زنی می‌گوید برای شکستن قوانین لباس دنیای دیزنی و گرفتن یک پیراهن رایگان بیکینی پوشیده است، اما نقشه‌اش نتیجه معکوس داد.

افرادی که می‌گویند برای دیزنی کار می‌کنند، در مورد ویدیوهای متعدد TikTok اظهار نظر کرده‌اند و ادعا می‌کنند که این شرکت پس از پخش شدن ویدیوهای زیاد، پیراهن‌های رایگان را به افرادی که کد لباس خود را زیر پا می‌گذارند، متوقف کرده است.

اما او همچنین به Insider گفت که “خوشحال” است که یک پیراهن رایگان را از این موقعیت خارج کرده است و DiMeo در TikTok خود اشتباه خود را به عنوان فرصتی برای استفاده دیگران نشان داد. ویدیوی او تا روز جمعه بیش از 31.2 میلیون بازدید داشته است.

شولر در ایمیلی به Insider گفت که قبل از بازدید از کد لباس دیزنی “آگاهی نداشت” و ساعت ها قبل از اینکه کارمندان به او مراجعه کنند، پیراهن را پوشیده بود. او گفت که این وضعیت باعث شد او احساس “خجالت” کند.

در سال 2021، چندین زن ویدیوهایی از خود به اشتراک گذاشتند که پیراهن‌های رایگان برای پوشاندن تاپ‌های نخی به‌سبک می‌گیرند.

DiMeo به Insider گفت که نمی‌دانست که قوانین لباس دیزنی ورلد را زیر پا می‌گذارد، که به پوشیدن کفش، پیراهن، تاپ بدون کراوات و لباس‌های “رسمی و خانوادگی” نیاز دارد. او همچنین گفت که قبلاً یک بار همان پیراهن را در دنیای دیزنی پوشیده است.

زنی می گوید که عمداً قوانین لباس دیزنی ورلد را زیر پا گذاشته تا یک پیراهن رایگان دریافت کند.

  • زنی به نام هلنی می گوید که عمداً قوانین لباس دیزنی را در Epcot زیر پا گذاشته تا یک پیراهن رایگان دریافت کند.آماندا کراوز/خودی

    • هلنی، که توسط @heleniofficial در TikTok استفاده می‌کند، ویدیویی را در 17 اکتبر منتشر کرد که او را در پارکینگ Epcot دنیای دیزنی نشان می‌دهد. او در ابتدا با پوشیدن یک تاپ گره خورده زیر سینه‌اش دیده می‌شود، اما او آن را برمی‌دارد تا یک بیکینی رشته‌ای کوچک را نشان دهد.

      در آنجا بود که هلنی ادعا کرد که توسط کارمندانی که سعی کردند او را مجبور کنند یک تی شرت دیزنی بخرد که بیکینی او را می پوشاند، متوقف شد. به نظر می رسد که او درخواست آنها را رد کرده و در عوض تاپ خود را برای ورود به پارک بازگردانده است.

      زنی که با زیر پا گذاشتن کد لباس پارک موضوعی سعی کرد یک پیراهن رایگان در دیزنی ورلد دریافت کند، می‌گوید طرحش نتیجه معکوس داشت.

      اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    نمایندگان دنیای دیزنی بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    او گفت: “من با پدر و مادرم و خواهر بزرگترم بودم و ساعت 2:15 بعدازظهر به رزرو شام خود دیر رسیدیم.” ما مجبور بودیم تا ساعت 4 بعدازظهر بنشینیم تا غذا بخوریم، و بیشتر روزمان را برای یک رومپی که چیزی جز نیم تنه و شانه ها نشان نمی داد تلف کنیم.

    ویدیوی او تا روز جمعه بیش از 6.4 میلیون بار دیده شده است. هلنی بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    او روی این کلیپ نوشت: «در حال امتحان کردن هک TikTok برای یک پیراهن رایگان در Disney World Orlando»، قبل از اینکه خودش را در حال رفتن به سمت دروازه ورودی نشان دهد.

    او تجربه خود را در TikTok به اشتراک گذاشت و گفت که از ویدیوهای ویروسی دیگر الهام گرفته است.

  • در ماه مه 2021، زنی به نام آماندا دی میو یک TikTok پست کرد که در آن گفت با پیراهنی که زیر سینه او را نشان می داد وارد دنیای دیزنی شده است. او گفت که یک کارمند به او مراجعه کرد و یک کوپن برای یک پیراهن رایگان برای تعویض به او دادند.

    سفینه فضایی زمین در Epcot در آگوست 2021.

    سپس در ژوئن 2021، زنی به نام Alyssa Schueller ویدیویی از TikTok درباره تجربه تقریباً مشابه در Epcot منتشر کرد، جایی که او یک تاپ به سبک بیکینی پوشیده بود. ویدیوی او تا روز جمعه بیش از 6.2 میلیون بار دیده شده است.

    ارجاعات “هک TikTok” هلنی در ویدیوی او در ابتدا برای هک نبود.

    در نهایت، پس از اینکه زنان بیشتری شروع به مستندسازی برای دریافت پیراهن رایگان کردند، سایر پارک‌بازان در موقعیت‌های مشابه گفتند که به آنها دستور داده شده است که یک تاپ جدید بخرند یا چیز دیگری را که با خود آورده بودند بپوشند.