رونا مک دانیل، رئیس RNC: عذرخواهان ترامپ برای ناکامی میان دوره ای بخچه قربانی پیدا کردند

اینگراهام پاسخ داد که «همه» از جمله «در رأس حزب جمهوری‌خواه» مخالفت کرده‌اند – که کانوی پاسخ داد: «نه همه».

Dhillon به سوالات HuffPost پاسخ نداد. او نه در حضور روز دوشنبه خود در برنامه کارلسون و نه در پادکست روز بعد استیو بنن، مشاور ترامپ، حتی به ترامپ اشاره نکرد.

یک مشکل رایج این است که مک دانیل در حمایت از رای گیری زودهنگام و رای گیری غایب شکست خورده است، که به دموکرات ها در آستانه روز انتخابات امتیاز بزرگی می دهد. شان هانیتی، مجری برنامه فاکس و مشاور غیررسمی ترامپ، گفت: «من فکر می‌کنم جمهوری‌خواهان به هر دلیلی – بی‌میل و مقاومت – تمایلی به رأی‌گیری زودهنگام و رأی‌گیری از طریق پست ندارند».

ترامپ با وجود شکست در انتخابات با 7 میلیون رای در سطح ملی و 306 بر 232 در هیئت الکترال، اولین رئیس جمهور در بیش از دو قرن انتخابات شد که از تحویل مسالمت آمیز قدرت خودداری کرد. تحریک او به حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره – آخرین تلاش او برای ماندن در مقام – منجر به کشته شدن پنج نفر از جمله یک افسر پلیس، مجروح شدن 140 افسر و چهار پلیس خودکشی شد.

لورا اینگراهام، مجری برنامه فاکس، از کلیان کانوی، مشاور سابق کاخ سفید ترامپ، شکایت کرد که از باختن در دور دوم مجلس سنای جورجیا در روز سه‌شنبه «عصبانی» و «دیوانه» شده است. کانوی پاسخ داد که جمهوری خواهان باید از رای گیری زودهنگام و غیابی استفاده بهتری بکنند.

او با تمسخر این ایده که انتخابات میان دوره ای موفقیت آمیز بود، زیرا جمهوری خواهان کنترل مجلس را در دست خواهند گرفت، به بنن گفت: “پای من را ادرار نکن و به من بگو که باران می بارد.” ما واقعاً به یک دیدگاه تازه نیاز داریم.»

واشنگتن – پس از تماشای اینکه دونالد ترامپ، حزب جمهوری خواه را به سمت سومین فصل بد انتخاباتی هدایت می کند، به نظر می رسد پیروان او حول یک اجماع جمع می شوند: همه اینها تقصیر رونا مک دانیل است.

با این حال، این مبادله به طور کامل توهین ترامپ به رای گیری پستی را در طول رقابت انتخاباتی مجددش در سال 2020 از بین برد، زمانی که او بدون مدرک ادعا کرد که این روند فاسد است. در واقع، خود کانوی در جلسه 27 می 2020 با خبرنگاران در کاخ سفید از این موضع دفاع کرد.

جمهوری خواهان برای اجرای یک عبارت معروف، از باخت خسته شده اند. هارمیت دیلون، یکی از اعضای RNC از کالیفرنیا که ترامپ را مشتری قانون می داند، در بیانیه خود در برنامه فاکس نیوز تاکر کارلسون که مک دانیل را به چالش می کشد، گفت: و من فکر می کنم که ما باید رهبری خود را به طور اساسی تغییر دهیم تا برنده شویم. ریاست

لی زلدین، نماینده سابق نیویورک، که در نوامبر امسال در پیشنهاد خود برای فرمانداری شکست خورد، روز چهارشنبه اعلام کرد که به دنبال ریاست RNC نخواهد بود. او در بیانیه‌ای گفت: «به نظر می‌رسد انتخاب مجدد رئیس مک‌دانیل از قبل آماده شده است، گویی نتایج ناامیدکننده هر انتخابات در دوران تصدی وی، از جمله انتخابات دیروز در جورجیا، اهمیتی ندارد و نباید حتی مهم باشد». یک توییت: «این بدان معنا نیست که او حتی باید دوباره نامزد شود. زمان آن فرا رسیده است که GOP رهبری جدید را انتخاب کند! زمان خون تازه است!»

