روسیه می خواهد قاتل را به تبادل زندانیان با گرینر، ویلان: گزارش اضافه کند

جمهوری‌خواهان و دموکرات‌های سابق، یک حزب سیاسی میانه‌روی جدید، Forward را تشکیل می‌دهند

سی‌ان‌ان می‌نویسد، «با تأکید بر اینکه دولت بایدن چقدر مصمم بوده است گرینر و ویلان را به ایالات متحده بازگرداند»، به گفته یک منبع ارشد دولت آلمان، مقامات در واقع با آلمانی‌ها در مورد مشارکت کراسیکوف در یک تجارت صحبت کردند. هنگامی که از یکی از مقامات وزارت امور خارجه درخواست شد در مورد این وضعیت اظهار نظر کنند، یک مقام وزارت خارجه به CNN گفت که “به منظور حفظ بهترین فرصت برای یک نتیجه موفق، ما به طور علنی در مورد هیچ گمانه زنی اظهار نظر نمی کنیم.”

سی ان ان روز جمعه گزارش داد که دولت روسیه درخواست کرده است که وادیم کراسیکوف مجرم قاتل به مبادله زندانیان پیشنهادی آمریکا در مبادله ویکتور بوت فروشنده اسلحه روسی با آمریکایی های بازداشت شده بریتنی گرینر و پل ویلان اضافه شود.

بریتنی گرینر.

ویلان به اتهام جاسوسی در سال 2020 مجرم شناخته شد و به 16 سال زندان محکوم شد. گرینر در حال حاضر در روسیه به دلیل نگهداری مواد مخدر تحت محاکمه است. سی ان ان گزارش می دهد که هر دو به اشتباه توسط وزارت امور خارجه بازداشت شده اند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

اگر نه بایدن پس کیست؟

بریتنی گرینر. الکساندر زملیانیچنکو/POOL/AFP از طریق گتی ایماژ

کریس کومو پس از اخراج CNN برای برنامه جدید پربیننده استخدام شد



منبع

سی ان ان خاطرنشان می کند که روس ها ظاهراً این درخواست را در اوایل این ماه با ایالات متحده در میان گذاشتند، البته از طریق یک کانال پشتی غیررسمی که توسط آژانس جاسوسی و جانشین KGB FSB استفاده می شد. به دلیل نحوه درخواست، ایالات متحده آن را “به عنوان یک مقابله قانونی” با پیشنهاد اولیه برای گرینر و ویلان تلقی نکرد. همچنین این مشکل وجود دارد که کراسیکوف در حال حاضر در بازداشت آلمان به سر می‌برد و یک مبارز چچنی را در سال 2019 در کلینر تیرگارتن برلین به قتل رسانده است. او به حبس ابد محکوم شد.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در مورد مبادله گفتگو کرد. به گفته سی‌ان‌ان، احتمالاً روس‌ها در ازای گرینر و ویلان دو زندانی می‌خواهند.