روزنامه‌نگار می‌گوید خودی‌های طرفدار MAGA GOP مخفیانه «نمی‌توانند صبر کنند تا این مرد بمیرد»

اما امید پنهان دیگری نیز در میان جمهوریخواهان ساکت ضد ترامپ وجود دارد.

به گفته مک‌کی کاپینز، روزنامه‌نگار آتلانتیک، بسیاری از مقامات جمهوری‌خواه نمی‌خواهند دونالد ترامپ در کنار او باشد، اما از اینکه علناً او را به چالش بکشند نیز می‌ترسند.

کاپینز در پاسخ به سوالی در مورد آن در CNN گفت که این تنها بار نیست که این احساس را شنیده است.

کاپینز روز دوشنبه در CNN گفت: “همه آنها می خواستند او برود، اما هیچ کس نمی خواست مستقیماً با او مقابله کند.” “فقط این ترس وجود دارد که اگر آنها به دنبال او بروند یا اگر بخواهند اطراف دیگری جمع شوند، باعث واکنش شدید پایگاه او شوند.”

او گفت: «از اینکه چند بار این را شنیده بودم متعجب شدم. “من در ابتدا فکر کردم که این یک جوک بیمارگونه و تاریک بود. اما آنقدر آن را شنیدم که مشخص شد این همان چیزی است که بسیاری از جمهوری خواهان به آن اعتقاد دارند و فقط از ناامیدی در حزب صحبت می کند.

گزارش کامل او را اینجا بخوانید و مصاحبه CNN را در زیر ببینید:



منبع

“شما افراد زیادی دارید که فقط آرزو می کنند [Trump’s] بر اساس گزارش خود در آتلانتیک، نماینده سابق پیتر مایجر (R-Mich.) به کاپینز گفت. من می خواهم واضح بگویم: من در آن اردو نیستم. اما از افراد زیادی شنیده‌ام که روی صحنه می‌روند و کلاه قرمزی بر سر می‌گذارند و روز بعد با من تماس می‌گیرند و می‌گویند: “من نمی‌توانم صبر کنم تا این مرد بمیرد.”

او در CNN و در آخرین گزارش خود در آتلانتیک توضیح داد که اعضای حزب امیدوارند اتفاقی بیفتد که ترامپ را از صحنه حذف کند، مانند کیفرخواست.