زنان سیاه‌پوست تجربیات ترسناک خود را با میزبان Airbnb به عنوان هشداری برای دیگران گزارش می‌کنند

اگر با Airbnb اجاره می‌کنید، پشتیبانی آن‌ها برای سؤالات و کمک 24 ساعته در دسترس است — با پلتفرمی که این را ارائه نمی‌کند اجاره نکنید. حتی اگر تماس میزبان خود را دارید، اگر مشکلی پیش آمد، فوراً به پشتیبانی Airbnb هشدار دهید و سوابق چت را نگه دارید.

نوئل سامون واکر theGrio.com

ما دسترسی بسیار زیادی به افراد در وب داریم، بنابراین از آن به نفع خود استفاده کنید. تا جایی که می توانید در چندین پلتفرم در مورد هاست خود تحقیق کنید. جستجوی نظرات، هشتگ‌ها و حتی جستجوی عکس معکوس نمایه آن‌ها – اگر لازم است، دوستانشان را بررسی کنید! برای هر چیز هشداردهنده ای که ممکن است شما را مجبور به انصراف از رزرو کند، هوشیار باشید.

در منطقه تحقیق کنید

در مورد جکسون، او ادعا کرد که Airbnb فقط 67 دلار را برای اقامت 3671.65 دلاری به او بازپرداخت کرده است و نظر او درباره تجربه او در این ملک از وب سایت شرکت اجاره تعطیلات حذف شده است. تا زمان این پست، Airbnb هنوز در مورد این ادعاها اظهار نظر عمومی نکرده است. theGrio برای اظهار نظر تماس گرفته است و در صورت دریافت پاسخ، این مقاله را به روز خواهد کرد.

کاربر دیگری به اجاره‌کنندگان احتمالی هشدار داد که «لطفاً آگاه باشید که من نیز با این میزبان در Airbnb اقامت داشتم و پس از دیدن این موضوع برای ابراز نگرانی و لغو رزرو با او تماس گرفتم – او نام خود را به پاتریشیا و عکس نمایه‌اش تغییر داده است! ”

در اوج ماه جولای، امبر جکسون از سن پترزبورگ، فلوریدا در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت تا داستان خود را در مورد سفر با دوستانش به Tulum Airbnb که در آن گروه به سرعت احساس کردند امنیت آنها در خطر است، به اشتراک بگذارد. اگرچه او قصد داشت خطراتی را که زنان در سفر با آن‌ها مواجه می‌شوند آگاه کند و به طور خاص هشدارهایی را با مسافران دیگری که ممکن است همان Airbnb را رزرو کنند، به اشتراک بگذارد، اتهامات مشابهی به زودی ظاهر شد. پس از انتشار این داستان در اینستاگرام، بخش نظرات زنان سیاه‌پوست دیگری را نشان داد که ادعا می‌کردند واقعاً دزدی و حتی سوءرفتار جنسی را در همان Airbnb تجربه کرده‌اند.

The post زنان سیاهپوست تجربیات ترسناک خود را با میزبان Airbnb به عنوان هشداری برای دیگران گزارش می کنند اولین بار در TheGrio ظاهر شد.





منبع

“اوهوم همین اتفاق برای من و دوستانم افتاد!!! و این همان Airbnb Host است،” کاربر دیگری ادعا کرد.

تولوم، مکزیک ممکن است یکی از محبوب ترین مکان های تعطیلات برای فرار در دو سال گذشته بوده باشد. با وجود پروتکل‌های همه‌گیر که به سختی ایالات متحده نبود، مهمانی‌ها در این منطقه گرمسیری بی‌پایان بودند – اما همه تجربه‌های خوبی در آنجا نداشتند. پس از اینکه در هفته‌های اخیر پستی در مورد تعطیلات اشتباه انجام شده منتشر شد، چندین زن سیاه‌پوست درباره تجربیات ناراحت‌کننده خود در یک Airbnb در تولوم صحبت کردند. چندین نفر ادعا کردند که دزدیده شده اند، در حالی که برخی گمان می کنند که میزبانان ملک حتی ممکن است در قاچاق جنسی دست داشته باشند.

زن جوان سیاه پوست، مکزیک theGrio.com

هنگام جستجوی اجاره در هر سایتی، به نفع شماست که به بخش بررسی ها سر بزنید. هنگامی که آنجا هستید، می توانید کلمات کلیدی را جستجو کنید تا به شما در تصمیم گیری اساسی در مورد رزرو با یک میزبان خاص و در یک اجاره خاص کمک کند. کلماتی مانند “ایمن”، “کثیف”، “طرح دار” و “منطقه” را جستجو کنید تا ایده کامل تری داشته باشید.

میزبان ها را در رسانه های اجتماعی و چندین وب سایت جستجو کنید

این گروه که به اندازه کافی از این حادثه ترسیده بودند و طبق گزارش ها با چاقو به عنوان وسیله ای برای محافظت از خود می خوابند، تصمیم گرفتند زودتر بررسی کنند و داستان خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. همانطور که داستان شروع به چرخش کرد، افشاگری های بیشتری ظاهر شد. سه زن دیگر در بخش نظرات صفحه اخبار و سرگرمی محبوب The Neighborhood Talk ظاهر شدند و ادعا کردند که تجربیات بدتری در همان Airbnb داشتند.

پس از چند روز اقامت در تولوم، گروه پس از یک روز بیرون رفتن به خانه بازگشتند و با مردی خارج از خانه روبرو شدند که ادعا می کرد امنیت ملک را به عهده دارد. گرفتن؟ آنها در هیچ یک از روزهای دیگر در طول اقامت خود هرگز امنیت ندیده بودند و امنیت نیز در اوراق اداری آنها برای اجاره ذکر نشده بود. گزارش شده است که نگران، آنها سعی کردند با میزبان و دربان در مورد این پیشرفت جدید تماس بگیرند و تا صبح روز بعد نتوانستند با کسی که برای ملک کار می کرد تماس بگیرند. این عجیب بود، زیرا صاحبان املاک و دربان هر روز قبل از ورود “امنیتی” به آنها پاسخ می دادند، آنها همچنین از آنها کدهای خود را به خانه می خواستند، که زنان آنها را فاش نمی کردند.

معمولاً اگر یک میزبان Airbnb یک اجاره‌دهنده مشتاق باشد، از بیش از یک پلتفرم اشتراک‌گذاری خانه برای اجاره ملک خود استفاده می‌کند. یک قانون سرانگشتی خوب این است که اجاره را در چندین پلتفرم بررسی کنید و هر کجا که می توانید به بررسی ها نگاه کنید. جستجو در وب جهانی!

از فیلتر بررسی استفاده کنید

با این وجود، موقعیت‌هایی مانند این می‌تواند ترسناک باشد و حتی ممکن است حتی مسافران ماجراجو را از امتحان مجدد اجاره‌های تعطیلات باز دارد. ما از شما می‌خواهیم که مراقب باشید کجا سفر می‌کنید و در آن اقامت می‌کنید و آماده باشید که در اولین حضور هر کسب‌وکار خنده‌داری از محل خارج شوید. در زیر نکاتی وجود دارد که باید هنگام استفاده از هر پلتفرم شرکت اجاره یا اشتراک خانه از آنها استفاده کنید.

بررسی ها را در چندین سیستم عامل بررسی کنید

عکس: گتی ایماژ

پس از اینکه یک زن در مورد یک موقعیت خطرناک در Tulum Airbnb اظهار نظر کرد، نظرات نشان داد که اجاره‌کنندگان دیگر تجربه‌های مشابه یا حتی بدتر را داشته‌اند—پس چگونه می‌توانید از خود محافظت کنید؟

“حرفی دروغ نیست!” یک کاربر نظر داد من و دخترانم سه هفته پیش آنجا بودیم و در اتاقی که بیبیانا لیست کرده بودیم، به خاطر پولمان دزدیده شدیم و اقلام و خواهرم از خواب بیدار شدند. [the so-called security guard] دست زدن به پاهای او، خدا می داند که او چه کاری انجام می داد!»

نوئل سایمون واکر نویسنده ای اهل نیویورک است که در زیبایی، مد، موسیقی، سفر و مردم شناسی فرهنگی تخصص دارد. او برای چندین نشریه برجسته مانند The Recording Academy/The Grammy، The Fader، Billboard، OkayPlayer، Marie Claire، Glamour، Allure، Essence، Ebony و غیره، آثار بصری نوشته و تولید کرده است.

مواقعی وجود دارد که با اجاره ای با ظاهر فوق العاده روبرو می شوید، اما به نظر می رسد همه چیز برای واقعی بودن خیلی خوب است. قیمت پایین است، میزبان ها فوق العاده خوب و پاسخگو هستند و حتی ممکن است خانه های خوبی در این مورد وجود داشته باشد. سناریوهایی از این دست می تواند نتیجه یک مکان اجاره ای نه چندان خوب باشد. ممکن است یک سرقت یا تحقیقات جنایی در این منطقه صورت گرفته باشد و این امر باعث بدی محله شده است. سپس اجاره‌کنندگان سعی می‌کنند آن را به روش‌های دیگری جبران کنند. بیدار بمان!

از پشتیبانی Airbnb استفاده کنید

TheGrio بر روی تلویزیون شما از طریق Apple TV، Amazon Fire، Roku و Android TV رایگان است. شبکه پادکست سیاه TheGrio نیز رایگان است. برنامه های موبایل گریو را دانلود کنید امروز! به «فرهنگ عزیز» با پاناما جکسون گوش دهید.

نوئل سامون واکر theGrio.com

در پست اولیه جکسون توضیح داده شد که چگونه او در یک گروه 9 نفره از زنانی که برای اشتراک‌گذاری Airbnb در تولوم با نام میزبان «Bibiana» رزرو شده بودند، سفر می‌کرد. وقتی گروه رسیدند، متوجه شدند که خون روی دروازه وجود دارد – اولین نشانه آنها مبنی بر اینکه چیزی اشتباه است. نگهبان ملک به آنها اطمینان داده بود که قرمزی که دیدند فقط پاشیدن رنگ است، اما متقاعد نشدند. با این وجود، آنها با اقامت خود به جلو رفتند و بعد متوجه شدند که صفحه کلید اتاق هایشان به درستی تنظیم نشده است و ورود به آن را برای هر کسی بسیار آسان می کند. آنها زمان گذاشتند تا خود پدها را مجدداً پیکربندی کنند و مجدداً تصمیم گرفتند که اقامت خود را طبق برنامه پیش ببرند.