ریک فلیر با لباسی زیبا و چهره ای خون آلود خداحافظی می کند

اسطوره کشتی حرفه ای، ریک فلیر، در سن 73 سالگی، کمربند قهرمانی خود را پس از آخرین مسابقه حرفه ای خود در یک رویداد ویژه در سالن شهرداری نشویل، یکشنبه، 31 ژوئیه 2022 می بوسد.

متن شما: اختصاصی مشترک تنسی: با جنتری استس، ستون نویس ورزشی، دوست متنی شوید

ورابل گفت، کشتی‌گیر با تایتان‌ها درباره خانواده و حواس‌پرتی‌ها و اینکه چگونه پلک می‌زنید و یک حرفه طولانی تمام شده است، صحبت کرد. نمی‌دانم چگونه نمی‌توانی (از طرفداران Flair) باشی.»

نشویل خوش شانس بود. فقط یک Ric Flair وجود دارد، همه، و یکشنبه شب و روزهای قبل، او این شهر را با برشی از تاریخ پذیرفت.

این مقاله در اصل در نشویل تنسی ظاهر شد: آخرین مسابقه کشتی ریک فلیر بسیار شبیه او بود.



منبع

“همه می گویند، “چه زمانی کهنه می شود؟” فلیر گفت: “قدیمی نمی شود. منظورم این است که حقیقت صادقانه با خداست. من احترام مردم را دوست دارم، و این تنها چیزی است که این روزها به دست می آورم. در قدیم، ما باید برای احترام می جنگیدیم. “

مرز بین ورزش و سرگرمی با کشتی حرفه ای محو می شود. اما همه ما می دانیم که این یک اجرا است. ورزشکاران مطمئناً ورزشکار هستند، اما کار آنها رقص و فیلمنامه است.

و اوه، بسیار مناسب است.

یک بار دیگر با احساس:

من از قبل از نوجوانی این موضوع را از نزدیک دنبال نکرده ام. از کشتی گیران دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای در سامراسلم شنبه شب در ورزشگاه نیسان، شاید چند نام را می شناختم.

عکس های SummerSlam 2022: WWE SummerSlam 2022 در نشویل

اما در مورد خطر این که یک پیرمرد خود را در چنین مصائبی قرار دهد، دروغ زیادی وجود نداشت. این همان چیزی است که این ادای احترام را برای هزاران نفر که همیشه هیجان و احساسات حضور در آنجا را به خاطر خواهند داشت، جذاب کرد.

زک کانینگهام مدافع خط تایتانز گفت: منظورم این است که ریک فلیر است.

ملاقات با افرادی مثل او به نوعی سورئال است. دریک هنری در حال دویدن با اذعان به تفاوت بین سلبریتی خود و شخصی مانند فلیر، این را گفت.

همه اینها فقط بخشی از نمایش است، درست است؟

بازدید از پارک ورزشی سنت توماس به وضوح برای تبلیغ بازی یکشنبه طراحی شده بود، اما فلیر به نکته محکمی اشاره کرد.

Nature Boy قول داد که این “آخرین مسابقه” او خواهد بود – یک ماجرای تگ تیمی با هدف نمایش و محافظت از یک افسانه که تقریباً پنج سال پیش مرده بود. این لزوما ایده خوبی نبود، اما چشم پوشی از کانون توجه دشوار است.

زمانی که کشتی حرفه‌ای در دهه 1980 و اوایل دهه 1990 شروع به کار کرد، به نظر می‌رسید که همه – حتی بهترین بازیکنان آن – یک حقه داشتند. آن‌ها لباس‌های پیچیده‌ای می‌پوشیدند و از وسایل استفاده می‌کردند و اساساً به عنوان یک شخصیت انتخاب می‌شدند، برخی کارتونی‌تر از دیگران.

شاید تا حدودی، هرچند باورش سخت است که از طرف WWE توهین شده باشد.

درست؟

کشتی‌گیر حرفه‌ای، ریک فلیر، لحظاتی را با مایک ورابل، سرمربی تنسی تایتانز، پس از تمرین کمپ تمرینی در پارک ورزشی سنت توماس، پنجشنبه، 28 ژوئیه 2022، در نشویل، تن به اشتراک می‌گذارد.

این نماد 73 ساله ای است که از کوه راشمور کشتی حرفه ای خارج شد و وارد رینگ در نشویل شد، ضربان ساز و سابقه ترس های جدی سلامتی را به همراه داشت و اکنون حرکت نمی کند. همانطور که غوغا ادامه دارد، شما همچنان به طناب ها نگاه می کنید تا مطمئن شوید که Ric Flair از زیر آن بلند می شود.

شاید واقعی نبود

شما روی تایتان ها هستید: از دست دادن زک کانینگهام توسط هیوستون تگزاس همچنان یک سود بزرگ برای تنسی تایتان است.

فقط یک پسر طبیعت

هنگامی که او پس از تمرین روز پنجشنبه با تنسی تایتانز صحبت کرد، بازیکنان مشهور NFL – و همچنین مربی فولادی آنها، مایک ورابل – با حضور فلیر برای مدت کوتاهی به دوران نوجوانی بازگشتند. اینها مردانی هستند که ستاره دار نمی شوند.

