رقیب DeSantis انتخاب شد. دموکرات های نیویورک دعواهای درون حزبی به راه انداختند

دمینگز که زمانی در فهرست کوتاه جو بایدن برای معاونت رئیس جمهور بود، امسال با چهار نامزد دموکرات دیگر سنا که به دنبال تغییر کرسی هایی هستند که در حال حاضر در اختیار حزب جمهوری خواه است، به نیروها می پیوندد.

بسیاری از دموکرات‌ها در این منطقه ناله می‌کردند که باید از بین دو مقام با ارزش یکی را انتخاب کنند، اما انتظار می‌رود که نادلر در پاییز امسال به پیروزی برسد.

نامزد قانونگذاری اوکلاهاما که در گذشته اظهارات ضد همجنس گرایان را مطرح کرده بود شکست خورد

شان پاتریک مالونی، نماینده مجلس نمایندگان، در حالی که این دو در حال رقابت برای منطقه ای جدید در نیویورک بودند، مورد آتش شدید سناتور ایالتی الساندرا بیاگی قرار گرفت.

نماینده جری نادلر در طول دوازدهمین مناظره اولیه دموکرات منطقه کنگره در نیویورک که توسط اسپکتروم نیوز NY1 و WNYC در مرکز فارغ التحصیلان CUNY، سه شنبه، 2 اوت 2022، در نیویورک برگزار شد، سخنرانی می کند. (AP Photo/Mary Altaffer, Pool) ORG XMIT: NYMA108

ران دیسانتیس جمهوری‌خواه در رقابت‌های مقدماتی روز سه‌شنبه در حالی که دموکرات‌های فلوریدا نامزدی را انتخاب کردند که امیدوارند نامزدی را انتخاب کردند. می تواند به جاه طلبی های او در کاخ سفید پایان دهد.

Bannister اسک را 58٪ -42٪ شکست داد.

اسکات اسک جمهوری خواه، در انتخابات مقدماتی خود در برابر گلوریا بانیستر برای یک کرسی نماینده بخشی از شهر اوکلاهاما در مجلس قانونگذاری ایالت شکست خورد.

حال سوال این است که آیا رئیس پلیس سابق اورلاندو می تواند رقابت را بیشتر کند؟

نتایج اولیه انتخابات نشان داد که کریست فرید را با اختلاف 60 تا 35 درصد شکست داد.

صندوق موسوم به “پنج قابل انعطاف” شامل دمینگز، چری بیزلی نامزد سنای کارولینای شمالی، تیم رایان نامزد سنای اوهایو است. جان فترمن، نامزد سنای پنسیلوانیا؛ و ماندلا بارنز دموکرات سنای ویسکانسین.

صندلی DCCC زنده می ماند

او رهبر DCCC را به دلیل حمایت از استراتژی مورد استفاده در میشیگان که تبلیغات حمله را در طول انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه خریداری می‌کرد و منکران انتخابات را مورد توجه قرار می‌داد، فراخواند. اما مالونی از نظارت خود بر تلاش برای نجات اکثریت مجلس نمایندگان در برابر بادهای مخالف تاریخی دفاع کرد و اشاره کرد که در رقابت میشیگان اکنون دموکرات ها برای کسب کرسی مورد علاقه هستند.

نادلر در NY پیروز شد

در نتیجه، نام دیسانتیس در بین کاندیداهایی که می توانند برای نامزدی در سال 2024 با رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ رقابت کنند، صعود کرده است.

دمینگز نامزدی را تصاحب می کند

بیشتر: ترامپ و روبیو ژنرال مارک میلی را برای تماس با چین “خیانتکار” خطاب کردند

نظرسنجی دانشگاه فلوریدا شمالی که از طریق ایمیل انجام شد برای مثال، که در این ماه منتشر شد، نماینده کنگره با 4 درصد برتری نشان داد.

در هفته های منتهی به مسابقه، اسک در سال 2013 تیترهایی را برای نظرات فیس بوک ایجاد کرد، جایی که او نوشت که همجنس گرایان “شایستگی مرگ” دارند و “ما کاملاً حق داریم” آنها را سنگسار کنیم.

