زخمی شدن دکتر و پرستاران در بیمارستان کالیفرنیا مرد دستگیر شده

به گفته پلیس، این مرد حدود چهار ساعت در اتاق بیمارستان ماند زیرا اعضای تیم SWAT سعی کردند با او مذاکره کنند قبل از اینکه در نهایت دستگیر شود.

نام این مرد فوراً اعلام نشد، اما همیلتون گفت که او سابقه کیفری طولانی دارد، از جمله دو دستگیری در سال گذشته به دلیل حمله به یک افسر پلیس و مقاومت در برابر دستگیری.

آتش نشانان اعلام کردند که سه مصدوم در وضعیت وخیم به مرکز تروما منتقل شدند. پلیس بعداً اعلام کرد که حال یکی از آنها وخیم است و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

لس آنجلس (AP) – به گفته مقامات، مردی روز جمعه با چاقو به یک پزشک و دو پرستار در بخش اورژانس بیمارستانی در جنوب کالیفرنیا حمله کرد و ساعت ها قبل از اینکه پلیس بتواند او را دستگیر کند، در اتاقی ماند.

به گفته مقامات، این مرد خودروی خود را در وسط خیابان پارک کرده بود و به سمت اورژانس حرکت کرد و در آنجا برای درمان اضطراب پیش از ضربه زدن به پزشک و پرستاران به دنبال درمان بود.

بنجامین رومن، یک تکنسین سونوگرافی، به KNBC-TV گفت که قبل از چاقو زدن، مردی را دیده بود که یک سگ همراه خود داشت و احتمالاً به دلیل مضطرب و خیس عرق به نظر او مواد مخدر خورده بود.

این حمله تنها دو روز پس از آن صورت گرفت که یک مرد مسلح چهار نفر را کشت و سپس خود را در بیمارستانی در تولسا، اوکلاهاما کشت. مقامات گفتند که مهاجم تنها چند ساعت پس از خرید یک تفنگ به سبک AR، با خیال راحت وارد ساختمانی در محوطه بیمارستان سنت فرانسیس شد.

پلیس گفت که طبقه اول بیمارستان انسینو و برخی از دفاتر مجاور تخلیه شدند.

همیلتون افزود، هیچ مدرکی مبنی بر شناخت این مرد از قربانیان وجود ندارد.

او گفت: “دکتر به نظر می رسید که او درد دارد.” خون زیادی بود و به نظر می رسید که ممکن است شکمش را داشته باشد.

آلن همیلتون، معاون رئیس LAPD در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “ما بیماران را از منطقه خطر خارج کرده ایم.”

این مرد جراح خود و سه نفر دیگر را در مطب پزشکی کشت. او پزشک را به خاطر درد طولانی خود پس از جراحی اخیر کمر سرزنش کرد.



Source link

مقامات گفتند که او برای درمان جراحات وارده به بازوهایش به بیمارستان دیگری منتقل شد.

دریک مدیسون افسر پلیس لس آنجلس گفت که این مرد اندکی قبل از ساعت 4 بعد از ظهر وارد مرکز پزشکی بیمارستان انسینو در دره سان فرناندو شد.

پس از اینکه بیمارستان کد «تریاژ داخلی» را صادر کرد، رومن گفت که یک پزشک و یک پرستار را دیده است که با چاقو زخمی شده بودند.

هر سه بعداً در وضعیت پایدار در مرکز پزشکی بیمارستان دیگنیتی هلث نورتریج ثبت شدند.