رون دیسانتیس با شکایت اخلاقی دیگری روبرو است – این بار او را متهم به پذیرش یک اقامت 3 روزه 235000 دلاری در چهار فصل پالم بیچ کرد.

فرید روز دوشنبه نسخه ای از شکایت خود را در توییتر منتشر کرد. در او توییتاو دیسانتیس را به استفاده نادرست از بودجه اهداکنندگان و «پذیرش هدایای ممنوعه» از سوی کمیته اقدام سیاسی مرتبط با دیسانتیس، دوستان ران دیسانتیس متهم کرد.

فرید همچنین هزینه‌های دیگری از طرف دوستان ران دیسانتیس PAC را به عنوان شواهدی مبنی بر هزینه‌هایی که «در اصل به کمک‌ها، مخارج یا سایر فعالیت‌های سیاسی مرتبط نبود» ذکر کرد که طبق قانون ایالت مجاز است. این شامل یک صورت‌حساب از Four Seasons Miami، و یک رسید برای یک وعده غذایی در استیک‌خانه‌ای در میامی به نام Dirty French، به ازای هر سرخ شده بود.

سخنگوی دسانتیس، تارین فنسکه، در پاسخ به شکایت فرید در توییتی نوشت: «درست مانند حمله دو هفته پیش، ما فقط این را به لیست حملات بیهوده و با انگیزه سیاسی اضافه می کنیم. “بلندتر برای دموکرات ها در پشت: استفاده از شکایات اخلاقی برای اهداف حزبی نامناسب است.”

در 14 مارس، شرکت «آمریکا را دوباره بزرگ کن»، یک ابر PAC مرتبط با رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، شکایت اخلاقی مشابهی را علیه دیسانتیس ارائه کرد.

فرید و سخنگوی DeSantis بلافاصله به درخواست‌های Insider برای اظهار نظر ارسال شده خارج از ساعات کاری عادی پاسخ ندادند.

فرید، کمیسر سابق کشاورزی ایالت، در شکایت خود به کمیسیون اخلاق فلوریدا، آنچه را که به عقیده او استفاده نامناسب از بودجه PAC مرتبط با DeSantis است، تشریح کرد. این شامل، به ازای شکایت فرید، بیش از 235000 دلار برای سه مورد هزینه شد. عقب نشینی یک روزه به ساحل پالم Four Seasons در ماه فوریه.

این شکایت دیسانتیس را متهم به رفتن به یک خلوت 235000 دلاری با بودجه اهدایی در Four Seasons Palm Beach کرد.

  • نیکی فرید، دموکرات، شکایتی از اخلاقیات دسانتیس ارائه کرد و او را به “پذیرش هدایای ممنوعه” متهم کرد.

  • بر اساس سوابق مالی کمپین که توسط Insider مشاهده شده است، 235,244.52 دلار پرداخت شده به Four Season Palm Beach در 21 فوریه 2023، به عنوان هزینه رویداد ثبت شده است.

    دیسانتیس به طور رسمی نامزدی ریاست جمهوری 2024 را اعلام نکرده است، اما اگر ترامپ را انتخاب کند، بزرگترین رقیب ترامپ خواهد بود.

    شکایت شرکت MAGA، DeSantis را به درخواست و دریافت «هدایای غیرقانونی به ارزش میلیون‌ها دلار که نقض قوانین اخلاقی ایالت فلوریدا و قانون اساسی فلوریدا است» متهم کرد.

    ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا.سرویس خبری جو بربانک/اورلاندو سنتینل/تریبون از طریق گتی ایماژ

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    به گفته پولیتیکو، بیش از 150 نفر از جمله حامیان و اهداکنندگان DeSantis در ماه فوریه برای استراحت آخر هفته به فلوریدا دعوت شدند. فهرست میهمانان شامل سناتور ران جانسون و سناتور آرکانزاس تام کاتن بود. پولیتیکو گزارش داد که این رویداد برای جشن رونمایی از کتاب دیسانتیس با عنوان «شجاعت برای آزاد بودن: طرح کلی فلوریدا» برگزار شد.

    فرید در شکایت خود نوشت: «قانون فلوریدا ران دیسانتیس یا یکی از اعضای خانواده نزدیکش را از درخواست یا پذیرش آگاهانه، مستقیم یا غیرمستقیم، هر گونه هدیه از یک کمیته سیاسی منع می کند.

    در 14 مارس، سوپر PAC ترامپ، MAGA Inc.، شکایت اخلاقی مشابهی را علیه DeSantis تنظیم کرد.

    ران دیسانتیس روی تریبون کلیسا، دست‌های بیرون، با شیشه‌های رنگی پشت سرش

    ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا با شکایت اخلاقی دیگری مورد ضرب و شتم قرار گرفته است – این بار، از نیکی فرید، رئیس حزب دموکرات در فلوریدا.

    Insider سوابق مالی کمپین را از Friends of Ron DeSantis PAC مشاهده کرد که مبلغ 142,388.65 دلار را به عنوان هزینه جلسه به Four Seasons ثبت کرد. سوابق مالی همچنین یک اسکناس 11805.90 دلاری از استیک‌خانه کثیف فرانسوی را به عنوان هزینه غذا و نوشیدنی تعیین کرده است.

    سخنگوی DeSantis هر دو ادعای MAGA و فرید را رد کرد توییت در روز دوشنبه.