RNC در نشست زمستانی خود در ژانویه، رئیس خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 انتخاب خواهد کرد.

سخنگویان مک دانیل به سوالات HuffPost پاسخ ندادند.

رونا مک دانیل، رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان، طی یک گردهمایی تبلیغاتی با نامزد جمهوری خواه سنا جورجیا، هرشل واکر، در 29 نوامبر 2022، در گرینزبورو، جورجیا، صحبت می کند.

ترامپ در گردهمایی‌ها و بیانیه‌های خود در شبکه‌های اجتماعی شخصی خود به دروغ‌گویی درباره انتخابات و کار کمیته منتخب مجلس نمایندگان در 6 ژانویه ادامه داده و آن را یک «فریب» شبیه تحقیقات قبلی در مورد پذیرش کمک‌های روسیه از سوی کمپین انتخاباتی سال 2016 و او خوانده است. تلاش برای اخاذی از اوکراین برای کمک به مبارزات انتخاباتی خود در سال 2020.

بدون شک اکثر اعضای RNC مانند Ronna هستند، اما سوال این است که آیا مردم مردم می توانند اعضای RNC را که قبلاً متعهد به حمایت از Ronna هستند متقاعد کنند تا نامزد دیگری را انتخاب کنند؟ یکی از اعضای ارشد به شرط ناشناس ماندن گفت. “یا مردم می توانند به رونا کمک کنند تا بفهمد که حزب به تغییر نیاز دارد زیرا اعضای RNC به وضوح تمایلی به انجام کارهای کثیف و نشان دادن درب به او ندارند؟”

دیگر حامیان ترامپ استدلال می‌کنند که تنها مک دانیل نیست که باید برکنار شود، بلکه میچ مک‌کانل، رهبر جمهوری‌خواهان مجلس سنا و کوین مک‌کارتی، رهبر جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان، رئیس‌جمهور احتمالی در ژانویه نیز باید برکنار شوند. حزب جمهوری‌خواه به لی زلدین، هارمیت دیلون، توماس ماسی، مایک جانسون، جیم جردن و مک‌لیدریشی کمتر فاسد نیاز دارد. نوشت جنا الیس، وکیل سابق ستاد انتخاباتی ترامپ، که سه مرجع اخیر او متحدان ترامپ در مجلس هستند.

«آنها یک ساعت در صف کیک جورج تاون منتظر می مانند تا یک کیک کوچک تهیه کنند. بنابراین من فکر می‌کنم که آنها می‌توانند در صف منتظر بمانند تا کاری را انجام دهند که مهم‌تر و مهم‌تر از نظر قانون اساسی است که رای خود را به صندوق انداختند.» بعد رای گیری آنلاین است. سپس به زودی ما DoorDash و Uber Eats هر آنچه را که نیاز داریم، از جمله برگه های رای ما را ارائه خواهیم کرد.”

مک دانیل، رئیس سابق حزب ایالتی در میشیگان، پس از پیروزی غیرمنتظره‌اش در کاخ سفید در سال 2016، توسط ترامپ برای اداره RNC انتخاب شد. او علیرغم اینکه جمهوری‌خواهان در انتخابات میان‌دوره‌ای سال 2018 و سپس در سال 2020 به درخواست ترامپ ادامه دادند، در این سمت باقی ماند. ، با وجود از دست دادن خود.

ترامپ به دلیل نقشش در حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره ایالات متحده، از جمله طرح ارائه لوح های تقلبی انتخاب کنندگان از ایالت هایی که به جو بایدن دموکرات رای داده بودند، تحت بازرسی وزارت دادگستری قرار دارد. برای تحت فشار قرار دادن مایک پنس، معاون رئیس جمهور وقت ترامپ، برای اعطای دوره دوم به ترامپ. یک تحقیق جداگانه در حال بررسی برداشتن اسناد بسیار محرمانه ترامپ از کاخ سفید و امتناع متعاقب آن از تحویل آنها، حتی در سرپیچی از احضاریه است.