جری نادلر، رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا، کارولین مالونی، رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان را شکست داد و با پایان دوره ریاستش در ژانویه، به سه دهه حضورش در کنگره پایان داد.

نماینده جری نادلر در طول دوازدهمین مناظره اولیه دموکرات منطقه کنگره در نیویورک که توسط اسپکتروم نیوز NY1 و WNYC در مرکز فارغ التحصیلان CUNY، سه شنبه، 2 اوت 2022، در نیویورک برگزار شد، سخنرانی می کند.  (AP Photo/Mary Altaffer, Pool) ORG XMIT: NYMA108

او همچنین نسبت به روبیو، کاندیدای سابق ریاست جمهوری، پول بیشتری به دست آورده است. سوابق کمپین فدرال نشان می دهد که او حدود 47.8 میلیون دلار در مقایسه با 36.7 میلیون دلار روبیو جمع آوری کرده است.

رون دیسانتیس جمهوری خواه با چارلی کریست، نماینده مجلس نمایندگان، به چالش کشیده خواهد شد، که به راحتی پس از انتخابات مقدماتی دموکرات، کمیسر کشاورزی نیکی فرید را شکست داد.

او گفت: “خب، آیا این باعث می‌شود من یک همجنس‌گرا هراس باشم؟ شاید برخی فکر می‌کنند که اینطور است، اما تا آنجا که به من و بسیاری از رای‌دهندگان… مربوط می‌شود، من را به سادگی مسیحی می‌کند.”

دیسانتیس، کهنه سرباز 43 ساله نیروی دریایی، احتمالا خود را به عنوان قهرمان محافظه کاران معرفی خواهد کرد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: پیشنهادات اولیه: رقیب DeSantis انتخاب شد. دموکرات های نیویورک دعواهای درون حزبی به راه انداختند



منبع

“من اعصاب خوردم؟”: نمایندگان وال دمینگ و جیم جردن بر سر حمایت از پلیس درگیر شدند

همانطور که انتظار می رفت، نماینده وال دمینگز به راحتی در انتخابات مقدماتی چهار جانبه دموکرات فلوریدا در روز سه شنبه برای مجلس سنای ایالات متحده پیروز شد و یک رقابت موردانتظار را علیه مارکو روبیو، رئیس جمهوری خواه فعلی، پاییز امسال برپا کرد.

بیشتر: بایدن روز چهارشنبه برنامه خود را برای لغو 10000 دلار بدهی وام دانشجویی اعلام کند

کریستاس کاملاً سفر سیاسی داشت. او ابتدا به عنوان فرماندار فلوریدا انتخاب شد به عنوان یک جمهوری خواه در سال 2006 تا زمانی که در سال 2010 مستقل شد، زمانی که برای سناتور ایالات متحده نامزد شد. دو سال بعد دموکرات شد.

در اینجا نکات اصلی از دور مقدماتی سه شنبه آورده شده است:

دیسانتیس علیه کریست

نماینده وال دمینگز، فلوریدا، در 29 ژوئیه 2020، در واشنگتن دی سی

در آخرین مرحله انتخابات مقدماتی، فرید سعی کرد توجه را به سمت‌های قبلی رقیبش که به عنوان یک جمهوری‌خواه در اختیار داشت، جلب کند. او همچنین به شدت به مبارزه برای حمایت از حقوق سقط جنین در آخرین مرحله کمپین متمایل شد.

بیاگی، که توسط نماینده الکساندریا اوکاسیو-کورتز تایید شده است، مالونی را ناراضی خواند و گفت که او بیشتر به سیاست های مصلحت آمیز اهمیت می دهد تا ارزش های اصلی لیبرال.

اوکلاهاما انتظار نداشت در انتخابات مقدماتی روز سه‌شنبه تیتر اخبار شود، اما اظهارات خشونت‌آمیز یک کاندیدای مجلس نمایندگان آمریکا علیه آمریکایی‌های همجنس‌گرا، این رقابت قانون‌گذاری را در کانون توجه ملی قرار داد.

