رودی جولیانی در جلسه رسیدگی به تخلفات وکیل خود برای پاسخ به سوالات اساسی تلاش کرد

بعداً در جریان دادرسی، جولیانی مجدداً یادآور شد که وقتی شروع به اظهار نظر در مورد حکم دادگاه عالی پنسیلوانیا در مورد رویه‌های رأی‌گیری در ایالت کرد، به عنوان شاهد در آنجا بود تا به سؤالات پاسخ دهد.

پرونده اخلاقی که توسط دفتر مشاور انضباطی وکلای واشنگتن دی سی مطرح شده است، تلاش جولیانی برای لغو نتایج انتخابات 2020 در پنسیلوانیا را در زمانی که وکیل شخصی دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا بود، به صفر می رساند. به طور خاص، ODC ادعا می‌کند که شهردار سابق نیویورک با وجود این واقعیت که «هیچ مبنای واقعی یا قانونی» برای ادعای جولیانی مبنی بر تقلب گسترده در رأی‌دهی وجود ندارد، یک دادخواست «بی‌اهمیت» به منظور بی‌ثبات کردن نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری پنسیلوانیا ارائه کرده است.

رابرت برنیوس، یک وکیل بازنشسته که ریاست جلسات را بر عهده داشت، نیز چندین بار تلاش کرد تا جولیانی را تحت کنترل درآورد.

وکیل در یک لحظه به جولیانی گفت: “من از شما می پرسم ساعت چند است و شما به من می گویید چگونه یک ساعت بسازم.”

او گفت: “آقای جولیانی، من ناراحتی شما را درک می کنم، اما این نقطه ای نیست که شما باید در مورد ادعاهای خود استدلال کنید.” “فقط به سوالات پاسخ دهید. ممنون.”

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

فاکس به طور فزاینده ای از جولیانی ناامید شد و روند رسیدگی ها ادامه داشت. در مقطعی، او تلاش می کرد تا جزئیات بیشتری را از جولیانی در مورد نقشش در طرح دعوی قضایی در پرونده پنسیلوانیا به دست آورد، اما شهردار سابق بارها از مسیر خود منحرف شد و شروع به پخش ادعاهای مزخرف در مورد تقلب در رأی دهندگان در ایالت های دیگر کرد.

فاکس در جریان جلسه استماع مجازی گفت: «آقای جولیانی مسئول طرح یک اقدام بیهوده بود که از دادگاه پنسیلوانیا خواسته بود میلیون‌ها نفر را از حق رای محروم کنند.

فاکس جولیانی را نادیده گرفت و اشاره کرد که در این حکم به ناظران انتخابات اجازه داده می شود در اتاقی که آرا در آن شمارش می شود، بمانند.

وکیل مخالف به طور فزاینده ای ناامید شدند زیرا جولیانی نتوانست به سؤالات مستقیم پاسخ دهد، از مسیر منحرف شد و ادعاهای بیهوده ای در مورد تقلب در رأی دهندگان پخش کرد.

  • رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک روز دوشنبه به عنوان اولین شاهد در جلسه رسیدگی به تخلفات وکیل خود حاضر شد، اما روند رسیدگی به این پرونده به سرعت افزایش یافت زیرا وکیل مخالف جولیانی را به دلیل پاسخ ندادن به سؤالات ساده و پر پیچ و خم شدن مکرر از مسیر مورد انتقاد قرار داد.

    جولیانی گفت: «خب، می‌دانی، من واقعاً فکر می‌کنم باید به من اجازه دهید به این سؤال پاسخ دهم تا بتوانم زمینه‌ای را که در آن فعالیت می‌کردم، پیدا کنم. بنابراین شما این تصور نادرست را ایجاد نکنید که تمام وقت و توجه من به یک موضوع اختصاص داده شده است در حالی که اینطور نیست.

    جولیانی گفت: «پس شما قبول دارید که موضع من معقول است، زیرا همان موضع مخالفان بود. “به سختی بود -“

    ODC گفت که جولیانی با طرح شکایت، قوانین رفتار حرفه‌ای پنسیلوانیا را نقض کرده و “درگیر رفتارهای مخرب برای اجرای عدالت شده است.”

    رودی جولیانی به عنوان شاهد در جلسه رسیدگی به تخلفات وکیل خود در روز دوشنبه حضور یافت.

  • فاکس سپس مداخله کرد و گفت: “آقای جولیانی، من سوالات را می پرسم.”

    روز دوشنبه، همیلتون فاکس، مشاور انضباطی، در بحث آغازین خود گفت که جولیانی در تلاش برای تضعیف قانون اساسی “مجوز قانونی خود را به سلاح تبدیل کرد”.

    رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک.مری آلتافر / آسوشیتدپرس

    • رودی جولیانی

      برنیوس گفت: «شما برای مدت طولانی وکیل دادگستری بوده‌اید و می‌دانید که این روند چگونه کار می‌کند. “روند منظم شده است.”

      اوایل روز، برنیوس یکی دیگر از ناله های طولانی جولیانی را قطع کرد تا به او یادآوری کند که او به عنوان یک “شاهد” شهادت می دهد.

      جولیانی درباره این حکم گفت: «من این را خیلی خیلی واضح به یاد می‌آورم. “این یک نظر بسیار قابل بحث است.”

      شهردار سابق سپس گفت که او “سه سال یا بیشتر تحت تعقیب قرار گرفته” و اقدامات او خارج از چارچوب بوده است.

      فاکس گفت: “آقای جولیانی، من در تلاشم تا بفهمم نقش شما در نوشتن – در تهیه پیش نویس – شکایت اولیه در پنسیلوانیا چه بوده است.” “من از شما می پرسم ساعت چند است و شما به من می گویید چگونه یک ساعت بسازم.”