کشتی‌گیر حرفه‌ای، ریک فلیر، لحظاتی را با مایک ورابل، سرمربی تنسی تایتانز، پس از تمرین کمپ تمرینی در پارک ورزشی سنت توماس، پنجشنبه، 28 ژوئیه 2022، در نشویل، تن به اشتراک می‌گذارد.

پسر طبیعت مطمئناً راهی جز این نداشت.

هالکمانیا در پرچم آمریکا پیچیده شد. رادی پایپر بداخلاق کوله باری حمل می کرد. جیک رابرتز یک مار داشت. حتی “مرد ماچو” رندی ساویج خانم الیزابت را داشت.

اسطوره کشتی حرفه ای، ریک فلیر، در سن 73 سالگی، کمربند قهرمانی خود را پس از آخرین مسابقه حرفه ای خود در یک رویداد ویژه در سالن شهرداری نشویل، یکشنبه، 31 ژوئیه 2022 می بوسد.

خیلی در مورد آن انسان بود. و اصیل

این چیزی است که فلیر را خاص کرده است: هرگز چیزی جعلی در مورد آن وجود نداشته است به او.

شما در جایی هستید که می خواهید: قانون شکنی فوتبال تنسی، اگرچه جدی است، اما یادگاری در آینده NIL است

دقیقا. چیز دیگه ای لازمه گفته شه؟

یک افسانه معتبر

یک اعتراف شخصی: من اهل کشتی نیستم.

فلیر گفت: “هیچ کس از WWE اینجا نیست.” “من اینجا هستم. و WWE در شهر است. پس این برای من یک معامله بزرگ است. هیچ چیز علیه WWE نیست، اما من کسی هستم که مربی به او دعوت کرده است. فکر نکنید که همه در WWE نمی خواهند اینجا باشند.”

در [email protected] و در توییتر Gentry_Estes@ با ستون‌نویس ورزشی تنسی، جنتری استس تماس بگیرید.

اسپویلر: درست میشه. یک داور جدید با سرعت از زمین خارج می شود و مجاز است به طور رسمی یک حرفه افسانه ای را با شکوه ببندد. کنفتی بنفش – ببینید، فلیر بنفش پوشیده بود – از داخل سالن پر جنب و جوش شهرداری عبور می کند. فلیر، چهره ای که زودتر در طی یک سکانس بد در خارج از رینگ خون آلود شده بود، توسط خانواده و دوستان تجلیل می شود. به جمعیت می‌گوید، او راه می‌رود و برای عموم مردمی که می‌پرستند، می‌بوسد و سپس خارج می‌شود و به سمت نوار کید راک می‌رود.

و خودنمایی. و سرگرم کننده.

وووووو

اسطوره کشتی حرفه ای، ریک فلیر، در سن 73 سالگی، پس از آخرین مسابقه حرفه ای خود در یک رویداد ویژه در سالن شهرداری نشویل، یکشنبه، 31 ژوئیه 2022، با جمعیت خداحافظی می کند.

به طور غریزی، شما از روی صندلی ها تماشا می کنید و نمی توانید نگران نباشید. هک، شما سعی می کنید نترسید.

فلیر در طول فیلم «پسر طبیعت»، یک مستند ESPN 30 برای 30، گفت: “پسر طبیعت شخصیت کشتی من بود. پسر طبیعت جعلی نبود. پسر طبیعت من بودم.” من انجام دادم. من حقه خودم را زندگی کردم.»

بدیهی است که فلیر همان روز یکشنبه نبود. یک خط داستانی لذت بخش قبل از مسابقه – فلیر توسط جف جارت بومی منطقه نشویل (که خودش در سن 55 سالگی جوانی نداشت) در پارکینگی دیده شده بود – این درام را ساخت. از لحظه‌ای که فلیر با لباس استاندارد و خودنمایی خود وارد شد، تماشاگران قاطعانه از او و همسر دامادش در کشتی حمایت کردند. پس از پایان آن، مردان بالغ اشک ریختند.

اما فلیر فلیر بود. بدون حیله پسر طبیعت در کشتی حرفه‌ای رشد کرد و محبوبیت بی‌نظیر خود را بر اساس یک چیز ایجاد کرد: تسلیم شدن او. در قلمرویی که بیشتر به سمت مشتریان یقه آبی طراحی شده بود، فلیر تمام تلاش خود را کرد تا به ثروت و موقعیت، جذابیت جنسی و سبک زندگی پر زرق و برق خود ببالد. سپس و رفت و این کار را کرد.

اسطوره کشتی حرفه ای، ریک فلیر، در سن 73 سالگی، پس از آخرین مسابقه حرفه ای خود در یک رویداد ویژه در سالن شهرداری نشویل، یکشنبه، 31 ژوئیه 2022، با جمعیت خداحافظی می کند.

با این حال همه چیز را در مورد فلیر می دانستم. چه کسی این کار را نمی کند؟

به خدا تو هم باورش کن آن اعتبار متفاوت بود. این است که چگونه یک «مرد بد» به محبوبیت بی‌سابقه‌ای و تأثیر فرهنگ پاپ دست یافت که تا به امروز ادامه دارد.

درست. دقایقی می گذرد تا او به اندازه کافی بخزد تا دستش را به سمت حریف بی جان دراز کند. اما این کشتی حرفه ای است، البته داور ناک اوت شده است. کسی نیست که تا سه بشمارد.