تچ». کاربر TikTok سپس به وسیله نقلیه این زن نزدیک شد تا پلاک آن زن را بگیرد.

در حالی که چو به درخواست اثبات اتهاماتش و جزئیات بیشتر ادامه می دهد، زن با فحاشی های بیشتری پاسخ می دهد. این کلیپ با تعقیب زن در حالی که به سمت او سنگ پرتاب می‌کند، قبل از اینکه دور شود، تعقیب می‌کند و می‌گوید: «بخور، مرد آسیایی. یا سگی با برنج.»

او در این کلیپ می‌گوید: «من باید برای امنیت خودم به کار خودم فکر می‌کردم. “باید داشتم اما نکردم. من صحبت کردم و پشیمان نیستم.»

هنگامی که او وارد وسیله نقلیه خود می شود، زن اضافه می کند: “برو یک ناخن یا چند پا یا چیز دیگری بکن. قبل از رفتن، پنجره اش را پایین می اندازد و به فحش های نفرت انگیز بیشتری ادامه می دهد.

ظاهراً این زن پس از عدم رسیدگی فوری، پول نقد را به شدت روی پیشخوان پرتاب کرد. سپس استفانی با زن روبرو شد و او بلافاصله پس از آن شروع به توهین نژادی کرد.

بیشتر از NextShark: نیکی خواننده و ترانه سرای اندونزیایی اولین عشق خود را در تک آهنگ جدید “High School in Jakarta” به یاد می آورد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مردی پس از شنیدن دو مرد که در قطار اوکلند به زبان کره ای صحبت می کنند، به «جنگ نژادپرستانه 10 دقیقه ای» می پردازد.

وقتی از او می‌پرسند که آیا از بیان توهین‌های نژادی پشیمان شده است، زن پاسخ می‌دهد: «من نه. اصلا.”

او گفت: “این می توانست هر کسی باشد. می توانست یک مرد سیاه پوست پشت باجه باشد و یک فرد آسیایی با آنها چنین رفتاری داشته باشد.” “من چیزی می‌گفتم، چون اشکالی ندارد. شما برای داشتن چنین حقی با مردم اینطور رفتار نمی‌کنید.”

بیشتر از NextShark: یوتیوب‌بر استرالیایی آسیایی در طول یک نمایش قایق در سیدنی علیه نژادپرستی معمولی می‌ایستد

در ویدئویی که در توییتر آپلود شده، چوئه خود را به عنوان یک روزنامه نگار معرفی می کند، اما زن حاضر به صحبت با او نیست و می گوید: “من طرف ماجرا را ندارم.”

روزنامه نگار منطقه سیاتل جاناتان چو توانست زنی را که به استفانی مورد آزار و اذیت کلامی قرار داده بود را ردیابی کند تا طرف ماجرا را بپرسد.

چو همچنین از پمپ بنزینی که درگیری اولیه در آن رخ داد بازدید کرد و با مالک، تامی لی، که داستان استفانی را تایید کرد، صحبت کرد.

به گفته استفانی، او پس از آن که زن شروع به فریاد زدن اظهارات نژادپرستانه بر سر او کرد، شروع به ضبط کرد. هنگامی که کاربر این زن را به نژادپرستی متهم کرد، او در پاسخ گفت که این کار خلاف قانون نیست.

به گفته استفانی، او قبل از ضبط ویدئوی خود، رفتار بی ادبانه زن را با یک متصدی ارشد پمپ بنزین آسیایی دیده بود.

لی گفت: “راستش، من و کارمندانم می دانیم که چگونه با افرادی مانند آن خانم بی ادب برخورد کنیم. و گاهی اوقات بهترین کار نادیده گرفتن جهل آنهاست.” بدیهی است که چنین فردی خیلی بهتر نمی داند. عصبانی شدن با چنین افرادی اتلاف وقت است.