رونالدو در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل مراکش نیمکت نشین شد

رونالدو 37 ساله پس از شروع از روی نیمکت و سپس به عنوان یار تعویضی برای بازی مرحله یک هشتم نهایی مقابل سوئیس، از ابتدا در بازی یک چهارم نهایی مقابل مراکش در روز شنبه بازی نخواهد کرد.

دیگر بازیکنان شروع کننده پرتغال مقابل مراکش در ورزشگاه آل توماما شامل ژائو فلیکس، برناردو سیلوا، برونو فرناندز و اوتاویو بودند.

___

پرتغال برای سومین بار در تلاش است تا به جمع چهار تیم پایانی صعود کند، در سال 1966 سوم شد و در سال 2006 چهارم شد. از 16 سال پیش از آن تورنمنت در آلمان، از مرحله یک هشتم نهایی عبور نکرده بود.

گونسالو راموس که روز سه شنبه در پیروزی 6-1 پرتغال مقابل سوئیس در اولین بازی خود برای پرتغال هت تریک کرد، بار دیگر بالاتر از رونالدو انتخاب شد.

رونالدو در پنجمین و احتمالا آخرین جام جهانی خود بازی می کند.

رونالدو، بهترین گلزن تاریخ فوتبال بین‌المللی مردان با 118 گل، در نهایت در دقیقه 74 به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد. او پس از بازی تا حدودی از سایر اعضای تیم جدا شده بود و پس از تعویض در آخرین بازی گروهی مقابل کره جنوبی، رفتار ضعیفی از خود نشان داده بود.

رونالدو در مرحله گروهی عملکرد ضعیفی داشت، اگرچه در پیروزی 3-2 مقابل غنا گلزنی کرد تا اولین بازیکنی باشد که در پنج جام جهانی گلزنی می کند. او از سال 2006 در تمامی دوره های این مسابقات بازی کرده است.

پوشش جام جهانی AP: https://apnews.com/hub/world-cup و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

دوحه، قطر (AP) – کریستیانو رونالدو برای دومین بازی متوالی در جام جهانی از ترکیب اصلی پرتغال کنار گذاشته شد.

او پس از اینکه فرناندو سانتوس سرمربی تیمش در بازی قبلی از رفتار کاپیتان تیمش ابراز نارضایتی کرد، در مقابل سوئیس از ترکیب کنار گذاشته شد.

سانتوس بعداً گفت که رونالدو از اینکه به او می گویند نیمکت نشین شده است “خشنود نیست” اما هرگز به خاطر این تصمیم تهدید به ترک جام جهانی نکرده است.