زلنسکی آزادی آرخانهلسکه و میرولیوبیوکا را تایید کرد

نقل قول: “من از سربازان تیپ 129 کریو ریه بومی خود سپاسگزارم که با نتایج خوب خود را متمایز کردند و به ویژه آرخانهلسکه و میرولیوبیوکا را آزاد کردند.”

یاروسلاو یانوشویچ، رئیس اداره نظامی استان خرسون، همچنین از آزادسازی دو شهرک در استان خرسون – Arkhanhelske و Myroliubivka خبر داده است.

جزئیات: زلنسکی همچنین از سربازان تیپ 115 نیروهای دفاع سرزمینی که از استان ژیموتیر دفاع کردند، تشکر کرده است. سربازان تیپ 117 که در حال حاضر از جبهه شمال شرق در استان سومی دفاع می کنند. سربازان تیپ 127 نیروهای دفاع سرزمینی برای دفاع از شهر خارکف و آزادسازی بخش های وسیعی از استان خارکف. سربازان تیپ 110 که شجاعانه حملات اشغالگران را در جبهه زاپوریژژیا دفع می کنند.

یادآور:

  • ناتالیا هومنیوک در 12 سپتامبر گزارش داد که ویسوکوپیلیا، نوووزنسنسکه، بیلوهیرکا، سوخی استاووک و میرولیوبیوکا در استان خرسون آزاد شدند.

  • به طور خاص، آزادسازی روستای Khreshchenivka در استان Kherson در 2 اکتبر در رسانه های اجتماعی گزارش شد. نیروهای مسلح اوکراین هنوز به طور رسمی این اطلاعات را تایید نکرده اند. با این حال، ناتالیا هومنیوک، سخنگوی سرویس مطبوعاتی فرماندهی عملیات پیودن (جنوب)، گفته است که “موفقیت وجود دارد”.

    در پایان ماه اوت، گزارش شد که نیروهای مسلح اوکراین چهار روستا از جمله آرخانگلسکه را در استان خرسون آزاد کردند.

  • منبع: آدرس ویدیوی شبانه Zelenskyy

    آلونا مازورنکو – دوشنبه، 3 اکتبر 2022، 00:42

    روزنامه نگاران در خط مقدم خود می جنگند.
    پشتیبانی اوکراینی پراودا یا تبدیل شدن حامی ما.



منبع

رئیس جمهور ولودیمیر زلنسکی رسماً آزادسازی دو شهرک در استان خرسون – آرخانهلسکه و میرولیوبیوکا را تأیید کرد.

قبلا: مبلغان روسی شروع به وحشت کردند و موفقیت ضد حمله اوکراین در منطقه خرسون را در شبکه های اجتماعی در 2 اکتبر گزارش دادند.

اسامی این روستاها در فهرست شهرک های مورد گلوله باران اشغالگران در گزارش ستاد کل اوکراین آمده است.