زنانی که “شبیه شست به نظر می رسند” نباید از حقوق سقط جنین گلایه داشته باشند


زنان غیرجذابی که نماینده مت گاتز (رئیس فلوریدا) در یک سخنرانی تحسین برانگیز در جمع دانشجویان یک محافظه کار گفت: «شبیه شست به نظر می رسد» نباید از از دست دادن حق سقط شکایت کند، زیرا آنها «کمترین» احتمال باردار شدن را دارند. کنفرانس روز شنبه در فلوریدا

آیا شما این تجمعات طرفدار سقط جنین و قتل را تماشا کرده اید؟ گاتز از جمعیت حاضر در نشست اقدام دانشجویی نقطه عطف ایالات متحده آمریکا در تامپا پرسید. “مردم فقط منزجر کننده هستند. چرا زنانی که کمترین احتمال باردار شدن را دارند، بیشتر نگران سقط جنین هستند؟»

ویدیوی این سخنرانی حداقل یک میلیون بازدید در توییتر داشته است.

«هیچ کس نمی‌خواهد شما را باردار کند، اگر شبیه انگشت شست هستید. این افراد از درون منفور هستند.» “آنها مانند 5’2″، 350 پوند هستند، و آنها مانند، “سقط من را به من بدهید وگرنه من بلند می شوم، راهپیمایی می کنم و اعتراض می کنم.”

«تعدادی از آنها باید برخیزند و راهپیمایی کنند – آنها باید برخیزند و یک ساعت در روز راهپیمایی کنند. آن بازوها را بچرخانید، خون را پمپاژ کنید، شاید در سالاد مخلوط کنید.»

منتقدان مات و مبهوت ماندند.

ایزابل این اظهارات را «زن ستیز کاریکاتورآمیز» خواند.

ارین زوینر، نماینده دموکرات ایالت تگزاس، یکی از افرادی بود که در توییتر به این نماینده کنگره انتقاد کرد: «گاتز، ما برایمان مهم نیست که فکر می‌کنی ما داغ هستیم. در هر صورت، ما شایسته تصمیم گیری در مورد آینده خود هستیم.»

اظهارات گاتز در همان اجلاسی بیان شد که سناتور تد کروز، درست یک روز پیش از آن، ضمایر جنسیت را بداخلاق کرد.

گاتز در حال حاضر تحت تحقیقات فدرال به اتهام قاچاق جنسی و تجاوز قانونی به یک دختر 17 ساله است.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع