رون دیسانتیس تبلیغ الهام گرفته از «تاپ گان» را منتشر کرد و تمسخر توییتر درجه یک است

در سرتاسر این آگهی، کلیپ هایی از پاسخ دادن به سؤالات رسانه ای را نشان می دهد – گویی این یک چیز مثبت است.

برخی مانند یان وایت مجری شبکه تلویزیونی سی‌تی‌وی، فکر می‌کردند که آیا ممکن است اولویت‌های او نادرست باشد…

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

«صبح بخیر، خانم‌ها و آقایان، این فرماندار شما صحبت می‌کند. دسانتیس در حالی که یک کت چرمی به سبک تام کروز به تن داشت، گفت: تکامل آموزش امروز – مبارزه با سگ‌ها، مقابله با رسانه‌های شرکتی.

… یا اینکه واقعاً برای رای دهندگان فلوریدا در نظر گرفته شده است، به خصوص که دیسانتیس به عنوان نامزد احتمالی ریاست جمهوری 2024 در نظر گرفته می شود.

این تبلیغ – که “Top Gov” (دریافت؟) نامیده می شود – یک DeSantis پرحرف را نشان می دهد که روی موضوعی تمرکز می کند که ظاهراً فکر می کند مهم ترین چیز برای رای دهندگان است: رسانه های شرکتی.

او سپس درباره نحوه برخورد مردم با روزنامه نگاران مخوفی که مدام سؤالاتی می پرسند که او نمی خواهد به آنها پاسخ دهد، صحبت می کند.

یک نفر با هوشمندی واکنش عمومی رسانه های اجتماعی به این ویدئو را تنها در شش کلمه بیان کرد.

فرماندار فلوریدا، ران دی سانتیس (R) روز دوشنبه کمپین جدیدی با الهام از “Top Gun” منتشر کرد که توانست الهام بخش برخی از تمسخرهای درجه یک در توییتر باشد.

اگرچه این تبلیغ از زمانی که همسر فرماندار، کیسی دیسانتیس، برای اولین بار آن را منتشر کرد، بیش از 1 میلیون بازدید داشته است، اما باعث جلب توجه بسیاری از افراد شد.

«قوانین نامزدی به شرح زیر است. شماره 1: شلیک نکنید مگر اینکه به آن شلیک کنید، اما وقتی شلیک می کنند، شما با نیروی بسیار زیاد پاسخ می دهید. … شماره 2: هرگز و هرگز از دعوا عقب ننشینید. … شماره 3: روایت آنها را نپذیرید.»