اگر در انتخابات مقدماتی مورد تایید او قرار بگیرید، احتمالا برنده خواهید شد. میت رامنی، سناتور یوتا، یکی از معدود سناتورهای جمهوری خواه که مایل است ترامپ را به طور علنی مقصر بداند، گفت: اگر در مجموع مورد تایید او قرار بگیرید، احتمالاً شکست خواهید خورد. بنابراین، برای کسی که واقعاً می‌خواهد در انتخابات پیروز شود، تأیید شدن توسط او بوسه مرگ است.»

ایگور بابیچ در گزارشگری مشارکت داشت.





منبع

کانوی روز چهارشنبه به HuffPost گفت که او از استفاده از قوانین موجود حمایت کرده است. او گفت: “من از رای دادن زودهنگام و نزدیک شدن به دموکرات ها در برگه های رای بانکی در اسرع وقت حمایت کرده ام، زیرا این امر در بسیاری از ایالت ها عادی است.”

او به حامیان خود گفته است که 100 رای از 168 عضو قفل شده است، اما این قبل از اعلام دیلون بود.

بیل پالاتوچی، یکی از معدود اعضای RNC که مایل به انتقاد علنی از ترامپ است، موافقت کرد که رئیس جمهور سابق، که دوباره به دنبال کاخ سفید است، مشکل اصلی واقعی است. او با اشاره به سناتور نیویورکی که از ژانویه، به لطف این قانون، از ماه ژانویه به عنوان رهبر اکثریت قدرت خواهد داشت، گفت: «وقتی جمهوری خواهان می بینند که سناتور شومر ریاست سنای ایالات متحده را بر عهده دارد، کسی را به جز دون ترامپ مقصر نمی دانند. نتیجه رواناب گرجستان

به‌جای سرزنش رئیس‌جمهور سابق کودتا – که تمایل به انتشار دروغ‌های خود در مورد انتخابات 2020 را شرط حمایت خود قرار داد- فعالان، قانون‌گذاران و حتی برخی از اعضای کمیته ملی جمهوری‌خواه در عوض رئیس‌جمهور RNC را که به‌دنبال یک حزب جمهوری‌خواه است، سرزنش کرده‌اند. چهارمین دوره دو ساله

رونا مک دانیل، رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان، طی یک گردهمایی تبلیغاتی با نامزد جمهوری خواه سنا جورجیا، هرشل واکر، در 29 نوامبر 2022، در گرینزبورو، جورجیا، صحبت می کند.

وقتی جمهوری خواهان می بینند که سناتور شومر ریاست مجلس سنای آمریکا را بر عهده دارد، به جز دون ترامپ، کسی را مقصر نمی دانند.عضو RNC بیل پالاتوچی

علاوه بر تحقیقات جنایی فدرال، یک دادستان جورجیا در حال بررسی تلاش های ترامپ و متحدانش برای وادار کردن مقامات ایالتی به اعلام نادرست وی برنده آن ایالت است.

رونا مک دانیل، رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان، طی یک گردهمایی تبلیغاتی با نامزد جمهوری خواه سنا جورجیا، هرشل واکر، در 29 نوامبر 2022، در گرینزبورو، جورجیا، صحبت می کند.

ما باید نه فقط برای رای، بلکه برای آرا رقابت کنیم. ما باید برای رای گیری رقابت کنیم. کانوی می‌گوید: «اگر زودهنگام رای‌های بانکی را صادر نکنیم، به ضرر خود ادامه خواهیم داد.»

با این حال، انتقادات از مک دانیل – و مک کانل و مک کارتی – همچنین نادیده گرفته می شود که این ترامپ بود که در نامزدهای حزب جمهوری خواه بر وفاداری شخصی به او اصرار داشت و به ویژه اینکه آنها دروغ های انتخاباتی او را طوطی وار می کنند – ویژگی که بسیاری از رای دهندگان مستقل آن را نفرت انگیز و خطرناک می دانستند.