‘روز بدی خواهیم داشت’

بر اساس این گزارش، پتک به همراه تصاویر جراحات و صحنه جنایت، همگی به عنوان مدرک ارائه شده است.

پس از دستگیری به دلایل احتمالی، به قربانی اطلاعات خشونت خانگی داده شد و رینز در دستبند قرار گرفت. این مرد 36 ساله با اتهامات متعددی از جمله تیراندازی با سلاح مرگبار، آدم ربایی/ حبس کاذب و نقض قرار منع تعقیب روبرو است.

بیشتر بخوانید: مرد فلوریدا به دلیل حمله به دستگاه خودپرداز با چکش دستگیر شد

این زن گفت دوست پسرش “تمام شب او را کتک می زد” و او را با اخطاری از خواب بیدار کرد: “امروز روز بدی خواهیم داشت.”

بیشتر بخوانید: پلیس می گوید یک زن فلوریدا به یک بار حمله می کند

در واقع، پس از بررسی با اعزام، قربانی حکم دادگاه علیه رینز داشت.

پلیس سپس محل اقامت را بررسی کرد اما نتوانست تشخیص دهد که آیا کسی در خانه است یا هنوز خواب است.

گزارش گفت: “هیچ نشانه ای از ناراحتی مشاهده نشد” و افسر آنجا را ترک کرد.

او همچنان در بازداشت به سر می برد و تاریخ دادگاه برای 20 فوریه تعیین شده است.



منبع

این شکایت می گوید که این اولین برخورد خشونت آمیز بین این دو نبود. این زن همچنین گفت که دوست پسرش که بعداً به نام شان رینز شناخته شد، چند روز قبل در 31 ژانویه در اتاق نشیمن آنها با یک پتک به او حمله کرد و به وسط سر او ضربه زد.

کمی بیش از یک ساعت بعد، یک تماس اضطراری دیگر از یک زن دریافت کرد که گفت او همان کسی بود که قبلاً تلفن کرده بود و فوراً به کمک نیاز داشت.

افسر به خانه برگشت و بیرون منتظر ماند تا ببیند آیا کسی وارد یا بیرون شده است. تقریباً در ساعت 8:15 صبح، او نوشت که دیدم درب گاراژ باز شده و یک زن از گاراژ خارج می شود. پلیس با ماشین گشت خود به سمت او آمد و به او گفت که در حال بررسی یک “اختلال احتمالی” است.

پلیس توانستند بریدگی خونین بالای سر زن ناشی از اصابت چکش و “کبودی تازه” ناشی از اصابت توسط متهم را در اوایل روز مشاهده کنند. او همچنین “محل حمله و لکه های خون” را نشان داد.

قربانی گزارش داد که سرش “شروع به خونریزی کرد” و رینز به او گفت: “بهتر است خونریزی را متوقف کنی، زیرا من تو را به بیمارستان نمی برم.” قربانی گفت که سپس دوش گرفته است.

به محض ورود به محل سکونت، یک افسر سعی کرد با تماس گیرنده تماس برقرار کند، در را زد و زنگ در را “چند بار” به صدا درآورد، اما پاسخی دریافت نکرد.

یکی دیگر از افسران کیپ کورال متعاقباً برای مصاحبه با متهم وارد شد، او اظهار داشت که نمی‌داند چرا پلیس را فراخوانده‌اند زیرا آن دو حتی با هم دعوا نکرده‌اند. او سپس گفت که دوست دخترش «ممکن است» یک دستور حفاظت فعال علیه او داشته باشد.

بر اساس سوگندنامه دستگیری از اداره پلیس کیپ کورال، اپراتورهای 911 در حوالی ساعت 6:15 صبح روز 2 فوریه تماسی مبنی بر “باتری احتمالی” دریافت کردند.

پلیس در فلوریدا در یک خانه به دلیل گمان بودن چیزی اشتباه بود و همینطور هم شد.