اسک هنگام نامزدی ناموفق برای یک کرسی دیگر مجلس در سال 2014 از این اظهارات دفاع کرد و گفت که “نظری علیه همجنسگرایی دارد.”

اما دمینگز در برخی از آخرین نظرسنجی ها در حال افزایش است.

نماینده وال دمینگز، فلوریدا، در 29 ژوئیه 2020، در واشنگتن دی سی

بیشتر: شان پاتریک مالونی، نماینده دموکرات نیویورک کیست؟ او از حمایت بیل کلینتون و پلوسی برخوردار است

در نتیجه نیمه شرقی و غربی منهتن برای اولین بار در یک منطقه ترکیب شدند از جنگ جهانی دوم

اکنون کریست با پیامی مبنی بر اینکه یک میانه رو متحد کننده است، به ژنرال می پردازد که تصور می شود آخرین سد راه برای دسانتیس قبل از اینکه او برای ریاست جمهوری نامزد شود، باشد.

در خارج از فلوریدا، رقابت‌های مقدماتی سه‌شنبه دو درگیری درون‌حزبی برای دموکرات‌ها در نیویورک، از جمله رقابت بین دو رئیس قدرتمند کنگره و رفراندوم پیش‌رونده در مورد رئیس بازوی انتخاب مجدد دموکرات‌های مجلس نمایندگان برگزار شد.

یکی از انتخابات مقدماتی پرمخاطب روز سه شنبه، درگیری بین دو رهبر قدیمی دموکرات مجلس نمایندگان بود که به دلیل تقسیم مجدد در مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

کریست در سخنرانی پیروزی خود در روز سه شنبه گفت: فرماندار دیسانتیس فقط به کاخ سفید اهمیت می دهد. او به خانه شما اهمیتی نمی دهد.

رئیس کمیته مبارزات انتخاباتی دموکرات کنگره از چالش یک دشمن مترقی در رقابت های روز سه شنبه جان سالم به در برد.

پس از آنکه دادگاه ایالتی نقشه های اصلی قانونگذار نیویورک تحت کنترل دموکرات ها را دور انداخت، دو تن از لیبرال های مستحکم، که هر دو در سال 1992 انتخاب شدند، در یک منطقه قرار گرفتند.

سیاست: دیسانتیس می گوید امیدوار است با انتخاب مجدد خود فلوریدا را به حالت قرمز جامد تبدیل کند

بیشتر: دونالد ترامپ، دلال قدرت: انتخابات مقدماتی نشان می‌دهد که او تا حدی بر جمهوری‌خواهان کنترل دارد

فلوریدا اخیراً در گرایش جمهوری‌خواهان بوده است، و رقابت سنای آن توسط پیش‌بینی‌کنندگان انتخابات به عنوان یک کرسی احتمالی یا متمایل به حزب جمهوری‌خواه رتبه‌بندی می‌شود.

از زمان کسب مقام اول ایالت سان شاین با کمتر از نیم درصد در سال 2018، فرماندار به یک چهره قطبی تبدیل شده است. او قهرمان محافظه کاران و میله برق گیر برای لیبرال ها در چندین موضوع داغ شده است.

اما DeSantis به سادگی منتظر نیست تا ببیند حریف ماه نوامبر او چه کسی خواهد بود. او وزن سیاسی خود را نیز دور می اندازد و از مدعیان در حدود سه دوجین انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در سراسر ایالت حمایت مالی و حمایت مالی می کند تا راهی برای افزایش محبوبیت خود شود.

او توجه ملی را به دلایل جنگ فرهنگی از جمله ممنوعیت کتاب های درسی ریاضی خاص با نظریه نژاد انتقادی و ممانعت از بحث در مورد گرایش جنسی و هویت جنسیتی در مدارس دولتی در مهدکودک تا کلاس سوم به خود جلب کرده است.